Χιλιόμετρα τοταλε 2300
Σπιτσλες 3
Τραίνο στις στροφές , κατάφερα και εστριψα κάπως ....
Το άνοιξα στα 2000 χλμ τοταλε από δευτερα μέχρι και τις 8000 στροφές μέχρι την έκτη , έγραψε 225 κοντέρ
Η βαλίτσα πίσω η κεντρική μου δημιούργησε κάποιες ασαφειες στο τιμόνι μετα τα 200 ...
Ο τρόπος που ανεβάζει στο dynamic pro είναι καταπληκτικός
Άνοιξα και με ένα κατεμ 1290 T το οποίο με άφησε πίσω περί της 7 μηχανές και σύμφωνα με τις αναφορες του συντροχου μετά διαπιστώσαμε αυτό που γράφεται γενικώς ότι πλέον οι διαφορές δεν είναι χαοτικές σε σχέση με το προηγούμενο lc αλλά διαχειρισιμες
Φυσικά για το κοινό της bmw αυτό είναι αδιάφορο μα είναι μια κρίσιμη κατάσταση για την εμπορική πορεία του μοντέλου σε άλλα target group πελατών !!
Στην πορεία σε εθνικό δρόμο είναι πολύ στιβαρό σου δημιουργεί αίσθημα υπεροπλοιας με τα υπόλοιπα θεριά ,φορτηγά, διάφορα γρήγορα η αργά αυτοκίνητα που οδηγούνται από διάφορους χαρακτήρες οδηγών
Άνετα μπορείς να οδηγείς με 170 μέχρι να τελειώσει η βενζινα με πολύ λιγότερο κόπο!!!!
Πάντως η αίσθηση στην προσέγγιση του σώματος μου πάνω στην μηχανή είναι ακριβώς η ίδια με το πρώτο 1200 του 04 που είχα
Αίσθηση bmw gs, προσωπικα το θεωρώ σωστό
Δεν έχω χρησιμοποιήσει τα άλλα προγράμματα βροχής και χωμάτινων διαδρομών για να έχω άποψη ακόμα
Τα φώτα λένε ότι είναι άψογα ,σίγουρα είναι καλύτερα από αυτό που είχα, gs adve 08,έχω όμως κάποιους ενδιαζμους που μπορεί να είναι και θέμα ηλικίας .....
Θα το εξετάσω εκτενέστερα
Μου την έσπασε που αλλάξανε τους διακόπτες του φλας σε ένα, μονο, κάτι σαν παπάκι αλλά...μάλλον θέμα κόστους
Ο αυτόματος αλαχτης ταχυτήτων ειδικά όταν ανεβάζεις τον θεωρώ καταπληκτικό !!!!μεγάλη διευκόλυνση και για τον οδηγό αλλά και τον συνοδηγό σε σχέση με τα σκορτσαριζματα όταν αλλάζεις με συμπλέκτη και πιστεύω ότι όταν μαθω και το κατέβασμα θα ελαχιστοποιησω τον συμπλέκτη
Αυτά .....