Τίποτα δεν τον εμποδίζει εννοείται. ΄΄ΚΑΙ την αντιπροσωπεία καμιάς κινέζικης'' λοιπόν ,γιατί το σερβις δεν νομίζω να τον συμφέρει να το αφήσειΚαι τι τον εμποδίζει παράλληλα να πάρει και μία αντιπροσωπία;
Θα τον παρακαλάνε, δεν θα παρακαλάει.
Τίποτα δεν τον εμποδίζει εννοείται. ΄΄ΚΑΙ την αντιπροσωπεία καμιάς κινέζικης'' λοιπόν ,γιατί το σερβις δεν νομίζω να τον συμφέρει να το αφήσειΚαι τι τον εμποδίζει παράλληλα να πάρει και μία αντιπροσωπία;
Θα τον παρακαλάνε, δεν θα παρακαλάει.
Έχει το 60% του τζίρου στο δίκτυο...Δεν έβαλε λουκέτο , απ' το δίκτυο φεύγει. Με τη πελατεία που έχει τόσα χρόνια ,την τεχνογνωσία του και εκτός δικτύου ,λογικά θα αυξηθούν οι διελεύσεις του ένα 20%
Δεν ξέρω το λόγο που έληξε η συνεργασία αλλά ίσως και ο ίδιος να θέλησε να γίνει 'αφεντικό' της επιχείρησής του, γιατί 40 χρόνια υπάλληλος ήταν και αυτός, του Μονάχου.Έχει το 60% του τζίρου στο δίκτυο...
Εκεί στο Μόναχο θα πρέπει να δώσουν βραβείο στο τύπο που κατάφερε να αφήσει εκτός δικτύου 45 χρόνια μαγαζί γωνία
Δεν είχε παράπονο από την συνεργασία μέχρι πρόσφαταΔεν ξέρω το λόγο που έληξε η συνεργασία αλλά ίσως και ο ίδιος να θέλησε να γίνει 'αφεντικό' της επιχείρησής του, γιατί 40 χρόνια υπάλληλος ήταν και αυτός, του Μονάχου.
Ωραία πράματα.....για να δούμε ποιος ακολουθεί.Δεν είχε παράπονο από την συνεργασία μέχρι πρόσφατα
Ιδιοκτήτες εγκαταστάσεις και Α.Ε εταιρεία κατάφερε σαν "υπαλληλος"
Τα τελευταία τρία χρόνια ξεκίνησαν τα άσχημα, με μείωση κερδοφορίας και το χειρότερο, του είπαν να απολύσει όλο το προσωπικό και να πάρει επιδοτούμενους από ΟΑΕΔ
Μαστορια που έχει επενδύσει στην δουλειά του, πολλά πολλά χρόνια, να τα αντικαταστήσει με ασχετους
Ο καλύτερος μηχανικος της bmw ήταν , τον γνωρίζω απο το 2002, αλλα ουδείς Αναντικατάστατος .. για 5 χρονια πηγαινα τη μηχανή μου F650GS εκει για Σερβίς κ μετα πηρα τα τεχνικά εγχειρίδια κ τα εκανα μόνος μου τα service για καμια 5 ετιαΜου το είχε αναφέρει πριν καιρό ο Αντώνης, εξηγώντας μου τους λόγους που τον έκαναν να πάρει αυτή την απόφαση.
Κατά την γνώμη μου, γυρίζει ςελιδα το θέμα τεχνική υποστήριξη για τα bmw.
Γιατί, δεν μας κυβερνούν τέτοιοι;;;;και στην βουλη να βάλουμε απο τον ΟΑΕΔ...
Όλα τα είπες, και συμβαίνει παντού. Είναι οι πρώτοι που αμολάνε βέβαια, οι χειριστές εννοώ.Καθόλου περίεργο.....δεν γινεται χαρτογιακαδες χειριστες Excel, να συμπορευτούν με παλιάς κοπής μαστορια.
να παρει τη voge,αλλωστε το 900αρι που εβγαλε το <κατεχει>Φυσικά μια βαθύτερη ανάγνωση μας εισάγει στο ότι η εφόρμηση των Κινέζων έχει ήδη ξεκινήσει και μας δείχνει τι επρόκειτο να συμβεί στους πατροπαράδοτους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στα δυκτια τους και όχι μόνο που πούλησαν πουλάνε και θα πουλάνε για ένα πινάκιο φακές το μέλλον τους
Το έχω πει πολλές φορές και σε άλλα θέματα ότι ο Κινέζος είναι ανεξέλεγκτος πλέον και αλλάζει δραματικά το εμπορικό οικονομικό κοινωνικό τοπίο παντού
Μάλλον επίκειται πόλεμος πέραν του οικονομικού που ειφιστατε μέχρι τώρα και μεγάλης κλίμακας
Άσχημα τα νέα που περιγράφω αλλά οι κύκλοι της ιστορίας αυτό δείχνουν
Και θεωρώ ότι καλά έκανε ο κος Παναγιωτόπουλος που έφυγε
Επειδή το θέμα "Κίνα" το έχουμε τραβήξει από τα μαλλιά...Φυσικά μια βαθύτερη ανάγνωση μας εισάγει στο ότι η εφόρμηση των Κινέζων έχει ήδη ξεκινήσει και μας δείχνει τι επρόκειτο να συμβεί στους πατροπαράδοτους κατασκευαστές μοτοσυκλετών στα δυκτια τους και όχι μόνο που πούλησαν πουλάνε και θα πουλάνε για ένα πινάκιο φακές το μέλλον τους
Το έχω πει πολλές φορές και σε άλλα θέματα ότι ο Κινέζος είναι ανεξέλεγκτος πλέον και αλλάζει δραματικά το εμπορικό οικονομικό κοινωνικό τοπίο παντού
Μάλλον επίκειται πόλεμος πέραν του οικονομικού που ειφιστατε μέχρι τώρα και μεγάλης κλίμακας
Άσχημα τα νέα που περιγράφω αλλά οι κύκλοι της ιστορίας αυτό δείχνουν
Και θεωρώ ότι καλά έκανε ο κος Παναγιωτόπουλος που έφυγε
Όχι δεν θα είναι πλέον επίσημα εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Θα συνεχίσει να έχει το μερίδιο του λέοντος στην αγορά στο service,μεταχειρισμένα,νέες επιλογές σε aftermarket αναλώσιμα και πιο ανταγωνιστικές τιμές. Πιστεύω θα διατηρήσει την πελατεία του θα τραβήξει καινούργιους που φοβόντουσαν το ακριβό και θα χασει φυσικά κάποιους από τα καινούργια η εντός εγγύησης.Πόσο βαθιά ανάγνωση να κάνει κάποιος από ένα τόσο λακωνικό δελτίο τύπου?
Μπορεί να άλλαξε στρατηγική η εταιρεία, μπορεί να άλλαξαν οι ελάχιστες απαιτήσεις του εργοστασίου, μπορεί να βαρέθηκε ο άνθρωπος το εμπορικό κομμάτι, τα σενάρια δεκαδες.
Το κόβω συνεργάτη για την BMW δεν σημαίνει ότι ο Παναγιωτόπουλος θα σταματήσει να είναι επίσημα εξουσιοδοτημένο της συνεργείο.
Έπεται και συνέχεια οπότε υπομονή μέχρι να εμφανιστεί όλο το έργο στο φως...
Καταρχας......να πουμε Αργυρη οτι ο Παναγιωτοπουλος εφυγε απο το δικτυο και δεν τον εκοψαν.Βαγγέλη όλους όσους "έκοψε" η BMW τα τελευταία χρόνια παρέμειναν ως εξουσιοδοτημένο συνεργείο κανονικά. Δες την περίπτωση Μανιατόπουλου για παράδειγμα...λιγότερες απαιτήσεις τα ίδια έσοδα