Reinmeister
Μέλος
- Όνομα
- Αντώνης
- Μοτό
- SUZUKI GSX 1000S 2018
Καλώς όρισα...
Βαμμένος; ιάπων...Έχω αλλάξει καμιά 60αριά σχιστομάτικα και είχα και τρία μπεμπέ...R25/2, R25/3 και R26...Παρά τρίχα και κάτοχος R51/2 αυτό με το δυναμό ντε,αλλά το πωλών γερόντι μας βγήκε λαμόγιο και δεν έκατσε...Κάποια στιγμή θα πάρω κι ένα r100r αλλά αυτη είναι μια άλλη συζήτηση...
Νυν κάτοχος GSX 1000S του οποίου η χρήση είναι σχεδόν αποκλειστικά πόλη...Γιατί 1000 για πόλη...Έτσι...
Θέλω Ίδια φάση μηχανάκι (ψευτο street fighter) αλλά δικύλινδρο...Κοινώς ροπή...Να παίρνει και λίγο τα πόδια του βέβαια διότι η συνήθεια στο γκάζι δεν κόβεται...Ο γιαπωνέζος με έχει γραμμένο στα παλαιά του τα υποδήματα με φωτεινή εξαίρεση το GSX-8S το οποίο θα έπαιρνα με κλειστά μάτια εάν ήταν 1000...Στα 800 είναι κάσα...
Για να μην μακρυγορώ...R1250R...Εμφανησιακά κούκλα για τα δικά μου δεδομένα, αληθινό μπροστινό, κάστερ-τρέιλ που απέχουν από υπερωκεάνιο,φρένα καλά και μοτέρ με πολλή ροπή και συμπαθέστατα αλογάκια...(γύρω στα 120 ρόδα λένε)...Το τρώει το φαί του βέβαια,αλλά το βάρος δεν με πολυαπασχολεί...Ο όγκος με ενδιφέρει...
Κι ερχόμαστε στον ζωμό...Ριλαϊαμπίλιτι...Δεν εννοώ αυτή που ενννούν κατεμ και ντουκάτι που λένε "άμα κάνεις τα σέρβις δεν χαλάει" ,αλλά τα χρυσόψαρα στην πρώτη βροχή στο καντράν,τις διαρροές από τρόμπες,καμπάνες ,χαλαρές βίδες κλπ τα κάνουμε lysterine...
H σειρά 1250 δεν έχει ιδιαίτερα θέματα,πλήν του άξονα που μπορεί να σκορπίσει το κιβώτιο και κάμποσες ανακλήσεις στα πλαίσια της bmw νεότερης ιστορίας που κάνει R&D στην πλάτη του πελάτη μέσω των πωλήσεων με τρανταχτό παράδειγμα το s1000rr που για να γίνει ανθρώπινο πέρασε μια τριετία και τώρα απλώς βαράνε καμιά μπιέλα τα Μ...
Το r1250r, λόγω γεωμετρίας,έχει μικρότερη γωνία με το κιβώτιο ,σε σύγκριση με το gs οπότε δεν νομίζω να υπάρξει ιδιαίτερο θέμα...Άλλωστε γι αυτό φαντάζομαι και στο 1300 έβαλαν το κιβώτιο κάτω από το μοτέρ,ακριβώς για να "ισιώσουν" την γωνία με τον άξονα ιδιαίτερα στα gs που λόγω χρήσης κάποιων στο χώμα ταλαιπωρείται περισσότερο...Δεν συζητάμε την αντιμετώπιση της μπεμπε στο πρόβλημα που απλώς αλλάζει την χαρτογράφηση γιατί θα γελάσουν και τα τσιμέντα...Προς τιμήν της η δωρεάν αντικατάσταση άξονα στα 60,000 χμτ. μαζί με την τρύπα με το δράπανο για να ψύχεται καλύτερα η έδραση, αλλά μέχρι εκεί...
Η ερώτηση του ενός μυριίου ντάλαρς...Υπάρχει εδώ μέσα κάποιος που να έχει κανιβαλίσει 1250,εννοώντας απότομα ανοιξε-κλείσε γκαζιού,επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις και γενικότερα που έχει "πονέσει" το μηχανάκι...Επίσης είμαι από αυτούς που απλώς αλλάζουν λαδόξυδα, βάζουν βενζίνη και δεν ασχολούνται περαιτέρω,εκτός εάν αποφασίω να το κάνω βίδες και αεροπλάνο κάτι που συμβαίνει τις φορές που θα μου το βγάλει το μηχανάκι...
Να το πάρεις ή να μην το πάρεις?
Βαμμένος; ιάπων...Έχω αλλάξει καμιά 60αριά σχιστομάτικα και είχα και τρία μπεμπέ...R25/2, R25/3 και R26...Παρά τρίχα και κάτοχος R51/2 αυτό με το δυναμό ντε,αλλά το πωλών γερόντι μας βγήκε λαμόγιο και δεν έκατσε...Κάποια στιγμή θα πάρω κι ένα r100r αλλά αυτη είναι μια άλλη συζήτηση...
Νυν κάτοχος GSX 1000S του οποίου η χρήση είναι σχεδόν αποκλειστικά πόλη...Γιατί 1000 για πόλη...Έτσι...
Θέλω Ίδια φάση μηχανάκι (ψευτο street fighter) αλλά δικύλινδρο...Κοινώς ροπή...Να παίρνει και λίγο τα πόδια του βέβαια διότι η συνήθεια στο γκάζι δεν κόβεται...Ο γιαπωνέζος με έχει γραμμένο στα παλαιά του τα υποδήματα με φωτεινή εξαίρεση το GSX-8S το οποίο θα έπαιρνα με κλειστά μάτια εάν ήταν 1000...Στα 800 είναι κάσα...
Για να μην μακρυγορώ...R1250R...Εμφανησιακά κούκλα για τα δικά μου δεδομένα, αληθινό μπροστινό, κάστερ-τρέιλ που απέχουν από υπερωκεάνιο,φρένα καλά και μοτέρ με πολλή ροπή και συμπαθέστατα αλογάκια...(γύρω στα 120 ρόδα λένε)...Το τρώει το φαί του βέβαια,αλλά το βάρος δεν με πολυαπασχολεί...Ο όγκος με ενδιφέρει...
Κι ερχόμαστε στον ζωμό...Ριλαϊαμπίλιτι...Δεν εννοώ αυτή που ενννούν κατεμ και ντουκάτι που λένε "άμα κάνεις τα σέρβις δεν χαλάει" ,αλλά τα χρυσόψαρα στην πρώτη βροχή στο καντράν,τις διαρροές από τρόμπες,καμπάνες ,χαλαρές βίδες κλπ τα κάνουμε lysterine...
H σειρά 1250 δεν έχει ιδιαίτερα θέματα,πλήν του άξονα που μπορεί να σκορπίσει το κιβώτιο και κάμποσες ανακλήσεις στα πλαίσια της bmw νεότερης ιστορίας που κάνει R&D στην πλάτη του πελάτη μέσω των πωλήσεων με τρανταχτό παράδειγμα το s1000rr που για να γίνει ανθρώπινο πέρασε μια τριετία και τώρα απλώς βαράνε καμιά μπιέλα τα Μ...
Το r1250r, λόγω γεωμετρίας,έχει μικρότερη γωνία με το κιβώτιο ,σε σύγκριση με το gs οπότε δεν νομίζω να υπάρξει ιδιαίτερο θέμα...Άλλωστε γι αυτό φαντάζομαι και στο 1300 έβαλαν το κιβώτιο κάτω από το μοτέρ,ακριβώς για να "ισιώσουν" την γωνία με τον άξονα ιδιαίτερα στα gs που λόγω χρήσης κάποιων στο χώμα ταλαιπωρείται περισσότερο...Δεν συζητάμε την αντιμετώπιση της μπεμπε στο πρόβλημα που απλώς αλλάζει την χαρτογράφηση γιατί θα γελάσουν και τα τσιμέντα...Προς τιμήν της η δωρεάν αντικατάσταση άξονα στα 60,000 χμτ. μαζί με την τρύπα με το δράπανο για να ψύχεται καλύτερα η έδραση, αλλά μέχρι εκεί...
Η ερώτηση του ενός μυριίου ντάλαρς...Υπάρχει εδώ μέσα κάποιος που να έχει κανιβαλίσει 1250,εννοώντας απότομα ανοιξε-κλείσε γκαζιού,επιταχύνσεις-επιβραδύνσεις και γενικότερα που έχει "πονέσει" το μηχανάκι...Επίσης είμαι από αυτούς που απλώς αλλάζουν λαδόξυδα, βάζουν βενζίνη και δεν ασχολούνται περαιτέρω,εκτός εάν αποφασίω να το κάνω βίδες και αεροπλάνο κάτι που συμβαίνει τις φορές που θα μου το βγάλει το μηχανάκι...
Να το πάρεις ή να μην το πάρεις?