al800
Μέλος
Νομίζω το πουλί επίτηδες δεν πήρε την κιτρινόμαυρη επετειακη 2021 εκδοση της R1250gs Adventure...κρατούσε το κιτρινόμαυρο για αυτό...το οποίο στα λεφτά το κόβω να είναι τα ίδια με το 1250gs Adve στο τέλος...
r1100 gs scramblerTo Urban μοτοσικλετιστικά είναι ληστεία στον αυτοκινητόδρομο κανονική, απίθανα ακριβό για αυτό που είναι. Θέλει ψηλές αναρτήσεις με το καλημέρα και ένα σοβαρό USD μπροστά για να "δείξει", βάση οργάνων και στροφόμετρο από το RnineT το ορθόδοξο και ψιψιψίνια από Unit Garage για να μοιάσει με το παλιό R80. Θα στοιχίσει ένα GS-ADV δηλαδή, αλλά θα είναι τρελά πιο όμορφο. Και είναι αστεία "μικρό" για να πιάσει Ασιάτες, χίψτερ που δεν πατάνε κάτω και γυναίκες. Αλλά να, το βλέπω και....
Είχα την ιδέα παλιότερα (ακόμα δεν την έχω αποκλείσει...) να πάρω 1200GS αερόψυκτο "τίμιο ξύλο camhead" και να ρίξω σε αυτό κιτάκι Unit Garage "R80".
A, oσο το Τ7 που γυρνουσε ο δασκαλος απο τη Σερβια.ΜΩΤ για πλάκα 170 με 6100 στροφές περίπου ..
Όμορφο αλλά εφέ για το καφέ.
Στα ίδια είμαστε περίπου, το κοιτούσα ψες (στο κινητό ακολουθώντας link της ΒΜW μου έβγαλε τιμές, από τον υπολογιστή βλέπω δεν βγάΝει)Εδώ πάνω το καινούργιο βυζαντινό, το συλλεκτικό κοστίζει με όλα τα εξτρας (που «αναγκαστικά» θα έρθει με αυτά): 27650 ευρώ
Δηλαδή Ελλάδα κανα 30000
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Το μηχανακι της φωτο έχει πολλά έξτρα σε σχέση με την απλή εκδοση urban g/s...δε μιλαω για τα χρώματα κτλ. μονο τις ακτινωτες ζαντες την ψηλή εξάτμιση τα διαφορετικά καπάκια να βάλεις ήδη προστίθενται 3-4 χιλιάρικα...Και το R nineT urban G/S edition 40 years, δηλαδή αυτό:
Έχει αρχική χωρίς εξτρας 16.600 ευρώ
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Εμενα μου αρεσει παρα πολυ.μακαρι να εχουνε φτιαξει και το καταχτυπι που κανει μολις ζεσταθει ο αριστερος κυλινδρος..Εδώ πάνω το καινούργιο βυζαντινό, το συλλεκτικό κοστίζει με όλα τα εξτρας (που «αναγκαστικά» θα έρθει με αυτά): 27650 ευρώ
Δηλαδή Ελλάδα κανα 30000
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Χαχαχαχαχαχαχ κουταλοπηρουνα εε;ετσι ακριβως...Χιλιόμετρα τοταλε 3400 και κάτι ψηλά
Σήμερα θα σας μιλησω για το πώς καταπίνει της αποστάσεις
Αμπελιβιμπλε !!!!!
ΜΩΤ για πλάκα 170 με 6100 στροφές περίπου ..
Κανονική καταπιονα χιλιομέτρων ...σβηστό !!
Κατανάλωση περί τα 6,8
Παρατηρούσα τις θερμοκρασίες
Στους 100 βαθμούς παίρνει μπρος το βεντιλατερ και το κατεβάζει ένσταση μέχρι τους 95 φυσικά όταν πάρει δρόμο φτάνει στους 86 βαθμούς για πλάκα την οποία την κρατάει σταθερή έως και της 6000 στροφές
Από εκεί και πάνω όταν πιέζεις το δεξί γκριπ η θερμοκρασία ανεβαίνει στους 89 σταθερά
Ερώτηση
Η θερμοκρασία που δείχνει είναι λαδιού ?
Έπαιξα λίγο με τα φρενα ...είχε πολύ πλάκα ...έκανε κάτι παράξενα σε σχέση με την κλίση που είχε ο δρόμος την στιγμή της δοκιμής
Σίγουρα θέλει εκμάθηση
Το άνοιξα όπως κάνω κάθε χίλια χιλιόμετρα με 6 αλλά μέχρι 8000 στροφές και έδειξε 222 ευρώ αλλά παρατήρησα ότι ο μοτερης δεν ήταν πρόθυμος για κάτι παραπάνω μαλλον είναι αυτό που λένε σφιχτοχερης..... ακόμα
Έχω συνηθίσει την θέση οδήγησης με την τελευταία πινελιά στο κάθισμα και θεωρώ ότι σιγά σιγά κουμπωνω
Κουταλοπηρουνα ενίοτε ακούω να βαρανε στατικος αλλά δεν δίνω σημασία διότι όταν ανοίγεις το ρημαδι το γκάζι ακούς μόνο μελωδιες θροιζματων και τίποτα άλλο
Αφτα .....
Χαχαχαχαχχαχαχ..κατσε γιατι μπορει να το παρει κιαλλοςΤο κιτρινομαυρο θα ΜΟΥ το παρει ο φοινικας....για την ψυχικη του ηρεμια!!!!!!
Πηγες λενε οτι βαλανε κουταλια και στον δεξι κυλινδρο για σωστη λειτουργια!
Σου προτείνω ανεπιφύλακτα να πάρεις αυτάΗ ζελατίνα έχει κάποιες ταλαντώσεις που δεν μου αρέσουν ...καθώς θεωρώ ότι και οι θέσεις που σου παρέχει δεν είναι ικανοποιητικές για σώματα πάνω από 180 συν σε σχέση με τον αέρα αλλά αυτό θα το δούμε και στην πορεία