Θα έπρεπε η bmw όσον αφορά τα gs να εστιάσει στην αξιοπιστία και να σταματήσει το κυνήγι της ιπποδύναμης . Έτσι κι αλλιώς το gs είναι φτιαγμένο για ταξίδι. Τα τελευταία είναι πολύ γρήγορα, νομίζω πως όποιος θέλει πιο δυνατό καλύτερα να πάει σε 4κ της εταιρείας ή άλλης.Σήμερα στο σέρβις προσπαθούσε να με πείσει ένας με g310 ότι πάει χαλαρά 160 δικαβαλο με 2000 στροφές περιθώριο...
Παιδιά σόρι αλλά την ευστροφία, το εύρος λειτουργίας και την δύναμη του XR δεν την βρίσκεις στο GS, παρά την μικρή θεωρητικά διαφορά σε ίππους.
Έχει άλλα χαρίσματα όμως.
Πιστεύω πως αν έβγαζε μια έκδοση μικρότερη σε cc, σπαρτιάτικη από εξοπλισμό αλλά με έμφαση στη μακροζωία και στην αντοχή, ένα μοντέλο δηλαδή για ταξίδια δύσκολα όπως τα -σταν τότε θα πουλούσε ακόμα περισσότερο. Και αν μάλιστα είχαν και κανονικό πιρούνι μπροστά....