Δε θα διαφωνήσω ότι το r1200gs ή gsa είναι εκπληκτικό μηχάνημα (το έχω σαν επιλογή γιατι θα ξεκινήσω να ψάχνω μηχανή για ταξίδι, είμαι μεταξύ αυτού και του 1290 super adv T).
Θα σχολιάσω μόνο ότι ο αρθρογράφος, αρθρώνει το γραπτό του λόγο μη μπορώντας να επιχειρηματολογήσει σωστα πέφτοντας σε αντιφάσεις και φτηνά επιχειρήματα.
Για παράδειγμα, στην αρχή αναφέρει ότι "το απλό R1200GS είναι πολύ καλύτερη μοτοσυκλέτα από την έκδοση Adventure, διότι η μόνη τους ουσιαστική διαφορά είναι τα 20 κιλά βάρους και η πιο κοντή σχέση τελικής μετάδοσης. Δηλαδή το Adventure είναι πολύ πιο βαρύ (και το βάρος είναι κακό πράγματα για μια μοτοσυκλέτα) και πιο κοντό σε μετάδοση, με αποτέλεσμα να καίει περισσότερο. Η μεγαλύτερη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ βενζίνης δεν έχει κανένα πρακτικό πλεονέκτημα, από τη στιγμή που και το απλό R1200GS έχει πολύ μεγάλη αυτονομία. Οπότε το ερώτημα είναι γιατί η έκδοση Adventure πούλησε περισσότερο από την βασική έκδοση του R1200GS;"
Δεν απαντάει όμως στο παραπάνω ερώτημα που ο ίδιος θέτει, παρά γενικεύει και για τα δύο μοντέλα αναφέροντας τα χαρακτηριστικά που έκαναν τη μηχανή δημοφιλή στο αγοραστικό της κοινό.
Μα είναι ξεκάθαρο ότι η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι το θέμα marketing.
Όμως, πιο κάτω αναφέρει "Κυρίως όμως για να καταλάβουν οι κακοπροαίρετοι ότι όσο κι αν πιπιλάνε την καραμέλα του “καλού μάρκετινγκ”..............τόσο περισσότερος κόσμος θα τα αγοράζει, γιατί η BMW έχει καταλάβει καλύτερα από τους υπόλοιπους τι θέλει ο πελάτης αυτής της κατηγορίας.
Δηλαδή αφενός θέτει ένα ερώτημα (γιατί ο κόσμος προτιμάει το gsa αφού είναι χειρότερο από το απλό??) και η απάντηση βροντοφωνάζει marketing, αφετέρου "ταπώνει" τους κακοπροαίρετους που κράζουν τη BMW για το marketing.
Στη συνέχεια, αραδιάζει ένα σωρό από επιχειρήματα στο γιατί να επιλέξει κάποιος gs, και αντί να αναφέρει αυτά στα οποία διακρίνεται αυτό το μηχανάκι, γράφει για τη σέλα, για τους διακόπτες και για το cruize control.
Πραγματικά νιώθω ότι γράφει κάποιος ερασιτέχνης ή κάποιος που τώρα μπαίνει πιο ενεργά στον κόσμο του μοτοσυκλετισμού....και απλά δοκίμασε 2-3 μηχανάκια.
Μετά λέει για το telelever, στο οποίο θα συμφωνήσω ότι αποτελεί καινοτομία που δίνει σφαλιάρα στον ανταγωνισμό (άλλο εάν δεν σε εξελισει σαν αναβάτη).
Γράφει: "Σημασία δεν έχει αν είναι σωστό ή λάθος να μην νοιώθεις ακριβώς τι κάνουν οι τροχοί, αλλά το γεγονός ότι ο μέσης εμπειρίας αναβάτης οδηγάει σε υψηλότερο ρυθμό ένα GS στους Ελληνικούς δρόμους."
Δεν έχει σημασία να μην ξέρεις τι πληροφόρηση σου δίνει το μπροστινο. Το ακούσαμε κι αυτό.
Πρόσεχε, δεν αναφέρω αν το άρθρο είναι υποκειμενικό ή καθ'όλα αντικειμενικό, αυτό ας το εξετάσει ο καθένας κατά το δοκούν. Αναφέρω απλά ότι το άρθρο είναι άτοπο και ανακριβής.
Επίσης η διαφήμιση του Βάγια στο τέλος.....έ, χτυπάει άσχημα. Όσο καλοπροαίρετος και να είσαι, θα σου περάσει από το μυαλό ότι ίσως υπάρχει κάποιου είδους "χορηγία"
Πάντως δεν ξέρω τι λέει ο μάγκας, εγώ αν θα πάω σε gs, θα προτιμήσω το adve.....είναι μουν@ρ@ το άτιμο!
Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk