Χρονια πολλα σε ολους!
Mετα απο την αποχη μου απο το χωμα και αφου περασα ενα δυσκολο διαστημα λογω προβληματος στην μεση αποφασισα να επιστρεψω με πολυ περισσοτερη προσοχη πια. Το enduro αποδειχτηκε οτι με καταπονουσε οποτε θα επιλεξω να βολταρω μονο σε εκδρομικο off-road 3-4 φορες τον χρονο.
Η μοτοσυκλετα παζει μεγαλο ρολο και αυτην τη στιγμη εχω κανει 2-3 μεγαλες βολτες με το μικρο klr 250 στο οποιο εχω προσαρμοσει ενα πισω αμορτισερ απο Husqvarna te 250 και με το αντιστοιχο σοφτ ελατηριο ταξιδευω στο χωμα ακουραστα χωρις ενοχλησεις ακομα και καθιστος. Το μηχανακι αυτο μου κανει ολα τα χατηρια και με παει παντου αλλα θελω κατι ποιο γρηγορο και δυνατο...
Αναζητουσα λοιπον ενα μηχανακι που θα μου κανει τα κεφια οπου μπορω να το οδηγησω ρε rally ρυθμους που αυτο σημαινει οτι θα ειναι δυνατο με σωστο πλαισιο και αναρτησεις να ειναι ταυτοχρονα ελαφρυ και ευελικτο ετσι ωστε να μπορω να το σηκωσω ευκολα σε μια πτωση και να εχει μια αυτονομια τουλαχιστον 200 χλμ στο χωμα.
Η πρωτη σκεψη μου ηταν το Suzuki Drz400 το οποιο ομως δεν με κερδισε καθολου οταν το οδηγησα. Η αισθηση του μου φανηκε βαρια οι αναρτησεις μετριες και απο δυναμη οχι κατι το ιδιαιτερο οποτε το εβαλα αμεσως στην ακρη...
Μετα απο λιγη ερευνα στο ιντερνετ ειδα οτι αρκετος κοσμος στο εξωτερικο χρησιμοποιει μεγαλα καθαροαιμα enduro για χρηση adventure ακομα και χιλιαδων χιλιομετρων αφου ο κινητηρας σε τετοια χρηση μπορει να βγαλει 400 και παραπανω ωρες χωρις επισκευη τηρωντας παντα την προβλεπομενη συντηρηση.
Το προνομιο μιας τετοιας μοτοσυκλετας ειναι το χαμηλο βαρος 120 κιλα περιπου και η οδηγικη απολαυση στο χωμα αφου οι αναρτησεις το πλαισιο και ο κινητηρας εντυπωσιαζουν. Εδω βεβαια μιλαμε για κινητηρες με πολυ συχνη συντηρηση μικρη χωρητικοτητα λαδιου κτλ αλλα αυτο ειναι κατι που δεν με ενδιαφερει αφου το κομματι της συντηρησης το κανω μονος μου και μαρεσει να εχω μια μοτοσυκλετα στο γκαραζ και να ασχολουμαι μαζι της.
Αφου λοιπον την αποφαση για μεγαλο εντουρο την ειχα παρει ειχα καταληξει αναμεσα σε δυο μοντελα. Το ενα ηταν το husqvarna te510 και το αλλο το Κtm Exc530.
Kαι τα δυο ειναι υπεροχα μηχανακια αλλα διαλεξα το ΚΤΜ για καλυτερη ευρεση αξεσουαρ ,ανταλλακτικων περισσοτερο.
Το μηχανακι αγοραστηκε και εχει ηδη μπει στο γκαραζ για να στηθει εξαρχης με μια μικρη ανακατασκευη σε οτι χρειαστει...
Οι αλλαγες που σκοπευω να κανω ειναι να βαλω ενα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ 14 λιτρων οπου με 5,5λιτρα στα 100 που καταναλωνει το 530 με γρηγορη οδηγηση θα εχω αυτονομια περισσοτερη απο 200 χλμ. Η επομενη αλλαγη ειναι μακρυνω το γραναζωμα ετσι ωστε να μπορω να ταξιδευω με ευκολια στο επαρχιακο με 120 χλμ σταθερα οταν χρειαζεται και να φτιαξω τις αναρτησεις στα μετρα μου με αναλογα ελατηρια κατι που ειναι πολυ ευκολο σε αυτο το μοντελο αφου υπαρχουν ελατηρια για ολα τα γουστα.
Η σελα επισης θα τροποποιηθει και θα φαρδυνει.
Στο δρομο με εντυπωσιασε αφου ο κινητηρας δεν εχει καθολου κραδασμους σε οποιο το φασμα στροφων και αν κινεισαι και περιμενει το ανοιγμα του γκαζιου για να απογειωθει! Παιρνει μπροστα πανευκολα με την μανιβελα ειτε ζεστο ειτε κρυο και εννοειται εχει και μιζα.
Οι αναρτησεις ειναι υπεροχες και καταπινουν τα παντα σε μεγαλες ταχυτητες στους δασικους.
Εδω θα σας παρουσιασω το προτζεκτ βημα βημα για να το χαζεψουμε ολοι μαζι...
Mετα απο την αποχη μου απο το χωμα και αφου περασα ενα δυσκολο διαστημα λογω προβληματος στην μεση αποφασισα να επιστρεψω με πολυ περισσοτερη προσοχη πια. Το enduro αποδειχτηκε οτι με καταπονουσε οποτε θα επιλεξω να βολταρω μονο σε εκδρομικο off-road 3-4 φορες τον χρονο.
Η μοτοσυκλετα παζει μεγαλο ρολο και αυτην τη στιγμη εχω κανει 2-3 μεγαλες βολτες με το μικρο klr 250 στο οποιο εχω προσαρμοσει ενα πισω αμορτισερ απο Husqvarna te 250 και με το αντιστοιχο σοφτ ελατηριο ταξιδευω στο χωμα ακουραστα χωρις ενοχλησεις ακομα και καθιστος. Το μηχανακι αυτο μου κανει ολα τα χατηρια και με παει παντου αλλα θελω κατι ποιο γρηγορο και δυνατο...
Αναζητουσα λοιπον ενα μηχανακι που θα μου κανει τα κεφια οπου μπορω να το οδηγησω ρε rally ρυθμους που αυτο σημαινει οτι θα ειναι δυνατο με σωστο πλαισιο και αναρτησεις να ειναι ταυτοχρονα ελαφρυ και ευελικτο ετσι ωστε να μπορω να το σηκωσω ευκολα σε μια πτωση και να εχει μια αυτονομια τουλαχιστον 200 χλμ στο χωμα.
Η πρωτη σκεψη μου ηταν το Suzuki Drz400 το οποιο ομως δεν με κερδισε καθολου οταν το οδηγησα. Η αισθηση του μου φανηκε βαρια οι αναρτησεις μετριες και απο δυναμη οχι κατι το ιδιαιτερο οποτε το εβαλα αμεσως στην ακρη...
Μετα απο λιγη ερευνα στο ιντερνετ ειδα οτι αρκετος κοσμος στο εξωτερικο χρησιμοποιει μεγαλα καθαροαιμα enduro για χρηση adventure ακομα και χιλιαδων χιλιομετρων αφου ο κινητηρας σε τετοια χρηση μπορει να βγαλει 400 και παραπανω ωρες χωρις επισκευη τηρωντας παντα την προβλεπομενη συντηρηση.
Το προνομιο μιας τετοιας μοτοσυκλετας ειναι το χαμηλο βαρος 120 κιλα περιπου και η οδηγικη απολαυση στο χωμα αφου οι αναρτησεις το πλαισιο και ο κινητηρας εντυπωσιαζουν. Εδω βεβαια μιλαμε για κινητηρες με πολυ συχνη συντηρηση μικρη χωρητικοτητα λαδιου κτλ αλλα αυτο ειναι κατι που δεν με ενδιαφερει αφου το κομματι της συντηρησης το κανω μονος μου και μαρεσει να εχω μια μοτοσυκλετα στο γκαραζ και να ασχολουμαι μαζι της.
Αφου λοιπον την αποφαση για μεγαλο εντουρο την ειχα παρει ειχα καταληξει αναμεσα σε δυο μοντελα. Το ενα ηταν το husqvarna te510 και το αλλο το Κtm Exc530.
Kαι τα δυο ειναι υπεροχα μηχανακια αλλα διαλεξα το ΚΤΜ για καλυτερη ευρεση αξεσουαρ ,ανταλλακτικων περισσοτερο.
Το μηχανακι αγοραστηκε και εχει ηδη μπει στο γκαραζ για να στηθει εξαρχης με μια μικρη ανακατασκευη σε οτι χρειαστει...
Οι αλλαγες που σκοπευω να κανω ειναι να βαλω ενα μεγαλυτερο ρεζερβουαρ 14 λιτρων οπου με 5,5λιτρα στα 100 που καταναλωνει το 530 με γρηγορη οδηγηση θα εχω αυτονομια περισσοτερη απο 200 χλμ. Η επομενη αλλαγη ειναι μακρυνω το γραναζωμα ετσι ωστε να μπορω να ταξιδευω με ευκολια στο επαρχιακο με 120 χλμ σταθερα οταν χρειαζεται και να φτιαξω τις αναρτησεις στα μετρα μου με αναλογα ελατηρια κατι που ειναι πολυ ευκολο σε αυτο το μοντελο αφου υπαρχουν ελατηρια για ολα τα γουστα.
Η σελα επισης θα τροποποιηθει και θα φαρδυνει.
Στο δρομο με εντυπωσιασε αφου ο κινητηρας δεν εχει καθολου κραδασμους σε οποιο το φασμα στροφων και αν κινεισαι και περιμενει το ανοιγμα του γκαζιου για να απογειωθει! Παιρνει μπροστα πανευκολα με την μανιβελα ειτε ζεστο ειτε κρυο και εννοειται εχει και μιζα.
Οι αναρτησεις ειναι υπεροχες και καταπινουν τα παντα σε μεγαλες ταχυτητες στους δασικους.
Εδω θα σας παρουσιασω το προτζεκτ βημα βημα για να το χαζεψουμε ολοι μαζι...
Τελευταία επεξεργασία: