Σύγκρινε πρώτα εσύ το 9χ0 με το 640 και μετά βλέπουμε για τους άλλουςΝταξ ένα μονοκυλινδρο έβαλαν για το γαμώτο. 'Άσε που γίνεται πολύ μικρή αναφορά σε αυτό, σαν να μην υπάρχει είναι.
Σύγκρινε πρώτα εσύ το 9χ0 με το 640 και μετά βλέπουμε για τους άλλουςΝταξ ένα μονοκυλινδρο έβαλαν για το γαμώτο. 'Άσε που γίνεται πολύ μικρή αναφορά σε αυτό, σαν να μην υπάρχει είναι.
Το 790 δεν έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ;;; δεν το πίστευα όταν το διαβαζαΟΚ.. Με το 790 που ακριβώς μπορεί να συγκριθεί το 1250??
Παίζετε χρόνια αυτό το παιχνίδι καπτεν... Προσωπικά δεν πείθομαι.
Ότι και να έχει ρε φίλε... Δεν έχει καμμια σχέση με το 1250Το 790 δεν έχει ρυθμίσεις στις αναρτήσεις ;;; δεν το πίστευα όταν το διαβαζα
Μπορεί και νάναι , όμως έχει την χάρη της Μέρκελ ότι και να σημαίνει αυτό...
Το 1250 είναι απλά ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή την στιγμή.
Ναι ρε Κώστα καμία αντίρρηση αλλά παρουσιάζουν ένα τεστ στο οποιο ξεκινησαν απο Αθήνα, έναν πολλά χιλιόμετρα Εθνικης, επαρχιακούς, χώμα ευκολο και δυσκολο κτλ, δηλαδή ενα ταξιδι που ειχε απ'όλα.ΟΚ.. Με το 790 που ακριβώς μπορεί να συγκριθεί το 1250??
Παίζετε χρόνια αυτό το παιχνίδι καπτεν... Προσωπικά δεν πείθομαι.
Ό,τι αντιπροσωπεύει το adventure sports στο χώμα, το ίδιο αντιπροσωπεύει το 701 στην άσφαλτο. Έχουν βάλει δυο σχεδόν αντιδιαμετρικά μηχανάκια στη σύγκριση.Αν δεν ήταν η τιμή ΠΟΤΕ παράγοντας τότε ΟΛΑ θα έβγαιναν αλλιώς. Δεν νομίζω να έχει κάνει κανένα τάμα η zook στον θεό των V2 γενικότερα, το VFM της κοιτάζει τόσα χρόνια. Και με σταδιακή εξέλιξη το έφτασε εδώ που είναι, δηλαδή συνολικά να στέκεται επάξια απέναντι σε διπλής τιμής μηχανάκια. Το GS ένα τάλαρο κάτω έπρεπε να είναι και καινούριο και μεταχειρισμένο αλλά αν τολμήσεις να το πεις είσαι... πολλά διασκεδαστικά.
Δεν λέω ότι το GS έγινε πατσαβούρι σε μιά νύχτα λόγω ενός δημοσιεύματος. Πιο εντυπωσιακό είναι ότι "τόλμησαν" να το εκθρονίσουν παρά οτιδήποτε άλλο. Τα άλλα που λέει ο μάνιακ τα έχουμε χιλιομυριοδιαβάσει (και εκ των υστέρων μαθαίνοντας ιστορίες σε κάποιο βαθμό ισχύουν).
Το μονοκύλινδρο είναι σε τιμή Άφρικα και Βεστρόμ, οπότε ορθώς το περιλαμβάνουν. Το έχουν ξανακάνει με το 690.
Ναι... Αν ξεκινήσουν όλα μαζί, το 1250 θα κάνει 3 φορες τη γύρα και οι άλλοι θα ερχονταιΝαι ρε Κώστα καμία αντίρρηση αλλά παρουσιάζουν ένα τεστ στο οποιο ξεκινησαν απο Αθήνα, έναν πολλά χιλιόμετρα Εθνικης, επαρχιακούς, χώμα ευκολο και δυσκολο κτλ, δηλαδή ενα ταξιδι που ειχε απ'όλα.
Ένα ταξίδι που κάνεις και με 790 και με 1250 και με Tenere.
Γι αυτο τα εβαλαν στη συγκριση.
Τι να συγκρίνω ρε κουμπάρε, αφού είναι τα καλύτερα μηχανάκια στην κατηγορία τους.Σύγκρινε πρώτα εσύ το 9χ0 με το 640 και μετά βλέπουμε για τους άλλους
Το ίδιο λέμε ρε μανιακέεεεεεεεΝαι... Αν ξεκινήσουν όλα μαζί, το 1250 θα κάνει 3 φορες τη γύρα και οι άλλοι θα ερχονται
Αφού βλέπεις το nickname.. Τι με προκαλείς??
ΟΧΙ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ και είναι και αντικειμενικός συνομιλητής ο άτιμος, νομίζει ότι το GS είναι γρήγορο στην ΕΟΤο ίδιο λέμε ρε μανιακέεεεεεεε
Γιάννη έχεις δίκιο.Αν δεν ήταν η τιμή ΠΟΤΕ παράγοντας τότε ΟΛΑ θα έβγαιναν αλλιώς.
Το 1250...για να είμαστε οντοπικ είναι και στην εθνική σβελτοΟΧΙ ΤΟΝ ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ και είναι και αντικειμενικός συνομιλητής ο άτιμος, νομίζει ότι το GS είναι γρήγορο στην ΕΟ
παντού ταχύτατο είναι. απλά εκεί που τελειώνει το GS, το XR (και το fazer μεταξύ μας παρά τα χρόνια του) έχει 50 ακόμα.Το 1250...για να είμαστε οντοπικ είναι και στην εθνική σβελτο
Σωστός.. Για το xr.παντού ταχύτατο είναι. απλά εκεί που τελειώνει το GS, το XR (και το fazer μεταξύ μας παρά τα χρόνια του) έχει 50 ακόμα.
Ακόμα δε το πήρες ,κι άρχισες το μέτρημα ,"ποιός την έχει πιό Μεγάλη"...κι έτςςςπαντού ταχύτατο είναι. απλά εκεί που τελειώνει το GS, το XR (και το fazer μεταξύ μας παρά τα χρόνια του) έχει 50 ακόμα.
Στο κλειστό κομμάτι την διαφορά την κάνει η ανάρτηση. Απο πάντα έραβε κοστούμια το GS.Δώστε μου τα 12 κιλά ροπής στις 3Κ και ελάτε να με πιάσετε στο κλειστό στροφιλίκι.
Τα υπόλοιπα είναι ένα απ'όλα χωρίς κρεμμύδι...
Εγώ σαν γηραιότερος... Σε συμβουλεύω να βάλεις το cc πιο ψηλά, γιατί αλλιώς θα σπάσει το xr και δεν θα φταίει η bmw.Στο κλειστό κομμάτι την διαφορά την κάνει η ανάρτηση. Απο πάντα έραβε κοστούμια το GS.
Γενικά το GS δεν παίζεται, ναι.
Είναι το τέλειο μηχανάκι; Αν βγάλεις τα λεφτά από την μέση, ναι.
Αν τα βάλεις κάτω, όχι. Όχι μόνο για την τιμή απόκτησης αλλά δεν έχει νόημα η συζήτηση τώρα, κυρίως γιατί δεν το "παντρεύονται" παρά ελάχιστοι ιδιοκτήτες.
Προσωπικά θα έπαιρνα τον νικητή; Όχι και ας είναι το κορυφαίο VFM της αγοράς. Είναι το καλύτερο μηχανάκι για γάμο πάντως, ειδικά αν κάποιος μετράει τα λεφτά του.
el-Gatto το ποιός ξεκίνησε το μέτρημα με βίδεο δοκουμέντο είναι καταγεγραμμένο... Εδώ και χρόνια δεν έχω να αποδείξω τίποτα κάπου, ξέρω ακριβώς πόσο μικρό ψαράκι είμαι γενικότερα. Το ότι το μηχανάκι ράβει είναι άλλο θέμα που δεν έχει να κάνει με τον αδύναμο κρίκο στην σέλα.
Κατ'αρχήν ,ελπίζω να μη τα πήρες ,γιατί πλακο-φατσούλες έβαλα ,οπότε σε "πειράζω"....
el-Gatto το ποιός ξεκίνησε το μέτρημα με βίδεο δοκουμέντο είναι καταγεγραμμένο... Εδώ και χρόνια δεν έχω να αποδείξω τίποτα κάπου, ξέρω ακριβώς πόσο μικρό ψαράκι είμαι γενικότερα. Το ότι το μηχανάκι ράβει είναι άλλο θέμα που δεν έχει να κάνει με τον αδύναμο κρίκο στην σέλα.
Φέυγουμε από το νήμα, λοιπόν στα 130 πραγματικά το μηχανάκι δουλεύει ωραία και δροσερά και μέρα με ζέστη και νύχτα με δροσιά το ίδιο. Αν ανέβεις πιο ψηλά δουλεύει εξίσου δροσερά. Αν θυμάμαι καλά το δροσερό του είναι στους 80 ή στους 90, κάτι τέτοιο τέλος πάντων ακέραιο διψήφιο.Εγώ σαν γηραιότερος... Σε συμβουλεύω να βάλεις το cc πιο ψηλά, γιατί αλλιώς θα σπάσει το xr και δεν θα φταίει η bmw.