Άιντες λίγο ακόμα και τον έφαγα τον γάιδαρο
Σε 1ο πλάνο μάσκα/φανάρι απο Ευρωπαικά XR250/400/650R και το μπροστινό φτερό (Polispοrt SM LINE) που αγοράστηκε για διάφορους λόγους:Είναι κοντό και σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες(μεγάλες ..λέμε και καμιά μ@λακί@ να περνάει η ώρα
),έχει αεραγωγούς για καλύτερη ροή αέρα στο μοτέρ και στο άμεσο μέλλον θα το ταίριαζα με ένα άλλο φέρινγκ
Σε 2ο πλάνο γνωστός παλιοΚατεΜάκιας τρολάρει στο φανταστικό μου νήμα
(Γεια σου ρε Πάνο
).
Αυτό το φέρινγκ το είχα καημό όταν το πρωτοείδα σε ένα Rally XR650R που είχε τρέξει στο Dakar.
Το φτιάχνει η Αγγλική Rallyraid αλλά οι τύποι είναι ΓΤΠΚ
.Ο xlGeorge ανέλαβε να το αγοράσει και να μου το φέρει ο ίδιος απο την Αγγλία,αυτό βέβαια κράτησε πολυυυυ καιρό αφου οι τύποι είναι απαράδεκτοι και απο πλευράς επικοινωνίας και γενικά συμπεριφοράς.Ο Γιώργος έφτασε ένα βήμα πριν κάνει dispute ώστε να αναγκαστούν να το φτιάξουν και να του το στείλουν.
George thanks για την εξυπηρέτηση και σόρι για την ταλαιπωρία
.
Το φέρινγκ είναι άκοπο στο μπροστινό μέρος ώστε να προσαρμοστεί οποιοδήποτε κλασσικό φανάρι(XR,DR,XT κλπ).
Ετσι λοιπόν βρεθήκαμε με τον konkost(αυτόν και αν τον έχω ζαλίσει
) ώστε να το κόψουμε για να βάλουμε το φανάρι του XR.Καλό είναι όποιος κάνει παρόμοια εργασία να έχει προστατευτικό εξοπλισμό ασφαλείας(μάσκα/γάντια) κάτι που εμείς δεν κάναμε
.
Αυτοσχέδια βάση οργάνων,κάποια στιγμή θέλω να βάλω κάτι πιο ελαφρυ(πχ ψηφιακό της trailtech).
Πρόχειρα τοποθετημένο με τι άλλο tie wraps
Ποιό Dakar(logo).. ADVride.gr κύριοι
Ήμουν σίγουρος ότι η πρόχειρη τοποθέτηση δεν θα αντέξει για πολύ και επιβεβαιώθηκα λίγες μέρες μετά σε βόλτα στα Γεράνεια.Λίγο που έσκυψα πάνω απ'το ντομί αμέσως να με φωτογραφήσουν/τρολάρουν τα ρεμάλια
.
Στο εμπόριο υπάρχουν δίαφορες βάσεις φαναριών που πιάνουν στην μπροστινή ανάρτηση(πηρούνι) και θα μου χρησίμευαν για να στηρίξω το φέρινγκ
Το πρόβλημα είναι πως οι φτηνές(10-30 ευρώ) είναι μικρής σχετικά διαμέτρου και δεν κάνουν για το ανάποδο μπροστινό που έχω(50+mm στο πάνω μέρος) και αυτές που ταιριάζουν κοστίζουν πάνω απο 60-70 ευρώ
.
Έτσι λοιπόν(απο κοινού ιδέα κονκοστ και εμου) πήρα δυο πάμφθηνους σφιγκτήρες σωληνώσεων απο υδραυλικά είδη τέτοιου τύπου
Έκοψα το κολλημένο παξιμάδι,αφαίρεσα τα λάστιχα και προσάρμοσα πανω τους δυο λαμάκια αριστερά/δεξιά του φέρινγκ.Μπήκαν επίσης 2 λαμάκια στο κάτω μέρος του φέρινγκ που βιδώθηκαν στην κάτω τιμονόπλακα(έχει σπείρωμα).
Έτοιμο και σταθερότατο :stm:
Κάποια στιγμή βρήκα ένα ολόκληρο ντομι για ανταλλακτικά σε τιμή
Πήγα την σέλα του για μετατροπή σε επαγελματία ώστε να την ψηλώσει και να βάλει καινούργιο κάλυμμα.
Ο συνδυασμός ψηλών μαρσπιέ και(σχετικά) μεγάλου δικού μου ύψους έχει σαν αποτέλεσμα τα πόδια μου να σχηματίζουν μικρή γωνία όταν είμαι καθιστός στο μηχανάκι.Αυτό δεν με ενοχλεί ιδιαίτερα(ήμουν κάτοχος SS στο παρελθόν) αλλά τις στιγμές που πρέπει να σηκώνομαι όρθιος επιβαρύνονται τα γόνατα.
Για κάποιον(αδιευκρίνιστο ακόμα λόγο
) η σέλα δεν ταιριάζει 100% στο ντομί μου αλλά δεν με νοιάζει καθόλου.
Και ο λόγος είναι ότι είναι πολύ(μα πολύ!) άνετη σε σχέση με την εργοστασιακή.Την έφτιαξα με σκοπό να την χρησιμοποιώ στις χωμάτινες βόλτες αλλά έκτοτε δεν την έχω αλλάξει με την άλλη.