amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Πόσα λεφτά θα στοίχιζε μετά;Είναι τεράστιο κρίμα που αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν την έκαναν όσο off road πρέπει σε θέμα αναρτήσεων, τροχών και θέσης οδήγησης.
Πόσα λεφτά θα στοίχιζε μετά;Είναι τεράστιο κρίμα που αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν την έκαναν όσο off road πρέπει σε θέμα αναρτήσεων, τροχών και θέσης οδήγησης.
Με τροχούς endurίσιους 21/18 και ένα Φ. Π. Ε. για λίγο παραπάνω δύναμη, θα ήταν τέλεια λύση για ελαφρύ, όμορφο και 'οικονομικό' on-OFF μηχανάκι.Είναι τεράστιο κρίμα που αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν την έκαναν όσο off road πρέπει σε θέμα αναρτήσεων, τροχών και θέσης οδήγησης.
Κάπου διάβασα πώς η KTM εξελίσσει έκδοση R. Θα δούμε. Δεν είναι απλό. Η έκδοση που κυκλοφοράει έχει μικρές διαδρομές αναρτήσεις καταρχήν. Δεν είναι αλλάζεις ρόδες και έφυγες, θέλει δουλίτσα αλλά είναι κρίμα τέτοια βάση και αυτό το μοτεράκι να μην υπάρχει έκδοση ως γνήσιο offroadΜε τροχούς endurίσιους 21/18 και ένα Φ. Π. Ε. για λίγο παραπάνω δύναμη, θα ήταν τέλεια λύση για ελαφρύ, όμορφο και 'οικονομικό' on-OFF μηχανάκι.
Υ. Γ. Να δούμε αν θα έχουν έστω ως αξεσουάρ τις ακτινωτές πλέον.
Υπάρχουν και τώρα ακτινωτοί τροχοί στα parts αλλά έχουν 1200 ευρώ.Με τροχούς endurίσιους 21/18 και ένα Φ. Π. Ε. για λίγο παραπάνω δύναμη, θα ήταν τέλεια λύση για ελαφρύ, όμορφο και 'οικονομικό' on-OFF μηχανάκι.
Υ. Γ. Να δούμε αν θα έχουν έστω ως αξεσουάρ τις ακτινωτές πλέον.
Και πάλι δεν αλλάζει κάτι με αναρτήσεις βασικά που είναι το κύριο πρόβλημα δυστυχώς.Υπάρχουν και τώρα ακτινωτοί τροχοί στα parts αλλά έχουν 1200 ευρώ.
Βρε εγώ το ξερω.Και πάλι δεν αλλάζει κάτι με αναρτήσεις βασικά που είναι το κύριο πρόβλημα δυστυχώς.
γιαυτο παω αργα στο χωμα και σαν χεσμενος!Βρε εγώ το ξερω.
Εχει μακρύ γραναζωμα και πολύ χαμηλή σέλα και άλλα πολλά που δεν το βοηθούν να πηγαίνει στο χώμα όπως τα πιο παλιά ΚΤΜ. Eιναι ένα πολυχρηστικό μικρό ον οφ που θα περάσει χώμα αρκετά καλά για τα specs του αλλά δεν είναι το δυνατό του σημείο.
εμ, σόρι, όχι, μην μου παίρνεις τον τίτλο.γιαυτο παω αργα στο χωμα και σαν χεσμενος!
Βαγγο αν είναι να πουλήσεις όλα σου τα μηχανακια 8 χιλιάρικα, τα αγοράζω εγώ.Εγώ πάντως το δηλώνω πώς άμα φτιάξει η KTM ή όποια άλλη εταιρεία μοτοσυκλέτα 400-500 κυβικά 45-50 άλογα, 21-18 τροχούς με ακτίνες,βάρος γεμάτο ως 160-170 κιλά, διαδρομή αναρτήσεων 200+ και σωστές αναρτήσεις σε αποσβέσεις-ρυθμίσεις, απόσταση απο το έδαφος σωστή σε ποδιά και σέλα και να μπορεί να οδηγιέται και όρθια ανθρώπινα και να έχει μια τίμια ανεμοκάλυψη και μια ανθρώπινη σέλα τότε θα βάλω για πούλημα επιτόπου όλες μου τις μηχανές μαζί και το παπάκι που έχω για κάθε μέρα και θα αγοράσω να έχω μόνο αυτή.
Παρακολουθώ λοιπόν την KTM να δω τί 390R θα βγάλει.. Αν είναι έτσι και έχει και μέχρι 8 χιλιάρικα we have a winner.
Θα μας βγάλεις τουλάχιστον πρώτα για ένα ποτό και φαγητό ή θα μας μ@μήσεις ξεροσφύρι??Βαγγο αν είναι να πουλήσεις όλα σου τα μηχανακια 8 χιλιάρικα, τα αγοράζω εγώ.
Έχω pm?
Βρε φιλε και όλα αυτά που λες να κανει, στο τελος μπορει να μην σου αρεσει το χρωμα!!Εγώ πάντως το δηλώνω πώς άμα φτιάξει η KTM ή όποια άλλη εταιρεία μοτοσυκλέτα 400-500 κυβικά 45-50 άλογα, 21-18 τροχούς με ακτίνες,βάρος γεμάτο ως 160-170 κιλά, διαδρομή αναρτήσεων 200+ και σωστές αναρτήσεις σε αποσβέσεις-ρυθμίσεις, απόσταση απο το έδαφος σωστή σε ποδιά και σέλα και να μπορεί να οδηγιέται και όρθια ανθρώπινα και να έχει μια τίμια ανεμοκάλυψη και μια ανθρώπινη σέλα τότε θα βάλω για πούλημα επιτόπου όλες μου τις μηχανές μαζί και το παπάκι που έχω για κάθε μέρα και θα αγοράσω να έχω μόνο αυτή.
Παρακολουθώ λοιπόν την KTM να δω τί 390R θα βγάλει.. Αν είναι έτσι και έχει και μέχρι 8 χιλιάρικα we have a winner.
Δεν θα κολλήσουμε στο χρώμα, θα μπώ στο τοπικ με τα Tenere και θα ενημερωθω για όσα αυτοκόλλητα υπάρχουν παγκοσμίως!!Βρε φιλε και όλα αυτά που λες να κανει, στο τελος μπορει να μην σου αρεσει το χρωμα!!
Ακους εκει. Το παπακι δεν το πουλανε ......... το παπακι.
640 adventure (γιατί για κάτι τέτοιο συζητάμε) δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί δεν υπάρχουν πολλοί Βάγγοι στον κόσμο που να ζητάνε κάτι τέτοιο.Εγώ πάντως το δηλώνω πώς άμα φτιάξει η KTM ή όποια άλλη εταιρεία μοτοσυκλέτα 400-500 κυβικά 45-50 άλογα, 21-18 τροχούς με ακτίνες,βάρος γεμάτο ως 160-170 κιλά, διαδρομή αναρτήσεων 200+ και σωστές αναρτήσεις σε αποσβέσεις-ρυθμίσεις, απόσταση απο το έδαφος σωστή σε ποδιά και σέλα και να μπορεί να οδηγιέται και όρθια ανθρώπινα και να έχει μια τίμια ανεμοκάλυψη και μια ανθρώπινη σέλα τότε θα βάλω για πούλημα επιτόπου όλες μου τις μηχανές μαζί και το παπάκι που έχω για κάθε μέρα και θα αγοράσω να έχω μόνο αυτή.
Παρακολουθώ λοιπόν την KTM να δω τί 390R θα βγάλει.. Αν είναι έτσι και έχει και μέχρι 8 χιλιάρικα we have a winner.
Άμα βγάλουν έκδοση R που θα βάλουν τις σωστές αναρτήσεις και τις σωστές ζάντες και πλησιάσουν την φιλοσοφία όπως λες του 640R το συζητάμε, σίγουρα δεν θα έχει την αίσθηση ροπής του 640 αλλά θα έχει τα φόντα για ένα ωραίο ταξιδιωτικό Adventure μηχανακι και με μικρό βάρος. Απ ότι βλέπω πάντως το 390 ταξιδευει άνετα με 130 κάτι που το κάνει πολύ καλό και για άσφαλτο640 adventure (γιατί για κάτι τέτοιο συζητάμε) δεν πρόκειται να γίνει ποτέ γιατί δεν υπάρχουν πολλοί Βάγγοι στον κόσμο που να ζητάνε κάτι τέτοιο.
Παρόλα αυτά, με την προϋπόθεση οτι έχεις και ένα χωμάτινο μικρό που τα κάνει όλα, εγώ νομίζω οτι το σενάριο τύπου αγοράζεις ένα μεταχείρο 390 με 6k και δίνεις 1200€ για ακτινωτές = 7,2k και με αυτό έχεις μια μοτο που πάει και χώμα, ταξιδεύει κιόλας με 130 (γιατί με τακούνι δε ταξιδεύεις έτσι κι αλλιώς με περισσότερα) και είναι και σύγχρονη, με τα abs της κλπ κλπ δε το λες και κακή ιδεά.
Οι μικρότερες διαδρομές θα σε μαζέψουν όχι στο τι κάνεις αλλά στο πως το κάνεις, δε θα περνάς κουβάρια αλλά θα περνάς.
άμα βγαλουν αυτα που λες το μηχανάκι δεν θα κάνει ένα 5χίλιαρο....γιατί αυτό φαντάζεστε......θα κανει ενα 10χιλιαρο και θα αρχισει παλι η γκρινια......Εξαλλου τετοιο μηχανακι υπαρχει το λενε SUZUKI DRZ400, δεν είδα να πουλάει και πολύ........όλοι τα κυβικά ζητάνε.......μπορεί εσύ και εγώ να είμαστε η εξαίρεση αλλά οι περισσότεροι πανε να πάρουνε το πιο δυνατό και ογκώδες όταν πάνε να αγοράσσουνε καινούργιο.......Άμα βγάλουν έκδοση R που θα βάλουν τις σωστές αναρτήσεις και τις σωστές ζάντες και πλησιάσουν την φιλοσοφία όπως λες του 640R το συζητάμε, σίγουρα δεν θα έχει την αίσθηση ροπής του 640 αλλά θα έχει τα φόντα για ένα ωραίο ταξιδιωτικό Adventure μηχανακι και με μικρό βάρος. Απ ότι βλέπω πάντως το 390 ταξιδευει άνετα με 130 κάτι που το κάνει πολύ καλό και για άσφαλτο
Άμα βγάλουν έκδοση R που θα βάλουν τις σωστές αναρτήσεις και τις σωστές ζάντες και πλησιάσουν την φιλοσοφία όπως λες του 640R το συζητάμε, σίγουρα δεν θα έχει την αίσθηση ροπής του 640 αλλά θα έχει τα φόντα για ένα ωραίο ταξιδιωτικό Adventure μηχανακι και με μικρό βάρος. Απ ότι βλέπω πάντως το 390 ταξιδευει άνετα με 130 κάτι που το κάνει πολύ καλό και για άσφαλτο