Για όλους αυτούς τους λόγους ,αλλά κ για το ζητούμενο ,που ήταν η αλλαγή υγρών στη μονάδα ABS.Για διαφορους λογους μπορει να το φυσωσανε.
Πχ- για να ελεγξουνε εαν τυχον εχει καποια σφαλματα στη μνημη (ενεργα ή μη). Ειτε εχουν σχεση με τα φρενα ειτε οχι. Γενικος ελεγχος δηλαδη.
- για να ελεγξουνε σε πραγματικο χρονο την πιεση που σηκωνουν τα φρενα την ωρα που πατουν το ποδοφρενο ή τη μανετα. (εχω το gs911, λογικα και το motoscan το κανει και αυτο)
Μάλιστα .Για όλους αυτούς τους λόγους ,αλλά κ για το ζητούμενο ,που ήταν η αλλαγή υγρών στη μονάδα ABS.
Για να βγούν τα παλιά υγρά από τη μονάδα ,κ να μπουν καινούργια ,χρειάζεται μπρίζωμα κ εντολές κώδικα από διαγνωστικό πρόγραμμα.
Και το Motoscan & το GS911 έχουν αυτή τη δυνατότητα.
Ουσιαστικά ,με εντολή κώδικα από το διαγνωστκό ,προς τον εγκέφαλο που διαχειρίζεται τη μονάδα ABS ,μπαίνει σε λειτουργία το μοτεράκι της μονάδας ,για συγκεκριμένο χρόνο ,αδειάζοντας τη μονάδα από τα παλιά υγρά ,ρουφώντας τα καινούργια που έχουν προ-πρεσαριστεί στο κύκλωμα φρένων ,κ κάνοντας ταυτόχρονα κ εξαέρωση στη μονάδα ABS.
Οταν αυτή η διαδικασία εφαρμοστεί τουλάχιστον 2-3 φορές εν συνεχεία ,τότε επιτυγχάνουμε καθαρισμό του κυκλώματος φρένων κ της μονάδας ABS ,πλήρωσή της με φρέσκα υγρά ,κ σε τελικό στάδιο πλήρη εξαέρωση μονάδας κ κυκλώματος.
Αλλαγή υγρών του υπόλοιπου κυκλώματος φρένων (δοχεία-σωληνάκια-δαγκάνες) μπορεί να γίνει κ με τον συμβατικό τρόπο.
Αλλά με αυτό τον τρόπο ,η μονάδα μένει κλειστή ,κρατώντας μέσα της τα υγρά που ήδη έχει.
Το νόημα του εγχειρήματος λοιπόν ,είναι κυρίως να αλαχτούν τα υγρά της μονάδας ,τα οποία μένουν στάσιμα εντός της ,κ να αποφευχθούν έτσι οι όποιες δυσλειτουργίες μπορεί να επιφέρει η μακροχρόνια οξείδωσή τους ,στα επιμέρους συστήματα της μονάδας.
Ταυτόχρονα βέβαια ,λόγω της ροής κ της επανάλειψης που επιφέρει η διαδικασία ,καθαρίζεται κ εξαερώνεται πλήρως ,όλο το κύκλωμα φρένων της μοτοσυκλέτας.
Εκτός από το αποτέλεσμα της συντήρησης ,που είναι η πρόληψη βλαβών στη μονάδα ,παρατηρείται πάντα κ αλλαγή της αίσθησης φρεναρίσματος (των ήδη πολύ δυνατών φρένων του GS) προς το πολύ καλύτερο.
Κάτι που ,βάσει μηχανολογικής λογικής ,το αποδίδω κυρίως στην πλήρη εξαέρωση του κυκλώματος.
Ποιό μοντελο εχεις;Μάλιστα .
Ευχαριστώ για την απάντηση .
Στα παλιότερα σαν το δικό μου δεν χρειάζεται φισωμα ,κάνεις μια τα σωληνάκια αφού βγάλεις το φις της μονάδας σε πρώτο χρόνο και αμέσως μετά με χωνί συμπληρώνεις τις δύο τάπες (μια για το μπροστινό κομμάτι της μονάδας ,μια για το πίσω ,αφού γυρίσεις τον διακόπτη στο ον και ξαναβάλεις το φις στη θεσητ.
Έχει διαφορά λοιπόν ,το κρατάω αυτό ,αν θα πάω σε διπλοεκκ μοντελο
Ποιό μοντελο εχεις;
Στο reprom (αν το γραφω σωστα) μεσα Γιανναρα, την γραφει αναλυτικα την διαδικασια.5 Άρι με σερβο
Ναι Νικ ,είναι σχετικά απλή η διαδικασία ,απλούστερη από τα διπλοεκκεντρα .Στο reprom (αν το γραφω σωστα) μεσα Γιανναρα, την γραφει αναλυτικα την διαδικασια.
Δεν χρειαζεται το διαγνωστικο για να κανεις αντικατασταση/εξαερωση στα υγρα φρενων. Οσοι εχουν διαγνωστικο ομως, το βαζουν μετα, για γενικοτερο ελεγχο της μηχανης, συμπεριλαμβανομενων και των φρενων.
Αυτα για τα 04αρια μεχρι και 6αρια με σερβο!!! Μετα i dont know...... and i dont care
Έτσι... Διαφορετικά οι πιθανότητες να πλερω 1500 ευρώ και βάλε, είναι μεγάλεςΝαι Νικ ,είναι σχετικά απλή η διαδικασία ,απλούστερη από τα διπλοεκκεντρα .
Αλλά και στα μοντέλα του ’04-’06 καλό είναι να μπαίνουν στο μηχάνημα που έχουν οι αντιπροσωπείες για τη σωστή εξαέρωση της μονάδας τους .
Είναι πλέον λιγότερα( απ'οτι ενημερώθηκα σχετικά πρόσφατα) 1089 η μονάδα .Έτσι... Διαφορετικά οι πιθανότητες να πλερω 1500 ευρώ και βάλε, είναι μεγάλες
Με τοποθέτηση?Είναι πλέον λιγότερα( απ'οτι ενημερώθηκα σχετικά πρόσφατα) 1089 η μονάδα .
Κάπου στα 1300 καθαρίζεις.
Το λέω όχι πως δεν είναι κι αυτό το ποσό ευκαταφρόνητο .....
Όλα κομπλέ ,είχα πάρει κάτι πράγματακια τώρα τελευταία και επ'εκαιρια ρώτησα να ξέρω .Με τοποθέτηση?
Το διαγνωστικό μπαίνει στην αρχή απ'οτι είδα ,αν δείξει κάτι.Nαι. Στα 04-06 ,με την παλιά μονάδα ,είναι διαφορετική η διαδικασία.
Δεν εχω ασχοληθεί ποτέ προσωπικά ,μια κ δεν είχα τέτοιο.
Εχω δει μόνο κάποια βιντεο (στο σωλήνα) με τη διαδικασία ,κ η αλήθεια είναι ότι...πολύ λύσιμο-γδύσιμο ,πολλά σωληνάκια ,πολλές βαλβίδες εξαέρωσης ,ανοιγματα ταπων κ πλήρωση με χωνί...δεν ξερω...πολύ μπελαλίδικη κατάσταση.
Επίσης ,με τόσα ενδιάμεσα ανοίγματα στο κύκλωμα (βαλβίδες μονάδας κ τάπες κ πλήρωση με χωνάκι) δεν είμαι σίγουρος για την πλήρη εξαέρωση.
Ουσιαστικά ,αυτή είναι μια DIY πρακτική ,για να γίνει η δουλειά ,όπου δεν υπάρχει διαγνωστικό κ κάποια ειδικά εξαρτήματα-εργαλεία ,ώστε να γίνει η δουλειά by the book.
Η διαδικασία ,σε εξουσιοδοτημένο ,για αυτά τα μοντέλα ,ΔΕΝ είναι αυτή.
Νομίζω οτι υπάρχει μηχάνημα ,το οποίο συνδέεται πάνω στο υδραυλικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας ,κ κάνει όλη τη δουλειά (αλλαγή υγρών κ εξαέρωση) σχεδόν αυτοματοποιημένα ,σε συνδυασμό με διαγνωστικό.
Για τον διαγνωστικό μιλάς;;;Ναι Νικ ,είναι σχετικά απλή η διαδικασία ,απλούστερη από τα διπλοεκκεντρα .
Αλλά και στα μοντέλα του ’04-’06 καλό είναι να μπαίνουν στο μηχάνημα που έχουν οι αντιπροσωπείες για τη σωστή εξαέρωση της μονάδας τους .
Ναι ,αυτό είπα κι εγώ ,στα πρωτα μοντέλα δεν χρειαζεται διαγνωστικό για τη διαδικασία.Εάν δεν μιλάς για το διαγνωστικό Γιαννη, η συζήτηση πήγε άλλου.
Ξεκίνησε με το αν χρειάζεται το διαγνωστικό για την αντικατασταση και εξαερωση των υγρών φρένων, και είπα πως ΔΕΝ χρειάζεται, ΔΕΝ είναι απαραίτητο!
Το reprom αναφέρει όλη τη διαδικασία, και εάν ακολουθηθεί σωστά, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εξαερωση του δικτύου και στην λειτουργία των φρένων!
ΜΕΤΑ, οποίος έχει διαγνωστικό, το συνδέει για γενικό έλεγχο ΟΛΩΝ!!!
Ψάχνοντας ,βρήκα μια παλιότερη φωτό προετοιμασίας για την αλλαγή χαχαχαχαΝαι ,αυτό είπα κι εγώ ,στα πρωτα μοντέλα δεν χρειαζεται διαγνωστικό για τη διαδικασία.
Απλά με το που μπαίνεις στο φισωνουν για να δουν γενικά τι έχει να τους πει το μηχανάκι.
Σε δίνουν και εκτυπωμένα τα fail ,αν έχει δείξει κάτι