manosxlv
Μέλος
Καλημέρα παιδιά μερικές πληροφορίες απο γνώστες ή κατέχοντες για το μηχανάκι πριν το 2014 με το καρμπυρατέρ και μετά το ψεκαστο τι προβλήματα έχουν παρουσιαστεί που πονάνε και ολα τα συναφή
Ευχαριστώ
Ευχαριστώ
5-6 lt/100 εξαρτάται βέβαια και πως το παςΓια πειτε και καταναλωσεις για το 690
+690
- Το κοντερ έχει θέμα καθώς απο τους κραδασμούς σπάνε κάτι πλαστικές βάσεις που εχει μεσα και δεν κάνει επαφή η πλακετα της οθονης. Λυνεται ευκολα με λυσιμο και λιγο αφρολεξακι
Κατα τα αλλα το μοτερ ειναι αθραυστο. Το πιο πορωτικο μηχανακι που εχω οδηγησει ποτε, στριβει οσο θες, πολυ ελαφρυ και ακομα πιο οικονομικο. Πιο οικονομικο απο το F800GS που εχω τωρα. Για μονοκιλυνδρο και ΚΤΜ δεν εχει πολλους κραδασμους, το KTM DUKE II που ειχα καποτε ειναι κομπρεσερ μπροστα του. Αλλα δεν παει χαλαρα σκορρτσαρει χαμηλα και μετα τα 120χλμ/ω κουναει το μπροστινο.
- Η ταπα του ρεζερβουρ εχει διαρροη κυριως οταν σηκώνεται η μπρσοτινή ροδα
- Στην σελα απο κάτω στο μπροστινό μέρος η φωλια που στερεωνεται-κλειδωνει τρωγεται ευκολα καθοτι είναι απο πλαστικο (θελει πατεντα με λαμακι)
....ειναι και ο λόγος που το πουλάω γμτ...... ΛΕΦΤΑΑΑ ΡΕΕΕΕΕ!Ενδιαφερομαστε ρε Γιωργη,λεφτα δεν εχουμε
Εμ βέβαια. Δεν σου άρεσε η τζελ σελάρα της Μόνικας και τώρα ψάχνεσαι με τη σερβιέτα! Να πούμε τα καλορίζικα;Έχει φτιάξει κάποιος ιδιοκτήτης 690 τη σέλα του στο motoK να πεί εντυπώσεις?Αξίζει η τοποθέτηση κάποιας άλλης after market?Ευχαριστώ προκαταβολικά.
Βάλε μια φωτο να το καμαρώσουμε .
Σέλα έφτιαξα εγώ , είχαμε βγάλει τελείως το εργοστασιακό υλικό και βάλαμε καινούργιο απο το πλαστικό και πάνω , την κάναμε πιο φαρδιά και πιο μαλακή με πολύ καλύτερης ποιότητας υλικά .
Αν ξανά έφτιαχνα , θα την έκανα ακόμα πιο φαρδιά και με το σχημα του κ... , θα ήταν άσχημη αλλα θα την έβαζα επάνω μόνο στα ταξίδια και θα κρατούσα την εργοστασιακή για εντουραδες και γι την πόλη .
Sent from my iPhone using Tapatalk