Turtle
Μέλος
- Όνομα
- Κώστας
- Μοτό
- Transalp 650 05
Κοσμά που είναι αυτό; πολύ πέτρα.Η κατεβασιά της περασμένης Κυριακής.
Κοσμά που είναι αυτό; πολύ πέτρα.Η κατεβασιά της περασμένης Κυριακής.
Το ρέμα στο τέλος του βίντεο Κώστα είναι η Ρεματιά Βαρνάβα που σκάει στην Λίμνη Μαραθώνος.Κοσμά που είναι αυτό; πολύ πέτρα.
Η κατηφοριά αυτή Στέφανε δεν ήταν τόσο απότομη έτσι ώστε να πρέπει να έχω τον κινητήρα σβηστό.Χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός, σε κομμάτια πολύ κατηφορικά όπως αυτο (και με πέτρα), μπορείς να σβήσεις τον κινητήρα και να αφήσεις ταχύτητα στο κιβώτιο. Στη συνέχεια με το συμπλέκτη και το εμπρός φρένο ξεκινάς την κατηφόρα έχοντας καλύτερο έλεγχο και πέδηση αφου με τα χέρια σου ελέγχεις και τα δύο φρένα και έχεις και τα δύο πόδια να πατάνε κάτω.
Επισης χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος,θα προτεινα να μην σβηνετε κινητηρα,σε καποια στιγμη απωλειας ισοροπιας η ωση του κινητηρα βοηθαει στην ανακτηση της,ακομα θα προτεινα τα ποδια να μενουν παντα στα πεγκ και να κατεβαινουν Μονο σαν εσχατη λυση,τα ποδια στα πεγκ προσφερουν καλυτερη αισθηση κ καλυτερη ισοροπια.Χωρίς να θέλω να το παίξω ειδικός, σε κομμάτια πολύ κατηφορικά όπως αυτο (και με πέτρα), μπορείς να σβήσεις τον κινητήρα και να αφήσεις ταχύτητα στο κιβώτιο. Στη συνέχεια με το συμπλεκτη και το εμπρός φρένο ξεκινάς την κατηφόρα έχοντας καλύτερο έλεγχο και πέδηση αφου με τα χέρια σου ελέγχεις και τα δύο φρένα και έχεις και τα δύο πόδια να πατάνε κάτω.
Ολοσωστα αλλα οχι πανταΕπισης χωρις να θελω να το παιξω εξυπνος,θα προτεινα να μην σβηνετε κινητηρα,σε καποια στιγμη απωλειας ισοροπιας η ωση του κινητηρα βοηθαει στην ανακτηση της,ακομα θα προτεινα τα ποδια να μενουν παντα στα πεγκ και να κατεβαινουν Μονο σαν εσχατη λυση,τα ποδια στα πεγκ προσφερουν καλυτερη αισθηση κ καλυτερη ισοροπια.
Δυστυχως οπως σε πολλα πραγματα το προφανες δεν ειναι παντα το σωστο.
Ολοσωστα αλλα οχι παντα
Σε αποτομα και υπερβολικα σαθρα (πχ κυλιομενες πετρες), με ψηλοβαρο ον οφ των 200+ κιλων την ωση του κινητηρα γενικα δεν την θελουμε Η βαρυτητα ετσι και αλλιως ειναι αρκετη σε αυτες τις περιπτωσεις για να μας αγχωσει
Σωστη χρηση του κινητηρα (φρενο του κινητηρα, ανοιγμα στιγμιαια του γκαζιου οπου και οταν χρειαζεται) ναι Ωση ομως ετσι γενικα απο τον κινητηρα σε δυσκολα κατηφορικα οχι!
(+ναι σε σωστη σταση του σωματος, σωστη χρηση των φρενων, καλο "διαβασμα" κλπ.κλπ)
Και ο τροπος που περιγραφει ο stefos δεν ειναι θεωρητικα λαθος σε ειδικες (αλλα οχι σπανιες) περιπτωσεις, αν καποιος μπορει να τον εφαρμοσει Εγω παντως μια δυο φορες που το δοκιμασα δεν καταφερα να εχω τον ελεγχο της μηχανης οπως αρχικα περιμενα
τα ποδια στα πεγκ προσφερουν καλυτερη αισθηση κ καλυτερη ισοροπια.
Σωστη χρηση του κινητηρα (φρενο του κινητηρα, ανοιγμα στιγμιαια του γκαζιου οπου και οταν χρειαζεται) ναι Ωση ομως ετσι γενικα απο τον κινητηρα σε δυσκολα κατηφορικα οχι!
(+ναι σε σωστη σταση του σωματος, σωστη χρηση των φρενων, καλο "διαβασμα" κλπ.κλπ)
Ολόσωστοι και οι 3....Σε αυτές τις περιπτώσεις το σώμα τέρμα πίσω και ορθιοι, κοιτάμε να μην μπλοκάρει ο μπροστά τροχός ΚΑΙ ο πίσω. Τα χέρια Π στο τιμόνι αλλά χαλαρά.
Κοσμά οδηγας πολύ καλά, σίγουρα μια σχολή θα σου ανοίξει δρόμους που δεν θα το πιστεύεις. Όταν πήγα, έκανα στο τέλος της ημέρας πράγματα που δεν πίστευα ότι θα κατάφερνα ούτε εγώ ούτε η μοτοσικλέτα. Δοκίμασε το, θα το διασκεδάσεις κιόλας.Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα σχόλια σας αλλά και από τα σχετικά βίντεο που έχω δει μέχρι τώρα είναι ότι όλα δουλεύουν στην κατεβασιά, ανάλογα όμως: το τερέν, τα λάστιχα, την μηχανή, αλλά κυρίως την εμπειρία του αναβάτη.
Οπότε χρειάζεται συνεχόμενη προπόνηση και παντού σε διάφορα τερέν και σίγουρα ένας εκπαιδευτής θα σου ανοίξει πιο γρήγορα τα μάτια.
Το σκέφτομαι σοβαρά πάντως για τον εκπαιδευτή.
Για εμένα πάντως την πρώτη μου κατεβασιά αυτή την θεωρώ 90% επιτυχία και με την προπόνηση θα αποκτήσω περισσότερο θάρρος και εμπειρία.
Να με συγχωρείς αλλά...Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα σχόλια σας αλλά και από τα σχετικά βίντεο που έχω δει μέχρι τώρα είναι ότι όλα δουλεύουν στην κατεβασιά, ανάλογα όμως: το τερέν, τα λάστιχα, την μηχανή, αλλά κυρίως την εμπειρία του αναβάτη.
Οπότε χρειάζεται συνεχόμενη προπόνηση και παντού σε διάφορα τερέν και σίγουρα ένας εκπαιδευτής θα σου ανοίξει πιο γρήγορα τα μάτια.
Το σκέφτομαι σοβαρά πάντως για τον εκπαιδευτή.
Για εμένα πάντως την πρώτη μου κατεβασιά αυτή την θεωρώ 90% επιτυχία και με την προπόνηση θα αποκτήσω περισσότερο θάρρος και εμπειρία.
Το να βρεις μιά αλάνα, να βάλεις 4 κώνους μέσα και να κάνεις δοκιμές σε στροφές ή φρένα, δεν είναι προπόνηση;Προπόνηση κάνει καποιος με καθαρόαιμο εντούρο ή μοτοκρός. Στην προπόνηση έχει μεγάλη σημασία ο χρόνος, κάθε τι αποσκοπεί στην επίτευξη καλύτερου χρόνου.
προ-πονησηΤο να βρεις μιά αλάνα, να βάλεις 4 κώνους μέσα και να κάνεις δοκιμές σε στροφές ή φρένα, δεν είναι προπόνηση;
Το να βρεις ένα οικόπεδο/αποθήκη χωματουργικών με μιά ράμπα/ανηφόρα δεν είναι προπόνηση;
είσαι δίπλα από τους Λάκωνες και μία με τις τελίτσες μία με τα μονολεκτικά, δεν βγάΝεις νόημα γερόλυκε.προ-πονηση
Όχι για μένα δεν είναι, γιατί στο τραβελι εντούρο, το πιο σημαντικό είναι να μάθεις να διαβάζεις το τερέν που εναλλάσσεται συνεχώς και να προσαρμόζεις την οδήγηση σναλογα.Το να βρεις μιά αλάνα, να βάλεις 4 κώνους μέσα και να κάνεις δοκιμές σε στροφές ή φρένα, δεν είναι προπόνηση;
Το να βρεις ένα οικόπεδο/αποθήκη χωματουργικών με μιά ράμπα/ανηφόρα δεν είναι προπόνηση;
To " δεν μπαινω σε λεπτομερειες "ειναι για να αποφυγω μακροσκελεις αντιπαραθεσεις οπως αναφερα ηδη.Παίδες σόρι, προπόνηση είναι κάθε προετοιμασία για αθλητική δραστηριότητα, όχι υποχρεωτικά αγωνιστική δραστηριότητα.
Το να μάθεις στην αλάνα πως μπαίνει το σώμα σου για να στρίψεις ή να φρενάρεις θα σε βοηθήσει στο βουνό, ειδικά όταν μιλάμε για τον αρχάριο. Ναι, δεν θα σου μάθει να διαβάζεις τερέν αλλά μιά κίνηση που πρέπει να γίνει θα γίνεται περισσότερο μηχανικά και λιγότερο με σκέψη αν την έχεις κάνει 100 φορές πριν πας στο βουνό, οπότε στο βουνό θα επικεντρωθείς στο τερέν και όχι στο πως θα μείνεις όρθιος.
Και με κάθε σεβασμό στους εμπειρότερους, το "δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες" ήτοι δεν μεταφέρω την εμπειρία μου, μικρή αξία έχει σε νήμα που λέγεται "training". Δεν παρεξηγώ, απλά δεν κατανοώ την συμμετοχή χωρίς συμμετοχή.
Επειδή θέλω το τοπικ να μείνει γενικά offroad training και όχι εκπαίδευση του Κοσμά με το KLE του στο offroad θα απαντήσω στο σχόλιο σου αυτό. Δεν έχω σκοπό προσωπικά να κάνω μοτοκρος και εντουρο με το KLE.Με ένα μηχανάκι σα το KLE θα μάθεις στην αλάνα να στρίβεις μοτοκροσάδικα με πλασάρισμα και ντριφτ στην έξοδο? Δε νομίζω.
Το θέμα είναι να βγαίνουμε στο βουνό και να περνάμε καλά. Δε θα κολλήσουμε τώρα στις λέξεις. Θα τα πούμε σε κάποια βόλτα κι από κοντά.Επειδή θέλω το τοπικ να μείνει γενικά offroad training και όχι εκπαίδευση του Κοσμά με το KLE του στο offroad θα απαντήσω στο σχόλιο σου αυτό. Δεν έχω σκοπό προσωπικά να κάνω μοτοκρος και εντουρο με το KLE.
Χαλαρές χωμάτινες βόλτες θέλω να πηγαίνω όπου με παίρνει με τα λάστιχα που έχω.
Αργότερα βλέπουμε.
Τα 50 χιλιόμετρα που έκανα πρόσφατα στο Ποικίλο ήταν για μένα προπόνηση. Δεν το περίμενα ότι θα έκανα τόσα χιλιόμετρα χωρίς πτώση κι όμως τα έκανα.
Κάθε βόλτα λοιπόν θα θεωρείτε για μένα προπόνηση.