MOTO-ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Με τους Γάλλους πάντως είμαστε άλλος πλανήτης σε διαθέσιμο εισόδημα προφανώς..

Στο top 5 των σκούτερ ένα 16.000€ και ένα 13.000€..

Ακόμα και οι Ιταλοί φαίνονται φτωχοί μπροστά τους.

Δες που είναι ο μέσος όρος της EU, που είναι οι Γάλλοι και που οι Έλληνες. Κι αυτά με στοιχεία 2021.
Με δεδομένα '22-'23 η Πολωνία μας έχει ήδη προσπεράσει και έχουμε μεγαλώσει ακόμη περισσότερο την απόσταση μας από τον μέσο όρο (θέλει προσπάθεια τέτοιο χάλι, για αυτό το έγραψα έτσι το τελευταίο)
 
Τελευταία επεξεργασία:

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Ένας λόγος λοιπόν παραπάνω το ετήσιο ΚΤΕΟ,δεδομένων των χρεπιων που κυκλοφορούν.
Φίλε μου παναη (οχι απ τα μεγαρα) το πιστεύεις πράγματι αυτό;
Θα βοηθήσει αυτό σε μια χώρα που για παράδειγμα έχει νομοθετήσει τη μη χρήση ζώνης ασφαλείας σε επαγγελματίες οδηγούς
που διανύουν σαφώς τα περισσότερα χλμ αναλογικά; (ταξί, περιπολικά κ.ά.) Με ποιο σκεπτικό άραγε;
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ένας λόγος λοιπόν παραπάνω το ετήσιο ΚΤΕΟ,δεδομένων των χρεπιων που κυκλοφορούν.
Θα συμφωνούσα, αν "δούλευαν" όπως έπρεπε!!!!
Τώρα απλά, μεγαλώνει ο τζίρος τους, καθώς και του κράτους, και αυξάνουν τα έξοδα και η ταλαιπωρία η δικιά μας!!!!
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Παθογένεια υπάρχει,άλλα το μέτρο θα κάνει καλό.Αγαλι αγάλι γίνεται η αγουριδα μέλι.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Παθογένεια υπάρχει,άλλα το μέτρο θα κάνει καλό.Αγαλι αγάλι γίνεται η αγουριδα μέλι.
Τόσα χρόνια λειτουργίας των ΚΤΕΟ δεν άλλαξε κάτι "δραστικά" προς το καλύτερο. Βασικά δεν άλλαξε σχεδόν τίποτα. Γιατί να αλλάξει τώρα;;;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
γιατί δεν θέλουμε να αλλάξει, για να μπορούμε να περνάμε κτεό με τις όποιες παρατυπίες / παραβλέψεις υπάρχουν στα οχήματα μας ....
Θέλουμε και λέμε χρόνια ότι πρέπει να αλλάξει.

Υποτίθεται ότι ιδρύθηκε για να αλλάξει κάτι.

Αυτό που συζητάμε τώρα είναι το νόημα της συνέχισης μιας στρεβλής κατάστασης με το διπλάσιο κόστος.

Υπάρχει λόγος;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μια που συζητήθηκε πρόσφατα το "δράμα των αναβατών χωρίς κλάιμ" και τα λεπτά αισθήματα των χιονονιφάδων...

The fall



Και η εξήγηση:






Μην βγαίνετε γυμνοί έξω λέμε.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Θέλουμε και λέμε χρόνια ότι πρέπει να αλλάξει.

Υποτίθεται ότι ιδρύθηκε για να αλλάξει κάτι.

Αυτό που συζητάμε τώρα είναι το νόημα της συνέχισης μιας στρεβλής κατάστασης με το διπλάσιο κόστος.

Υπάρχει λόγος;
αν δεν αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας τους όχι.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Τι θυμήθηκα, Αμερική δεκαετία του 90, πέρναγες "ΚΤΕΟ" κάθε χρόνο στον μήνα που είναι τα γενέθλια σου από τον πρώτο χρόνο απόκτησης του οχήματος σου,
δεν υπήρχαν ξεχωριστές εγκαταστάσεις/εταιρίες, πήγαινες σε συνεργεία που είχαν την άδεια να κάνουν τον έλεγχο,
αν υπήρχε κάποιο "θέμα" σε κόβανε το έφτιαχνες και πέρναγε
δεν σκεφτόσουν καν να λαδώσεις ...
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δεν είναι όλα τα ΚΤΕΟ έτσι,μην ομαδοποιουμε.Για μένα οχήματα άνω της 15ετιας πρέπει να περνάνε κάθε χρόνο.Επισης να ελέγχονται και οχήματα 50 κυβικών που τώρα ΔΕΝ περνάνε.Επισης ανάκληση αδείας,αν εντοπισθεί χρηματισμός.Και από τον ιδιοκτήτη του οχήματος και από τον ελεγκτή.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Παθογένεια υπάρχει,άλλα το μέτρο θα κάνει καλό.Αγαλι αγάλι γίνεται η αγουριδα μέλι.
Δηλαδή θα πηγαίνει ο ''600€ μισθός'' στο ΚΤΕΟ κάθε χρόνο και ξαφνικά θα μπορέσει να πετάξει το χρέπι και να πάρει καινούργιο?
Μην το καθυστερούμε , ας περνάμε ΚΤΕΟ κάθε μήνα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δηλαδή θα πηγαίνει ο ''600€ μισθός'' στο ΚΤΕΟ κάθε χρόνο και ξαφνικά θα μπορέσει να πετάξει το χρέπι και να πάρει καινούργιο?
Μην το καθυστερούμε , ας περνάμε ΚΤΕΟ κάθε μήνα.
Άμα σου πέσει κανένα τέτοιο χρεπια επάνω , γιατί δεν έπιαναν τα φρένα,ξαναελα.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Άμα σου πέσει κανένα τέτοιο χρεπια επάνω , γιατί δεν έπιαναν τα φρένα,ξαναελα.
Αν εννοείς τα ΜΜΜ που είναι 50χρονα λεωφορεία , θα συμφωνήσω μαζί σου. Τρέμω όταν τα βλέπω σε ακτίνα 200 μέτρων γύρω μου.
Είμαι σίγουρος , περνάνε ΚΤΕΟ κάθε χρόχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Αν εννοείς τα ΜΜΜ που είναι 50χρονα λεωφορεία , θα συμφωνήσω μαζί σου. Τρέμω όταν τα βλέπω σε ακτίνα 200 μέτρων γύρω μου.
Είμαι σίγουρος , περνάνε ΚΤΕΟ κάθε χρόχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Είπαμε παθογένειες υπάρχουν.Τα λεωφορεια ελέγχονται εσωτερικά σε δικό τους συνεργείο στα αμαξοστάσια και υπογράφουν οι ελεγκτές έγγραφο καταλληλότητας.Αυτο δεν σημαίνει ότι και εμείς όλοι πρέπει να μην περνάμε ποτέ.Αλλωστε η συντήρηση πρέπει να γίνεται απ' τον κάτοχο γιατί αυτός θα πάθει κακό πρώτος (ειδικά στο μηχανάκι).Και θα πληρώσει περισσότερα σε γιατρούς και σε χαμένα μεροκάματα,ειδικά αυτός με τον κατώτατο μισθό,που τις περισσότερες φορές κάνει δουλειά μεροκάματου,και πιθανώς να μην έχει και ασφάλιση.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Είπαμε παθογένειες υπάρχουν.Τα λεωφορεια ελέγχονται εσωτερικά σε δικό τους συνεργείο στα αμαξοστάσια και υπογράφουν οι ελεγκτές έγγραφο καταλληλότητας.Αυτο δεν σημαίνει ότι και εμείς όλοι πρέπει να μην περνάμε ποτέ.Αλλωστε η συντήρηση πρέπει να γίνεται απ' τον κάτοχο γιατί αυτός θα πάθει κακό πρώτος (ειδικά στο μηχανάκι).Και θα πληρώσει περισσότερα σε γιατρούς και σε χαμένα μεροκάματα,ειδικά αυτός με τον κατώτατο μισθό,που τις περισσότερες φορές κάνει δουλειά μεροκάματου,και πιθανώς να μην έχει και ασφάλιση.
Ατομική ευθύνη , ξέρω.
 
Top Bottom