STELTH
Μέλος
Να ρωτησω εγω κατι.... γιατι τοσα GS 1200 LC ADC πωλουντε κ μαλιστα με λιγα χιλτρα ?
Οταν εχεις πουλήσει τόσα πολλα σε τόσους πολλους ειναι σιγουρο οτι καπιοι θα πουλήσουν διότι αγοράσανε χωρις να αναλύσουν τις ανάγκες τουΝα ρωτησω εγω κατι.... γιατι τοσα GS 1200 LC ADC πωλουντε κ μαλιστα με λιγα χιλτρα ?
Γιατι αλλα "λεει" στα διαφημιστικά σποτακια η bmw, αλλα... ισχυουν! Κλασικη περιπτωση.....Να ρωτησω εγω κατι.... γιατι τοσα GS 1200 LC ADC πωλουντε κ μαλιστα με λιγα χιλτρα ?
πολλές, μικρές και ουσιαστικές!Καλησπερα καθοτι ολιγον ασχετος απο bmw ου κινητμηπως ξερει να μου πει καποιος αν εχουν διαφορες το 1200 adventure του 14 με του 17.
Ειδες τι κανει το μαρκετινγκ;;;;.....διότι αγοράσανε χωρις να αναλύσουν τις ανάγκες του
Ετσι ειναι φιλε το παιχνιδιΕιδες τι κανει το μαρκετινγκ;;;;
Σ'αυτο η bmw ειναι δεκαετιες μπροστα! Ευτυχως για "εκεινη", δυστυχως για τους υπολοιπους!!!!!!
Δεν εχω βαλει κι εχουμε κανει την κουβεντα με αρκετους. Γιατι θα ηθελες να τα δοκιμασεις;Μπουζι ιριδιου εχει χρησιμοποιησει κανεις σε 1200gs?
Μιλάμε για ελάχιστο κόστος αλλαγής, για να τα αφήνουμε 40000 χλμ.Το manual λεει ανα 40.000km.
Τουλαχιστον στα 2008 μοντέλα.
Θα βαλω μαλλον στο επομενο σερβις να δω αν θα δω διαφορα στο δούλεμα του κινητήρα.
Στα προ του 2010 μοδελάκια, δεν ξέρω. Στα 2010-2013 αναφέρονται σαφώς τα 20.000 χλμ, αλλά θα δοκιμάσω στα μισά κι εγώ. Με ίδιου τύπου μπουζάκια όμως.Το manual λεει ανα 40.000km.
Τουλαχιστον στα 2008 μοντέλα.
Θα βαλω μαλλον στο επομενο σερβις να δω αν θα δω διαφορα στο δούλεμα του κινητήρα.
Αυτό που λες είναι σημαντικό και ισχύει.Αυτό που ανέφερα για την καλή λειτουργία μετά το σέρβις όμως, είναι συγκεκριμένο.@gsmaniac Ναι γι αυτο και εγω τα αλλαζω στα μισα.
Οταν τα βαλω θα ενημερωσω...
Απλα το θεμα ειναι οτι πολλοι μπερδευουμε το καλυτερο δουλεμα ενος μοτερ μετα απο σερβις,με την καθε αλλαγη-τροποποιηση που καναμε.
Οποτε δεν βγαινουν σωστα συμπερασματα.
Θεωρω οτι για να ειναι τεχνολογικα καλυτερα, καλα θα ειναι...
Μπουζι ιριδιου εχει χρησιμοποιησει κανεις σε 1200gs?
Δεν εχω βαλει κι εχουμε κανει την κουβεντα με αρκετους. Γιατι θα ηθελες να τα δοκιμασεις;
Κων/νε, το ψάχνω από χθες..., ξανά...@forester Υποτιθεται οτι κανουν καλυτερη καυση.
Επισης εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης,τα απλα τα αφηνω 20.000km. Ε αυτα θα τα αλλαζα στα 40.000km.
Και γενικα λεω να τα δοκιμασω, και ψαχνω να δω αν εχει δοκιμασει αλλος.
αυτό, είναι σωστό (Δεν γνωριζω απο που προκυπτει η καλυτερη καυση.Γνωριζω οτι καταναλωνουν λιγοτερο ρευμα για τον ιδιο σπινθηρα.).Το νουμερο που εχω βρει θα το ποσταρω το απογευμα γιατι το εχω στο laptop.
Δεν γνωριζω απο που προκυπτει η καλυτερη καυση.Γνωριζω οτι καταναλωνουν λιγοτερο ρευμα για τον ιδιο σπινθηρα.
Θεωρω επισης οτι η ecu θα φερει στα μετρα της την οποια αλλαγη και αν ηταν κατι να αλλαξει,δεν θα αλλαξει.
Αυτο που θα ημουν ικανοποιημενος να δω θα ηταν πιο ησυχη λειτουργια του μοτερ.
Δεν ξερω αν εχουν διαφορα στις θερμοκρασιες...Γιατι με ενοχλουν τα πειρακια που ακουω,ειδικα το καλοκαιρι..