Moto GP, 2016

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Αυτά είναι μέσα στον αγώνα φίλε!
Κάποιος ευνοείται, κάποιος την "πατάει" κι αδικείται....
Με την αλλαγή μοτό ευνοήθηκε ο 93. Με τις πτώσεις ευνοήθηκε ο Ρόσι..... Φυσικά κι ο Πεντρόθα, που από 6ος βρέθηκε στο βάθρο!!!! Έτσι είναι η ζωή!
Αυτό που έκανε ο καθένας τους όμως (1ος και 2ος εννοώ), ήταν ότι έπρεπε να κάνουν ως κορυφαίοι αναβάτες! Έκαναν έναν πολύ καλό και γρήγορο αγώνα, με ελάχιστα λάθη και χωρίς πτώση! Αν είχε την ίδια αίσθηση και με τη 2η μοτό ο Βάλε, τότε θα ευχαριστιόμασταν κι εμείς μάχες και θέαμα έως το τέλος!

Πάμε γι άλλα τώρα!
Austin 10/4 ;)
γιατι δεν ειχε την ιδια αισθηση τεο?
ηταν ψυχολογικο θεμα μονο ??
η και κατι αλλο που εχει να κανει με την μηχανη?
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
γιατι δεν ειχε την ιδια αισθηση τεο?
ηταν ψυχολογικο θεμα μονο ??
η και κατι αλλο που εχει να κανει με την μηχανη?
Στέργιο το είπε στη συνέντευξη τύπου, φάνηκε κι από το γυρολόγιό του μόλις άλλαξε μηχανάκι.
Σίγουρα δεν ήταν ψυχολογικό, γιατί είχε το πάνω χέρι όταν μπήκαν στα πιτς για αλλαγή. Τον "έπαιζε" τον 93 όπως η γάτα το ποντίκι!!!
Όπως γνωρίζουμε , καμιά μοτό δεν είναι ίδια με οποιαδήποτε άλλη, ακόμα και στις εργοστασιακές ομάδες! Πάντα υπάρχουν κάποιες ελάχιστες διαφορές... Κάτι είχε η 2η που δεν ήταν σωστό. Δεν ξέρουμε, η ΥΑΜΑΗΑ θα το βρει - αν δεν το ξέρει ήδη, και ίσως διαρρεύσει κάτι.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
For me, personally, no. Because we can make all of the race without any problem. We can do 25 laps. But for safety reasons it is OK like this. In the first part I was a lot stronger, a lot more competitive. I thought that I could do a very good fight to try to win. It’s also a shame because, essentially, during the weekend with Yamaha, we never had problems with the tyres. So for the problem of another bike we needed to change everything when we don’t suffer. For some reason with the second bike, especially with the second set of tyres, I didn’t feel good. I had a lot more problems to have the same pace.


Δηλώσεις του Ρόσι εδώ : http://www.autosport.com/news/report.php/id/123615

Ξεκάθαρα είχε πρόβλημα με το 2ο σετ ελαστικών. Σημειώνω ότι και αυτά τα είχε χρησιμοποιήσει στα δοκιμαστικά (μάλλον, 99% γιατί στον αγώνα μπαίνουν με λάστιχα που έχουν φορέσει , από όσο ξέρω), οπότε κάτι είχε προκύψει και δεν το τσέκαραν...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Valentino Rossi: “I was very happy to do the second part of the race because I was able to have a good battle with Marquez during the first part when I was strong and we started to overtake, but with the second bike I had big problems with the rear tyre, I didn‘t have any feeling and couldn‘t stop under braking. The conditions were very difficult after the rain last night and we were back where we were on Friday when we were struggling quite a lot with our bike, so these 20 points are very important and I‘m very happy for me, Yamaha and all the team because it‘s the first podium of the season, it‘s a good result. I was pushing and very close to the limit. Iannone overtook me a bit too aggressively and in that braking point his action was too strong and it was impossible to overtake so I went wide and he passed me. I said to myself: “Now what happens?” I tried to counterattack, but I didn‘t have enough grip or speed to make a move, so I stayed behind him and when I saw that Iannone tried to improve his position and go under Dovizioso, he unfortunately couldn‘t stop and took out also Dovi, so I was very lucky to arrive in second place.”

http://www.motogp.com/en/news/2016/04/03/rossi-i-had-big-problems-with-the-rear-tyre/197503

Μια χαρά ψυχολογία είχε! Πίσω λάστιχο καλό δεν είχε.....
Είχε όμως τύχη, γιατί απέφυγε τον Ιανόνε. Που έριξε τον Ντόβι ύστερα :D
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα σφαχτεί κανένας με δάφτα.....
Τώρα λένε θα το εξετάσουν... προδιαγραφές κλπ. Μπορεί και να τα απαγορεύσουν!
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Circuit info

Μήκος: 5.513μ
Πλάτος: 15μ
Αριστερές στροφές: 11
Δεξιές στροφές: 9
Μεγαλύτερη ευθεία: 1.200μ
Κατασκευή: 2012




(Ώρες Ελλάδας)

Παρασκευή
MotoGP FP1 17:55 - 18:40
MotoGP FP2 22:05 - 22:50


Σάββατο
MotoGP FP3 17:55 - 18:40
MotoGP FP4 21:30 - 22:00
MotoGP Q1 22:10 - 22:25
MotoGP Q2 22:35 - 22
κυριακη
MotoGP WUP 17:40 - 18:00
MotoGP RAC 22:00
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.
1 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 338.8 2'04.953
2 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 337.7 2'05.208 0.255 / 0.255
3 29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 344.2 2'05.570 0.617 / 0.362
4 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 338.1 2'05.682 0.729 / 0.112
5 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 345.2 2'06.032 1.079 / 0.350
6 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 341.4 2'06.224 1.271 / 0.192
7 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 338.9 2'06.252 1.299 / 0.028
8 68 Yonny HERNANDEZ COL Aspar Team MotoGP Ducati 340.0 2'06.264 1.311 / 0.012
9 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 340.9 2'06.367 1.414 / 0.103
10 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 340.9 2'06.450 1.497 / 0.083
11 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 336.4 2'06.482 1.529 / 0.032
12 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 340.2 2'06.581 1.628 / 0.099
13 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 338.3 2'06.772 1.819 / 0.191
14 6 Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 334.0 2'07.135 2.182 / 0.363
15 53 Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 335.7 2'07.189 2.236 / 0.054
16 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 338.9 2'07.259 2.306 / 0.070
17 50 Eugene LAVERTY IRL Aspar Team MotoGP Ducati 343.1 2'07.261 2.308 / 0.002
18 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 336.0 2'07.449 2.496 / 0.188
19 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 335.0 2'07.506 2.553 / 0.057
20 51 Michele PIRRO ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 338.3 2'07.895 2.942 / 0.389
21 43 Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 338.6 2'07.897 2.944 / 0.002
Weather Conditions:

| Track Condition: Dry| Air: 21º| Humidity: 38%| Ground: 25º
Records:

Fastest Lap: Lap: 10 Marc MARQUEZ 2'04.953 158.8 Km/h
Circuit Record Lap: 2014 Marc MARQUEZ 2'03.575 160.6 Km/h
Best Lap: 2015 Marc MARQUEZ 2'02.135 162.4 Km/h
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Σημαντική φθορά από τα δεξιά στα Michelin στις ΕΔ1

Όσοι είδαν τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του τρίτου Γύρου στο Τέξας, ενδεχομένως να παρατήρησαν τη σημαντική φθορά στη δεξιά πλευρά των ελαστικών της Michelin.

Αυτό φάνηκε στις Yamaha και συγκεκριμένα στην Μ1 του Lorenzo, αλλά όχι μόνο καθώς πολλοί ήταν οι οδηγοί που μίλησαν για τη φθορά.

Γι’ αυτό μίλησε και ο Marquez. «Το πρωταρχικό πρόβλημα ήταν με το πίσω και τη σημαντική φθορά από τα δεξιά που είναι τελείως κατεστραμμένη».

«Μερικές φορές αυτό συμβαίνει, διότι η πίστα είναι βρώμικη. Νομίζω ότι ήδη προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα».

«Θα δούμε αν θα χρειαστεί να αυξήσουν την πίεση ή κάτι άλλο. Θα δούμε τι θα γίνει στις ΕΔ2».

Το θέμα είναι ότι στις ΕΔ1 ήταν διαθέσιμο μόνο το μαλακό πίσω ελαστικό, με το μεσαίο να φτάνει αύριο στην πίστα.

Όταν ρώτησαν τον Marquez αν θα διορθωθούν τα προβλήματα, αποκρίθηκε: «Θα δούμε...».

«Το θέμα είναι ότι μείωσαν την πίεση για να έχουμε καλύτερη πρόσφυση με αποτέλεσμα η ζωή του ελαστικού να μειωθεί».

«Πρέπει να το σκεφτούν. Αν αυξήσουν την πίεση ίσως θα είναι καλά, αν όμως η πίστα έχει περισσότερη γόμα ενδεχομένως να είναι καλά κι έτσι».

«Για την ώρα είναι κάτι που περιμένουμε όλοι να δούμε πως θα αντιμετωπιστεί».
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Οπως παντα, περιμενω τις κατατακτηριες. Βλεποντας βεβαιως και το ρυθμο αγωνα του καθενος απο τα ελευθερα.....
Παντως αν φυγει Χονδα, αυτος θα ειναι ο 93.
Μαχη 99 με γιατρο, δυσκολο....
Αν ο αχωνευτος δεν εχει θεμα, μην τον ειδατε! Αμα κατι δεν παει καλα, θα πεσει πισω, η θα πεσει εντελως. ;)
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το άγχος.......
Λογικό! Κάποια στιγμή έρχεται σε όλους!


http://www.motograndprix.gr/content.aspx?id=22248








O Valentino Rossi εγκατέλειψε αγώνα για πρώτη φορά χτες, μετά το 2014 και τη βροχερή Aragon.

Η πτώση για τον Ιταλό άσο ήρθε μόλις στον τρίτο γύρο, όταν έχασε το μπροστινό στη δεύτερη στροφή της πίστας.

«Σίγουρα τα πράγματα είναι διαφορετικά φέτος με αυτά τα ελαστικά», ξεκίνησε να λέει οValentino Rossi.

«Πέρυσι τα Bridgestone είχαν άλλα θέματα, αλλά ήταν πολύ ασφαλή στο μπροστινό. Φέτος αν κάνεις το παραμικρό λάθος, το πληρώνεις».

«Σ’ εκείνη τη στροφή μπήκα με τα ίδια χιλιόμετρα, αλλά υπάρχουν δυο σαμαράκια και ίσως ήμουν πιο μέσα κι έχασα το μπροστινό».

«Πρέπει λοιπόν να είσαι απόλυτα συγκεντρωμένος, ακριβής και να μην κάνεις το παραμικρό λάθος στον αγώνα».

«Όταν κατάλαβα τι έγινε, η μοτοσυκλέτα ήταν ήδη 30 μέτρα μπροστά μου!»

Πάντως ο Valentino Rossi θεωρεί ότι το βάρος το έχουν περισσότερο οι ομάδες και οι αναβάτες - στο να βελτιώσουν το μπροστινό - παρά η Michelin!

«Η Michelin θα δουλέψει, αλλά κυρίως εμείς πρέπει να δουλέψουμε με τις μοτοσυκλέτες, να τις βελτιώσουμε, να τις ταιριάξουμε καλύτερα με τα ελαστικά».

«Για μένα αυτό είναι φυσιολογικό. Είναι σαν τα Pirelli στα SBK. Αν κάνεις το λάθος πέφτεις. Με τα Bridgestone είχες περιθώρια λάθους».

Αρκετοί ήταν αυτοί που παρατήρησαν το γεγονός ότι ο Rossi ήταν ο πιο αργός απ’ όλους στην ευθεία της πίστας, έχοντας τελική μόνο 318,8χλμ/ώρα!

Ο λόγος; «Έκαψα το συμπλέκτη στην αρχή. Για κάποιον λόγο φέτος έχουμε πρόβλημα με το συμπλέκτη. Ήδη είχαμε θέμα από την Αργεντινή».

«Στον αγώνα όμως τον έκαψα και είχα πολλά προβλήματα. Έπρεπε στην ευθεία να ανοίγω το γκάζι στο 50%».

«Όμως ήμουν εκεί και συνήθως, μετά την εκκίνηση, επανέρχεται η σωστή θερμοκρασία στο συμπλέκτη κι έχεις καλή αίσθηση κάτι που συνέβη, αλλά μετά έκανα το λάθος».

«Ίσως να έχασα και την αυτοσυγκέντρωσή μου και είναι κρίμα διότι δουλέψαμε πολύ όλο το Σ/Κ και ήμουν ανταγωνιστικός, περισσότερο απ’ ότι στο παρελθόν».

Με την πτώση αυτή, ο Valentino Rossi υποχώρησε στην τρίτη θέση της βαθμολογίας, 33 βαθμούς πίσω από τον Marc Marquez.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1318851981464396&id=165756443440628&substory_index=0


MotoGP

Jerez - Συνέντευξη Τύπου - Πάμε για σπασμένο τηλέφωνο...

Κόκκινη κλωστή δεμένη, στην ανέμη τυλιγμένη. Δώσε κλώτσο να γυρίσει, παραμύθι (του 2016) ν’ αρχινίσει…

Καλημέρα σας!

Από χθες καταβροχθίζω τον διεθνή τύπο -ωσάν junkie χωρίς ελπίδα- επ’ ευκαιρία της προαναγγελθείσης μεταγραφής.
Το τι διαβάζω δεν λέγεται…

Οι μισοί λατρεύουν τον Jorge και οι άλλοι μισοί λατρεύουν να τον μισούν…

Κατ’ επέκτασιν, η σημερινή συνέντευξη τύπου για τον αγώνα στην Jerez, μόνον τα του αγώνα δεν περιελάμβανε…

Ο Jorge μιλούσε για τον Jorge, οι υπόλοιποι (στις σπάνιες στιγμές που τους δόθηκε ο λόγος) μίλησαν για τον Jorge και ενδιαμέσως ο Jarvis επιδιδόταν σε λεκτικούς ακροβατισμούς στην προσπάθειά του να ελιχθεί ανάμεσα στις Συμπληγάδες πέτρες (πάλι για τον Jorge).

Το βάρος της συνέντευξης τύπου, όπως ανεμένετο, μεταφέρθηκε στους ώμους του Jarvis και του Jorge.
Η πολιορκία κράτησε πενήντα λεπτά και μάλλον κόπηκε από τον ίδιον τον Harris. Εάν τους άφηνε στην διάθεσή τους, θα ρωτούσαν έως τις αυριανές δοκιμές.
Το ρεσιτάλ πάντως (όπως ανεμένετο άλλωστε) το έδωσε ο Jarvis. Ο άνθρωπος είναι κορυφαίος στο είδος του (αν και αντιπαθής -σε μένα τουλάχιστον)…
Παραθέτω τα κυρίως ρηθέντα από τους παρόντες, όπως ακριβώς ξεστομήθηκαν κατά την διάρκεια της διαδικασίας, χωρίς σάλτσες.

(Σημείωση: Το panel συνέθεταν οι Lin Jarvis, Jorge Lorenzo, Maverick Vinales, Marc Marquez, Andrea Dovizioso και Scott Redding).

Jorge

Αποσπάσματα από έρωτες:
• «Η απόφασή μου να πάω στην Ducati ήταν η δυσκολότερη της ζωής μου. Τώρα όμως η σκέψη μου είναι μπλε».
• «Το ποιος θα με αντικαταστήσει στην Yamaha ελάχιστα με απασχολεί»…
• «Θα δώσω το μέγιστο των δυνατοτήτων μου. Νομίζω ότι είμαι ένας από τους περισσότερο επαγγελματίες στο paddock».
• «Πάντα ένιωθα ιδιαίτερα ασφαλής στην Yamaha και μου προσφερόταν υλικό υψηλών προδιαγραφών».
• «Το να κατακτήσω έναν τίτλο με την Ducati θα είναι ιστορικά σημαντικότερο από το να αυξήσω τον αριθμό των τίτλων με την Yamaha».
• «Η Ducati προφανώς είναι πολύ γρήγορη στην ευθεία. Τα υπόλοιπα θα τα ξέρω μετά την Valencia».
• «Δεν γνωρίζω ποιος θα είναι ο δυσκολότερος αντίπαλος όταν θα είμαι στην Ducati. Προς το παρόν η προσοχή μου είναι εστιασμένη στην επίτευξη του μέγιστου δυνατού αποτελέσματος με την Yamaha».
• «Είμαι ευγνώμων στην Yamaha και κυρίως στον Lin (Jarvis), ο οποίος πίστεψε σε μένα όταν ήμουν ακόμη 18 ετών».

Επιγραμματικά:

• Οι επιτυχίες του στα 125 και τα 250 με τον Dall’Igna ήταν ένας από τους λόγους της τελικής του απόφασης και χαρακτήρισε τον ιταλό μηχανολόγο «ιδιοφυία», αφού από οποιοδήποτε πόστο κατά την διάρκεια της καριέρας του μόνον επιτυχίες είχε και έχει.
• Πιστεύει ότι είναι καλό για το σπορ να υπάρχουν κορυφαίοι αναβάτες σε τέσσερις εργοστασιακές ομάδες.
• Ισχυρίστηκε ότι είχε την ανάγκη ενός νέου κινήτρου και το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παγκόσμιου τίτλου για την Ducati είναι ένα απ’ αυτά. «Πρόκειται για μια απόφαση με υπολογισμένο ρίσκο» είπε. Επίσης ένα δεύτερο κίνητρο για την τελική του επιλογή ήταν η πρόκληση της κατάκτησης ενός παγκόσμιου τίτλου με μια διαφορετική μοτοσυκλέτα.
• Σε σχετική ερώτηση απάντησε ότι το σχέδιό του είναι να κλείσει την καριέρα του στην Ducati και επ’ ουδενί υπάρχει η σκέψη να περάσει κι από το pitbox της Repsol – Honda.
• Αρνήθηκε ότι συμβουλεύτηκε τον Stoner για τις δυνατότητες των Ducati και για το εάν είναι σοφό να προχωρήσει στην μεταγραφή.
• Ομολόγησε ότι θα προσπαθήσει να πάρει μαζί του στην Ducati όσους περισσότερους ανθρώπους της νυν ομάδας του μπορέσει.
• Θέλει να πιστεύει ότι στην Ducati θα έχει τον πρώτο λόγο, το αποκλειστικό ενδιαφέρον των ανθρώπων της και ότι η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας θα εστιαστεί περισσότερο στα δικά του «θέλω».

Jarvis
• Αυτό που κατέστη ξεκάθαρο από την πλευρά του Jarvis ήταν ότι ήθελε απεγνωσμένα ο Jorge να παραμείνει.
• «Είναι σαν να πηγαίνεις στην ντισκοτέκ, να ζητάς από την κοπέλα να χορέψεις μαζί της κι εκείνη να επιλέγει τον διπλανό»
• «Είναι λυπηρό που χάνουμε τον Lorenzo, του καταθέσαμε τη βέλτιστη δυνατή πρόταση, όμως ήταν σε αναζήτηση νέων προκλήσεων. Είχαμε τους δύο καλύτερους αναβάτες και δεν επιθυμούσαμε αυτό να αλλάξει».
• «Νομίζω ότι είναι μάλλον απίθανο να μοιραστούν του χρόνου το ίδιο pitbox ο Vale και ο Marc» απάντησε χαριτολογώντας σε ερώτηση δημοσιογράφου για το εάν βολιδοσκοπούν προς την μεριά του ισπανού αναβάτη.
• Ο Vinales είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με την Yamaha. Ωστόσο, δεν βιάζεται για την τελική απόφαση. Παραδέχτηκε ότι μιλά με αρκετούς αναβάτες και ότι ο χρόνος δεν πιέζει.
• «Δεν μας ζητήθηκε να επιτρέψουμε στον Jorge να πραγματοποιήσει δοκιμές με την Ducati μετά την Valencia. Αυτός είναι ο άγραφος κανόνας, αλλά είναι πολύ νωρίς να δεσμευτούμε».
• «Δεν υπάρχει ουδείς λόγος να κλείσουμε τις πόρτες στον Jorge για μια πιθανή μελλοντική συνεργασία. Άλλωστε, πάγια τακτική της εταιρείας είναι να διατηρεί άριστες σχέσεις με τους αναβάτες που συνεργάστηκε».
• «Η ομάδα συνεργαζόταν ικανοποιητικά έως την περσινή Sepang. Μετά όλα άλλαξαν».
• «Δεν νομίζω ότι η αποχώρηση του Jorge επηρεάζει με οποιοδήποτε τρόπο το status quo της ομάδας και των χορηγών της».
• «Η υποστήριξή μας στον Jorge θα είναι επί ίσοις όροις έως το τέλος του 2016, αλλά δεν θα δοκιμάσει τα πρωτότυπα του 2017 ή οποιαδήποτε μέρη που θα αφορούν αποκλειστικά τις μοτοσυκλέτες της επόμενης χρονιάς».
• Αποκάλυψε ότι υπέγραψε συμβόλαιο για πρώτη φορά με τον Lorenzo στο Monterey το 2006, όταν ο Jorge είχε ταξιδέψει έως εκεί για να παρακολουθήσει τον αγώνα στη Laguna Seca. Δηλαδή, δύο περίπου χρόνια πριν την πρώτη του συμμετοχή στα MotoGP.

Marquez
• «Νιώθω έντονη την υποστήριξη του HRC, βελτιώνουμε τη μοτοσυκλέτα μετά από κάθε αγώνα και αυτό είναι που μετράει».
• «Είναι ενδιαφέρον που ο Lorenzo μεταγράφεται στην Ducati, διότι έτσι θα δούμε την δυναμική των μοτοσυκλετών της. Αποτελεί μια νέα πρόκληση γι’ αυτόν και μια νέα ευκαιρία. Θα είναι ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν οι πάντες πως θα τα πάει με τη νέα μοτοσυκλέτα».
• «Πέρσι έμαθα πάρα πολλά… Περισσότερα από το 2013 (χρονιά εκκίνησής του στη μεγάλη κατηγορία). Είμαι σιωπηλός και έχω εστιάσει την προσοχή μου στην πίστα. Βελτιώνουμε διαρκώς τη μοτοσυκλέτα με το HRC».

Vinales
• Είπε ότι οι επιλογές του είναι ανάμεσα σε Suzuki και Yamaha, συνεπώς η Honda δεν εμφανίζεται στο ραντάρ του.
• «Δύσκολο να επιλέξω ανάμεσα στο να μετακομίσω στην Yamaha ή να παραμείνω στην Suzuki».
• Δήλωσε ότι ακούει τους πάντες, όμως πάντα αποφασίζει με την καρδιά και το μυαλό.
• «Πρόκειται για ένα βήμα που θα κρίνει το μέλλον μου. Θα πρέπει να επιλέξω αυτό που μου ταιριάζει περισσότερο, ούτως ώστε να επιτύχω το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Θα προχωρήσω στο επόμενο βήμα αποκλειστικά με τον δικό μου τρόπο».

Dovi
• «Ο κινητήρας είναι που κάνει την διαφορά. Όλοι διαθέτουν αρκετή ιπποδύναμη, εμείς την χρησιμοποιούμε στην επιτάχυνση».
• «Η Ducati είναι εξοικειωμένη με την δουλειά που έχω κάνει τα τελευταία χρόνια. Είμαι χαλαρός και ήρεμος σε σχέση με το μέλλον μου».
• «Φυσιολογική η συμφωνία Ducati – Lorenzo. Τώρα η ομάδα ισχυροποιείται για την κατάκτηση του παγκοσμίου πρωταθλήματος».

Scott
• «Ο Jorge είναι απαλός και τον διακρίνει η αρμονία στην οδήγησή του. Η Ducati έχει κάποιες δυσκολίες και στην αρχή θα είναι λίγο δύσκολα γι’ αυτόν, όμως είμαι βέβαιος ότι στην συνέχεια θα καταλάβει και θα είναι δυνατός όπως πάντα».

Και έπεται συνέχεια.


Δικά μου σχόλια....

Όταν ο Ρόσι έλεγε ότι ο 99 δεν έχει τα "κοχόνια" για να πάει στη Ducati, ήξερε γιατί το έλεγε ;) Και όπως φαίνεται, τον "έσπρωξε" να αποδείξει αν τα έχει ή όχι!
Ο 99 κλασσικός εγωπαθής στη συνέντευξη! "θέλω να γράψω ιστορία" κλπ..... Με τη σιγουριά βέβαια της φετινής μοτό κι όχι του τάφου που λέω πιο κάτω!!!
Πιστεύω ότι αυτή η αλλαγή στο ρόστερ των ομάδων θα ευνοήσει τον ανταγωνισμό, τη στιγμή που η Ducati φέτος, δεν είναι ο τάφος με τον οποίο έτρεχε ο Ρόσι επί 3 χρόνια.
Για το Vinales θεωρώ καλύτερη λύση τη Suzuki. Περίεργο?
Για μένα όχι.
Η Suzuki είναι σε μια δυναμική ανόδου. Επέδειξε άλματα από πέρσυ! Κι ακόμα η μοτοσυκλέτα του 2016 δεν έχει τρέξει ;)
Η ΥΑΜΑΗΑ μοιάζει στάσιμη από την αρχή της σαιζόν. Έδειξε γρήγορη και παραμένει, αλλά την έφτασαν όλοι οι άλλοι και μάλλον η Honda είναι πάλι μπροστά (με τις όποιες ιδιορρυθμίες της, που ταιριάζουν στον 93, ή ο 93 τις κάνει πλεονέκτημα, ενώ ο Pentroza ταλαιπωρείται).




Δυνατή χρονιά και φέτος! :)
 

Dr Evil

Μέλος
Περιοχή
Μαρουσι
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
Bmw 650 dakar
Δυνατη χρονια θα γινει εαν ξυπνησουν οι οδηγοι της ducati,αν ξυπνησει η yamaha...μεχρι να γινουν ολα αυτα ο 93 θα παιρνει νικες..γιατι τελικα ο μικρος αντιπαθης τσογλανος, αποδεικνυεται χαμαιλεοντας..περαν των αναμφισβητητων ικανοτητων του ειναι και λιγο πιο ωριμος φετος...Τωρα για τον ηλιθιο 99 τι να πω Θοδωρη..παραμενει εγωκεντρικος ,κομπλεξικος με καμμια εξελιξη στο μυαλο και φαινεται απο τα λογια που προανεφερες..λατρευω ομως την βελουδινη οδηγηση του..Η συμπαθεια μου ο ιαννονε θα ηθελα να μεινει ,η να παει στην Σουζουκι (γιατι η Σουζουκι πιστευω περιμενει ποιον θα διωξουν οι κοκκινοι) στην οποια Σουζουκι πιστευω οτι μπορει να παει και καλυτερα με την εξελιξη που βλεπω στο μηχανακι..
Τωρα η κλαψογρια ο 46...τι να πω ειναι απροβλεπτος. Σιγουρα δεν παει για πρωταθλημα αλλα παλι θα φλερταρει το ποντιουμ σε καθε αγωνα..μεχρι εκει ομως.
Τωρα οσον αφορα εμενα...επειδη δεν μου εχει γινει μεχρι στιγμης καμμια επισημη προταση...............................................................θα συνεχισω να πηγαινω ονοφαδες με ολους εσας τα φιλαρακια μου..:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
MotoGP Free Practice Nr. 1 Classification 2016

Jerez de la Frontera, Friday, April 22, 2016
Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time Gap 1st/Prev.

1 99 Jorge LORENZO SPA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 288.4 1'40.270
2 8 Hector BARBERA SPA Avintia Racing Ducati 290.0 1'40.527 0.257 / 0.257
3 46 Valentino ROSSI ITA Movistar Yamaha MotoGP Yamaha 289.7 1'40.676 0.406 / 0.149
4 26 Dani PEDROSA SPA Repsol Honda Team Honda 289.5 1'40.823 0.553 / 0.147
5 93 Marc MARQUEZ SPA Repsol Honda Team Honda 288.6 1'40.838 0.568 / 0.015
6 25 Maverick VIÑALES SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 286.3 1'40.925 0.655 / 0.087
7 41 Aleix ESPARGARO SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 283.5 1'40.995 0.725 / 0.070
8 68 Yonny HERNANDEZ COL Aspar Team MotoGP Ducati 286.5 1'41.208 0.938 / 0.213
9 4 Andrea DOVIZIOSO ITA Ducati Team Ducati 293.7 1'41.380 1.110 / 0.172
10 35 Cal CRUTCHLOW GBR LCR Honda Honda 286.3 1'41.466 1.196 / 0.086
11 29 Andrea IANNONE ITA Ducati Team Ducati 293.7 1'41.648 1.378 / 0.182
12 44 Pol ESPARGARO SPA Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 288.5 1'41.815 1.545 / 0.167
13 76 Loris BAZ FRA Avintia Racing Ducati 285.2 1'41.947 1.677 / 0.132
14 45 Scott REDDING GBR OCTO Pramac Yakhnich Ducati 289.1 1'42.029 1.759 / 0.082
15 6 Stefan BRADL GER Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 286.3 1'42.132 1.862 / 0.103
16 19 Alvaro BAUTISTA SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 283.0 1'42.140 1.870 / 0.008
17 50 Eugene LAVERTY IRL Aspar Team MotoGP Ducati 288.5 1'42.210 1.940 / 0.070
18 38 Bradley SMITH GBR Monster Yamaha Tech 3 Yamaha 286.7 1'42.279 2.009 / 0.069
19 51 Michele PIRRO ITA OCTO Pramac Yakhnich Ducati 287.2 1'42.576 2.306 / 0.297
20 53 Tito RABAT SPA Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 281.1 1'43.050 2.780 / 0.474
21 43 Jack MILLER AUS Estrella Galicia 0,0 Marc VDS Honda 282.0 1'43.130 2.860 / 0.080

Weather Conditions:

Track Condition: Dry| Air: 18º|Humidity: 64%| Ground: 21º
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δυνατη χρονια θα γινει εαν ξυπνησουν οι οδηγοι της ducati,αν ξυπνησει η yamaha...μεχρι να γινουν ολα αυτα ο 93 θα παιρνει νικες..γιατι τελικα ο μικρος αντιπαθης τσογλανος, αποδεικνυεται χαμαιλεοντας..περαν των αναμφισβητητων ικανοτητων του ειναι και λιγο πιο ωριμος φετος...Τωρα για τον ηλιθιο 99 τι να πω Θοδωρη..παραμενει εγωκεντρικος ,κομπλεξικος με καμμια εξελιξη στο μυαλο και φαινεται απο τα λογια που προανεφερες..λατρευω ομως την βελουδινη οδηγηση του..Η συμπαθεια μου ο ιαννονε θα ηθελα να μεινει ,η να παει στην Σουζουκι (γιατι η Σουζουκι πιστευω περιμενει ποιον θα διωξουν οι κοκκινοι) στην οποια Σουζουκι πιστευω οτι μπορει να παει και καλυτερα με την εξελιξη που βλεπω στο μηχανακι..
Τωρα η κλαψογρια ο 46...τι να πω ειναι απροβλεπτος. Σιγουρα δεν παει για πρωταθλημα αλλα παλι θα φλερταρει το ποντιουμ σε καθε αγωνα..μεχρι εκει ομως.
Τωρα οσον αφορα εμενα...επειδη δεν μου εχει γινει μεχρι στιγμης καμμια επισημη προταση...............................................................θα συνεχισω να πηγαινω ονοφαδες με ολους εσας τα φιλαρακια μου..:friendship:
Ρε συ, ούτε κι εμένα με κάμανε καμιά πρότασις:eek::eek::eek::eek::eek:
Τυχαίο?
Μαζί στις βόλτες τις δικές μας το λοιπόν!:cool:
 
Top Bottom