al800
Μέλος
Αυτοί το πήγαν κατά βαση στα χώματα
Στην "Ναυτεμπορική" νομίζεις ότι γράφεις;;;.... με αποτέλεσμα να χάσει αέρα το λάστιχο και να μείνεις καραβοφάναρο στο βουνό, το οποίο δεν επισκευάζεται κιόλας, θα πρέπει να φωνάξεις ρυμουλκό.
Πιο βαρύ και από τον Γκάντι
Ινδικά έχουν και οι 2Ναι αλλά το KTM έχει αραβικά άτια ενώ ο Γκάντι...γαϊδούρια...
Τον Γκάντι μετρημένο με βαρύτητα Σελήνης στα υπόγεια της Χόντα, τότε που το βάρος στον κατάλογο ήταν ένα θεωρητικό νούμερο που δεν το κοιτούσε σχεδόν κανένας;Πιο βαρύ και από τον Γκάντι
Στα specifications του Γκαντι οταν κυκλοφορησε ηταν ακριβως ..........136 οκάδες!!Τον Γκάντι μετρημένο με βαρύτητα Σελήνης στα υπόγεια της Χόντα, τότε που το βάρος στον κατάλογο ήταν ένα θεωρητικό νούμερο που δεν το κοιτούσε σχεδόν κανένας;
Πολλά γέλια έχουν γίνει με ελαφριά στην μπροσούρα μηχανάκια, όταν ανέβηκαν σε ζυγαριές ακριβείας.
Honda NX650, 383 lbs, Motorcyclist, Sept. 1989Τον Γκάντι μετρημένο με βαρύτητα Σελήνης στα υπόγεια της Χόντα, τότε που το βάρος στον κατάλογο ήταν ένα θεωρητικό νούμερο που δεν το κοιτούσε σχεδόν κανένας;
Πολλά γέλια έχουν γίνει με ελαφριά στην μπροσούρα μηχανάκια, όταν ανέβηκαν σε ζυγαριές ακριβείας.
Καλύτερα από 600...τι ακριβώς κάνει?Τι σημασια εχουν μερικα κιλα + η - το μηχανακι κανει τα ιδια κ καλυτερα απο τα 600-650 μονοκυλινδρα..
Μεγαλη υποθεση να εχεις επιλογες σε 300-400-500 κυβικα..για νεους σε ηλικια αναβατες αλλα κ για παλιους που καλυπτουν τις αναγκες τους η κατηγορια...!!!!
Αν εβγαιναν κ πιο ευκολα τα ευρωπουλα για την αγορα...θα ηταν τελεια...!!!!
Εννοω τα μονοκ 600 παλιας κοπης οχι 640 (οχι οτο κ αυτο δεν ειναι παλιο). κ 690Καλύτερα από 600...τι ακριβώς κάνει?
Καλό είναι να γεμίζουν οι κατηγορίες, αλλά δεν γεμίζουν γαι να ανταγωνιστουν τα μεγαλύτερα ή τα μικρότερα.
Κοιτάνε πολύ τα Α2 διπλώματα οι εταιρείες.
Εχει φρέσκο αγοραστικό κοινό εκεί.
Βρε γεροξεκούτη... Το 502 είναι Δικύλινδρο.Εννοω τα μονοκ 600 παλιας κοπης οχι 640 (οχι οτο κ αυτο δεν ειναι παλιο). κ 690
Σε σχεση με τα παλια ειναι καλυτερο..σε ασφαλεια-αναρτησεισ-ανεση κ χωρουσ για δυο....κ η δυναμη του κινητηρα ειναι αντιστοιχη των μεγαλων..
Μου ελεγε ο Γιωργοσ Μουρικης..με το Benelli 502...(εκανε 2600 χλμ σε 6μερες)..δικαβαλος τριβαλιτσος...σταθερα 150 στη εθνικη κ ειχε γκαζι ακομα για προσπεραση....ξερεις πολλα 600-650 που μπορουν να το κανουν ;;
Αυτά γίνονται μόνο με μηχανάκια για τεστ που δεν σε νοιάζει αν θα κάνει μπαμ και δούλεμα λίγο πριν τα κόκκινα. Τα οποία κάποιος άτυχος τα αγοράζει μετά.Βρε γεροξεκούτη... Το 502 είναι Δικύλινδρο.
Το 150 σταθερά φορτωμένος...και είχε και άλλο, οκ είναι από τα πράγματα που πρέπει να τα δεις για να τα πιστέψεις
Παιζει να είναι πολύ γενναιόδωρο το ιταλικό κοντερακι...
Γιατί άτυχος;Αυτά γίνονται μόνο με μηχανάκια για τεστ που δεν σε νοιάζει αν θα κάνει μπαμ και δούλεμα λίγο πριν τα κόκκινα. Τα οποία κάποιος άτυχος τα αγοράζει μετά.
Γιατί όλοι από 0 χιλιόμετρα το δουλεύουν στα κόκκινα...Γιατί άτυχος;
Είναι ενήμερος ότι το μηχανάκι δεν είναι καινούργιο, το παίρνει και σε καλύτερη τιμή......