Ένα ψιλοσβέλτο Σουνιάκι την Κυριακή και οι εντυπώσεις μου για το GT ακόμα δεν έχουν ξεκαθαρίσει.
Μοτερικά, πέρα από τα "γκάζια", η τοποθέτηση των o2 dongles σε συνδιασμό με το κοντύτερο γρανάζι εμπρός έχουν κάνει την κίνηση αρκετά πιο ομαλή και το μηχανάκι δεν διαμαρτύρεται πλέον ακόμα και με 3000στρ/λ. Κυκλοφορείς άνετα. Αυτό που ακόμα δεν έχω συνηθίσει είναι η λίγο απότομη απόκριση στο on/off του γκαζιού, κάνει την μοτοσυκλέτα λίγο δύσκολη σε στροφιλίκι που δεν γνωρίζεις και άρα είσαι λίγο μη συνεπής με την χρήση του γκαζιού. Στην δική μου περίπτωση, ξέρω την διαδρομή αλλά δεν ξέρω το μηχανάκι και τα ελαστικά οπότε τυχόν ανοιγόκλεισμα γκαζιού πάνω στην στροφή γίνεται λίγο ενοχλητικό. Φαντάζομαι ότι είναι ΚΑΙ θέμα συνηθείας μιας και στην επιστροφή δεν με ενόχλησε όσο στο πήγαινε.
Οι αναρτήσεις είναι ακόμα ένα σημείο που δεν έχω βρει. Οι διαφορές στα προγράμματα είναι διακριτές, στο comfort είναι σχετικά άνετες αλλά και δημιουργούν ασάφεια όταν πιέσεις, στο δε street (μεσαία θέση) διορθώνται λίγο αλλά γίνονται πιο κοφτές στις αποσβέσεις τους. Το σπορτ το έχω δοκιμάσει ελάχιστα και μόνο σε διαδρομή με αρκετά υψηλές ταχύτητες και καμπές, ήταν ΟΚ. Θα πρέπει να πειραματιστώ και με τις θέσεις προφόρτισης μπας και βρω ένα καλύτερο σημείο που να βολευεί γενικότερα. Σίγουρα στο άνετο τους είναι πιο άνετες από του XR (μου, 2015) ενώ και τα δυο παθαίνουν ένα μικρό κοκομπλόκο σε κοφτές ανωμαλίες και κακά οδοστρώματα με χαμηλές ταχύτητες.
Παραδόξως, η θέση οδήγησης συνεχίζει να μου φαίνεται άνετη όπως και η ανεμοκάλυψη.
Φρένα ακόμα ντεμί, χωρίς να φαίνονται κακά δεν έχουν το δάγκωμα που πίστευα. Προφανώς έχει να κάνει και με το τακάκι.
Αυτά, να πω επίσης ότι τα ΚΤΜ έχουν πολύ καλούς καθρέπτες!