lospsi
Μέλος
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Δεν υπάρχει θέμα για το εργαλείο, ανοίγω εγώ λοιπόν αναμένοντας ακόμα το μηχανάκι από Αγγλία.
Πρώτες παρατηρήσεις που εντόπισα:
- το παξιμάδι της πίσω ρόδας είναι 60mm (!). Κουλό νούμερο, παράγγειλα ήδη το ειδικό κλειδί μιας και αν πάω σε μαγαζί με εργαλεία και ζητήσω 60αρι καρυδάκι, θα μου βγάλουν καμιά γκουμούτσα που θα ζυγίζει κανά κιλό. Θα πρέπει να το έχω μόνιμα μαζί μου, ποιός ξέρει αν χρειαστεί αν θα έχει κάποιο γενικό βουλκανιζατερ.
Ανυπομονώ λίγο να το οδηγήσω, η αλήθεια είναι ότι αντικαθιστά ένα φοβερό εργαλείο. Είχα οδηγήσει παλιότερα το R και το μοτέρ του μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις. Πολύ ελαστικό από χαμηλά για μεγάλο 2κύλινδρο!
Πρώτες παρατηρήσεις που εντόπισα:
- το παξιμάδι της πίσω ρόδας είναι 60mm (!). Κουλό νούμερο, παράγγειλα ήδη το ειδικό κλειδί μιας και αν πάω σε μαγαζί με εργαλεία και ζητήσω 60αρι καρυδάκι, θα μου βγάλουν καμιά γκουμούτσα που θα ζυγίζει κανά κιλό. Θα πρέπει να το έχω μόνιμα μαζί μου, ποιός ξέρει αν χρειαστεί αν θα έχει κάποιο γενικό βουλκανιζατερ.
- ακόμα πιο κουλό βέβαια έιναι το νούμερο της ροπής σύσφιξης του, 250Nm (!!). Όσο έυκολο δηλαδή είναι με το μονόμπρατσο να βγάλεις ρόδα, τόσο δύσκολο είναι να ξεσφίξεις αλλά και να σφίξεις το παξιμάδι. Άσε που μάλλον θα χρειαστεί να πάρω και άλλο δυναμόκλειδο, μόνο γι΄αυτή τη δουλειά.
- Έλλειψη διπλού σταντ. Καλόμαθα με το XR, χρησιμεύει πολύ το άτιμο. Έχω 2 σταντ για πίσω τροχό αλλά τελικά αγόρασα ένα κεντρικό σταντ από MOTEA ώστε να μπορώ να βγάζω αν χρειαστεί την πίσω ρόδα!
Ανυπομονώ λίγο να το οδηγήσω, η αλήθεια είναι ότι αντικαθιστά ένα φοβερό εργαλείο. Είχα οδηγήσει παλιότερα το R και το μοτέρ του μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις. Πολύ ελαστικό από χαμηλά για μεγάλο 2κύλινδρο!