Έχοντας γίνει κάτοχος μια R1200GS του 2018 πρόσφατα (ένα μήνα σχεδόν στην κατοχή μου) αυτή η πληροφορία είναι καθησυχαστική για την μελλοντική συμβίωσή μου με την μοτοσυκλέτα.
Την αγόρασα βέβαια γνωρίζοντας την παθογένεια του συγκεκριμένου μέρους της μοτοσυκλέτας οπότε γνώριζα και τι μπορεί να επακολουθούσε.
Συμφωνώ ότι ο άξονας δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα και να μην χρειάζεται να ασχολείσαι πέραν των αλλαγών βαλβολίνης στη καθορισμένη περίοδο συντήρησης από των κατασκευαστή. Ηταν και το Unstoppable του πολύ ικανού τμήματος μαρκετινγκ της BMW που επιβάρυνε λίγο την κατάσταση.
Μπράβο ομως στην BMW για αυτήν την ενέργεια και για το γεγονός οτι το δημοσιοποίησε επίσημα ώστε να μην υπάρχουν και "σκιές" όταν κάποιος από εμάς απευθύνεται στο συνεργείο για έλεγχο και επισκευή.
Όντας κάτοχος επι 11 συναπτά έτη ενός Moulti 1200 του 2011 (ερωτευμένος για πάντα με αυτήν
) , να σημειώσω ότι και η Ducati έχει καλύψει άπειρα Handfree και μέχρι το 2019 και τις κεφαλές των πρώτων μοντέλων αν παρουσίαζαν το πρόβλημα της ρωγμής στην κεφαλή με αποτέλεσμα την διαρροή ψυκτικού στον θάλαμο καύσης με γνωστά αποτελέσματα.
Για το 1300....τι να πω. It is what it is που λένε. Δεν το βρισκω σωστό αλλά είσαι ενήμερος.