alexopoulos.s
Flying Farmer
Καλοτάξιδο το εργαλείο
Κώστα ή οποιος ξέρει, και στο LC γίνεται οτι και στα αερόψυκτα, δηλ. οι σελες του Adve μπορούν να μπουν στο απλο; Του οδηγού μου φαίνονται ίδιες πάντωςΟι σελες μπαίνουν όλες σε όλα..
Φυσικά του ραλλυ είναι η χειρότερη σε άνεση, αλλά η ομορφότερη και η καλύτερη στο χώμα.
Στα απλά lc υπάρχει πρόβλημα με τον συναναβατη ο οποίος κάθεται πολύ ψηλά και για αυτό βάζουν σελες από adve.
Έκανα αυτή την κουβέντα με κάτοχο απλού που έβαλε σελες adve, μετά τις τσοκαριες της κυρίας του.Κώστα ή οποιος ξέρει, και στο LC γίνεται οτι και στα αερόψυκτα, δηλ. οι σελες του Adve μπορούν να μπουν στο απλο; Του οδηγού μου φαίνονται ίδιες πάντως
Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατί είναι πρόβλημα αυτό.? Θέλω να πω, υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος ή είναι απλά ψυχολογικός ο λόγος..? Γιατί αν είναι ψυχολογικός δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις πρόβλημα...Στα απλά lc υπάρχει πρόβλημα με τον συναναβατη ο οποίος κάθεται πολύ ψηλά και για αυτό βάζουν σελες από adve.
Αν δεν καλύπτεται ο συναναβατης και τρώει "ξύλο" από τον αέρα είναι "πρόβλημα" για κάποιους.Εμένα πάντως η δικιά μου με "αναγκάζει" να έχω τη θέση στη χαμηλή μπροστά για να έχει πανοραμική θέα από πίσω... Στο απλό..
Γούστα είναι αυτά..!
Γιατί είναι πρόβλημα αυτό.? Θέλω να πω, υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος ή είναι απλά ψυχολογικός ο λόγος..? Γιατί αν είναι ψυχολογικός δεν μπορείς να το χαρακτηρίσεις πρόβλημα...
Με μαμά ζελατίνα μπροστά και 1.75 κορίτσι πίσω, ευτυχώς δεν μου εμφανίζει ένδειξη "πρόβλημα" εμένα...!!Αν δεν καλύπτεται ο συναναβατης και τρώει "ξύλο" από τον αέρα είναι "πρόβλημα" για κάποιους.
Εσένα λογικά έχει καλό κράνος. Και λόγω ύψους της και χαμηλης σου θέσης βγαίνει καθαρή απο πάνω και δεν τρώει και τα αεροδυναμικα "απόνερα" του κράνους σουΜε μαμά ζελατίνα μπροστά και 1.75 κορίτσι πίσω, ευτυχώς δεν μου εμφανίζει ένδειξη "πρόβλημα" εμένα...!!
Βγάζει λογική αυτό που λες Χρήστο..!Εσένα λογικά έχει καλό κράνος. Και λόγω ύψους της και χαμηλης σου θέσης βγαίνει καθαρή απο πάνω και δεν τρώει και τα αεροδυναμικα "απόνερα" του κράνους σου
Στάλθηκε από το LG-H930 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το κέρδισε μια χαρά..Φέτος ΔΕΝ κέρδισε το Mega Test.
Το οποίο είναι έκπληξη...
Ομοίως εκπληκτική η μετρημένη κατανάλωση ίδια ή μικρότερη από το Τ700, αναλογιζόμενοι την διαφορά σε κιλά και κυβικά. Και ίσως η πρώτη φορά που γράφεται ευθέως ότι τα κιλά βάζουν όριο κάποιες φορές γιατί ως φέτος ήταν το φάρμακο δια πάσαν νόσον. Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες παραπάνω γιατί είναι τεύχος που κυκλοφορεί ακόμα.
Σοβαρά τώρα... Βγαίνουν συμπεράσματα από τέτοια τεστ?Ναι το άλλο βγήκε πρώτο, και δεν ειναι ασχημο εχεις δικιο, αλλά αν βγάλουμε την τιμή ως παράγοντα τότε η GSάρα έχει το σκήπτρο. Μιλάμε καθαρά σαν μηχάνημα και τι ικανότητες έχει.
Δηλαδή αν το GS έπαιζε ένα τάλαρο κάτω θα έκλεινε σπίτια.
Αυτό που βγήκε πρώτο, βγήκε γιατί παίρνεις πολύ μηχανή στο αντίστοιχο budget. Γίνεται και αντίστοιχη αναφορά.
Ναι γιατί να μη βγαίνουν?Σοβαρά τώρα... Βγαίνουν συμπεράσματα από τέτοια τεστ?
Γιατί συγκρίνουν μονοκυλινδρα of fon με Δικύλινδρο on off... Και γενικά ένας αχταρμαςΝαι γιατί να μη βγαίνουν?
Νταξ ένα μονοκυλινδρο έβαλαν για το γαμώτο. 'Άσε που γίνεται πολύ μικρή αναφορά σε αυτό, σαν να μην υπάρχει είναι.Γιατί συγκρίνουν μονοκυλινδρα of fon με Δικύλινδρο on off... Και γενικά ένας αχταρμας
Αν βάλεις μέσα και δημόσιες σχέσεις εταιριών και δημοσιογράφων... Οκ
ΟΚ.. Με το 790 που ακριβώς μπορεί να συγκριθεί το 1250??Νταξ ένα μονοκυλινδρο έβαλαν για το γαμώτο. 'Άσε που γίνεται πολύ μικρή αναφορά σε αυτό, σαν να μην υπάρχει είναι.
Αν δεν ήταν η τιμή ΠΟΤΕ παράγοντας τότε ΟΛΑ θα έβγαιναν αλλιώς. Δεν νομίζω να έχει κάνει κανένα τάμα η zook στον θεό των V2 γενικότερα, το VFM της κοιτάζει τόσα χρόνια. Και με σταδιακή εξέλιξη το έφτασε εδώ που είναι, δηλαδή συνολικά να στέκεται επάξια απέναντι σε διπλής τιμής μηχανάκια. Το GS ένα τάλαρο κάτω έπρεπε να είναι και καινούριο και μεταχειρισμένο αλλά αν τολμήσεις να το πεις είσαι... πολλά διασκεδαστικά.Ναι το άλλο βγήκε πρώτο, και δεν ειναι ασχημο εχεις δικιο, αλλά αν βγάλουμε την τιμή ως παράγοντα τότε η GSάρα έχει το σκήπτρο. Μιλάμε καθαρά σαν μηχάνημα και τι ικανότητες έχει.
Δηλαδή αν το GS έπαιζε ένα τάλαρο κάτω θα έκλεινε σπίτια.
Αυτό που βγήκε πρώτο, βγήκε γιατί παίρνεις πολύ μηχανή στο αντίστοιχο budget. Γίνεται και αντίστοιχη αναφορά.