Επισης απ τον Λαμπριανιδη www.trade-wind.grΕυχαριστώ για τις απαντήσεις !!!
Αθήνα - Πειραιά που τις βρίσκουμε τις ΜΟΛΥ ωρε παλικάρια ;
Επισης απ τον Λαμπριανιδη www.trade-wind.grΕυχαριστώ για τις απαντήσεις !!!
Αθήνα - Πειραιά που τις βρίσκουμε τις ΜΟΛΥ ωρε παλικάρια ;
Ναι τον ξέρω χρόνια...Επισης απ τον Λαμπριανιδη www.trade-wind.gr
Ότι και να βγάλουν οι αφτερ μάρκετ εταιρείες, η μαμά είναι αλλιώς.Την έκανες νοικοκυρά βλέπω...
εξαιρούνται τα προστατευτικάκυλίνδρων Δοκιμασμένα πράγματαΌτι και να βγάλουν οι αφτερ μάρκετ εταιρείες, η μαμά είναι αλλιώς.
Νομίζω ότι ισχύει για όλα τα χρεπια
Μία χαρά είναι καθ αυτά.... Έχουν φάει τόσα τουμπιδια και στέκουν εκεί αγερωχαεξαιρούνται τα προστατευτικάκυλίνδρων Δοκιμασμένα πράγματα
Δε μου έρχεται στο μυαλό κάτι άλλο τώρα, αν σκεφτώ θα πω.
τσου!Μία χαρά είναι καθ αυτά.... Έχουν φάει τόσα τουμπιδια και στέκουν εκεί αγερωχα
Αυτο που το ξέρεις?τσου!
γιατί μονο στατικά τουμπίδια έχεις - κι ευτυχώς! Ή με λίγα χλμ σε χώμα.
Αν εγώ το καλοκαίρι πέρσι είχα τα εργοστασιακά, στην πτώση με 80 στην άσφαλτο, θα είχα μεγάλη ζημιά. Με τα τούρατεκ σηκώθηκα, έφυγα κι ακόμα έχω τις χαρακιές πάνω τους (και μόνο!!!! ) για να τις βλέπω και να θυμάμαι
Αππ του Παπαδελη. 2 σετ εχει αλλαξει, γιατι δε με ακουγε. Εβαλε μοτεκ τελικαΑυτο που το ξέρεις?
Ότι με τα εργοστασιακά θα είχες πρόβλημα?
Είναι διαφορετικά από τα δικά μου, όπως και κάθε τούμπα έχει την δική της ιδιαίτεροτητα.Αππ του Παπαδελη. 2 σετ εχει αλλαξει, γιατι δε με ακουγε. Εβαλε μοτεκ τελικα
Κώστα σίγουρα κάθε τούμπα, είναι άλλη...Είναι διαφορετικά από τα δικά μου, όπως και κάθε τούμπα έχει την δική της ιδιαίτεροτητα.
Δεν έχετε και τα κάγκελα του adve, που κάνουν τρομερή δουλειά.
Τεσπα... Καλό είναι να μην δοκιμάζουμε τις αντοχές τους
Wanna be husky - ktm...κοροϊδεύουμε την εταιρία.
αλλά.
αυτό.
σοκ.
μου αρέσει.
Κώστα σίγουρα κάθε τούμπα, είναι άλλη...
Τα δικά σου BMW προστατευτικά, τι διαφορά έχουν από του άλλου GS τα προστατευτικά;;;; Είμαι βέβαιος ότι η BMW έναν τύπο δίνει. Μου διαφεύγει κάτι;
Επίσης τα κάγκελα του adve, στο κάτω μέρος πέριξ κυλίνδρων, τι διαφορά έχουν από τα κάγκελα του απλού GS ; (αυτο δεν το γνωρίζω, ρωτάω ΑΝ υπάρχει εκεί διαφορά).
Τα προστατευτικά κυλίνδρων της BMW (αυτά που ξέρω τουλάχιστον) είναι σαν παιδικά χαρτινα παιχνιδάκια, μπροστά στα αντίστοιχα Touratech & Motech. Όταν βρεθούμε ξανά , δες τα δικά μου με προσοχή. Τόσο σε πάχος υλικού, όσο και σε τρόπο έδρασης πάνω στο μηχανάκι.
Σαφώς είναι καλό να μην τα δοκιμάζουμε κι όποτε έγινε, έγινε χωρίς να το θέλουμε. Για εκείνη τη φορά λέμε
Εκεί είναι και θέμα τύχης....Παιδια στα τουμπιδια στο καντηλι που το μηχανακι εγειρε 100 μοιρες και βαλε οτι προστασια κι αν εχεις το πανω μερος του κυλινδρου ειναι εκτεθειμενο. Ετσι την πατησα εγω με twalcom αλλα και ο Παπαδελης.
Η ποδιά στο απλό gs δεν κάνει για σοβαρό χώμα.Οι έχοντες ασχοληθεί με ποδιές, αυτη εδω τι σας λεει;
SW-MOTECH Skid Plate BMW R1200GS / Adventure 2004-2013 - RevZilla
Επίσης θεωρείτε απαραίτητη την αναβάθμιση της ποδιάς;
Ρωταω όσους εχουν μπει χώμα με τα βαρυδια και ξέρουν τι καταστάσεις αντιμετωπίζουν.
Κωστή ο καθένας όπως αγαπάει, γνωστό.Ένα Στράβωμα εξάτμισης κοστίζει πάνω από 200 ευρώ και μην ξεχνάς πόσες πέτρες μάζεψες ανάμεσα στην ποδιά και το μοτέρ στον παρνωνα.
Δεν έχουμε δει μοτέρ να τρύπα ει αλλά συγκριτικά δεν έχουν σχέση σε προστασία.
Μην μπερδεύουμε το κόστος αγοράς με την δουλειά που κάνουν.