Σαφέστατα!Να θυμίσω ότι όσον αφορά την αγγλική αγορά, καλώς ή κακώς θα πας μέσω μεσάζοντα καθώς έχει το know how να κάνει εισαγωγή από UK μετά το brexit.
Για να βγάλει ελληνική πινακίδα πάντα.
Δλδ αυτό που έβαλε ο pumba με 4πες χιλ.λιρες δεν λέει ;Για 2ΕΕ (2010-2012) 6000 λίρες ένα καλό διπλοεκεντρο = 6800€+-
600€ πήγαινε έλα με μια διαμονη και φαγητά για να το δεις και δεν ξέρω ποσό για τον έλεγχο σε μια αντιπροσωπεία .
2500€ ο καμικάζι για μεταφορά κ εκτελωνισμό
Γύρο στα 9500 € στη Ελλάδα .
Αν βρεις κάποιο με 5000 λίρες , 8500€ στην Ελλάδα .
Αυτό λοιπόν είναι ένα ακριβό μηχανάκι που στην Ελλάδα σε αυτά τα λεφτά μπορείς να βρεις καλύτερο .
Από Αγγλία συμφέρει να κατεβάσεις ένα μηχανάκι 6αετιας που εδώ είναι ακόμα πολύ ακριβο .
Στα τόσο παλιά και συλλεκτικά δεν πρέπει να το σκέφτεστε .
Αυτό είναι το ζουμί λόγω των επιπλέον εξόδων που αναφέρθηκαν.Από την άλλη πες ότι δεν είναι 600 και είναι 300 , δεν σωνεσαι
γιατί εχει πιο πολλούς κραδασμούς...Γιατι το μοντελο 2εκκ θεωρειται το καλυτεροτερο;
Γιατί είναι η τελευταία εξέλιξη του αεροελαιοψυκτου μοτέρΓιατι το μοντελο 2εκκ θεωρειται το καλυτεροτερο;
2.000 βγαίνει μεταφορά-εκτελωνισμό-πινακίδες-ΚΤΕΟ,με το κλειδί στο χέρι δηλαδή.2500€ ο καμικάζι για μεταφορά κ εκτελωνισμό
Γύρο στα 9500 € στη Ελλάδα .
Αν βρεις κάποιο με 5000 λίρες , 8500€ στην Ελλάδα .
Αυτό λοιπόν είναι ένα ακριβό μηχανάκι που στην Ελλάδα σε αυτά τα λεφτά μπορείς να βρεις καλύτερο .
Από Αγγλία συμφέρει να κατεβάσεις ένα μηχανάκι 6αετιας που εδώ είναι ακόμα πολύ ακριβο .
Στα τόσο παλιά και συλλεκτικά δεν πρέπει να το σκέφτεστε .
Νικόλα ανοίγεις αγγλικά ψωνιστήρια, ανοίγεις το ψαρ.γρν και κοιτάς τιμές.2.000 βγαίνει μεταφορά-εκτελωνισμό-πινακίδες-ΚΤΕΟ,με το κλειδί στο χέρι δηλαδή.
Στα υπόλοιπα συμφωνώ,όσο φθηνότερη μηχανή έξω τόσο ασύμφορη να την φέρεις,μία η άλλη σου 'ρχεται..