R90S (ΛΙΓΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ)

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Το 1973 η Bmw παρήγαγε την r90s μια μοτοσυκλεττα σταθμό και κατά πολλούς την πρώτη sbk όχι μόνο κατ όνομα αλλά και κατ ουσίαν...
Η αντιπροσωπεία της bmw Αμερικής βλέποντας τις πωλήσεις της να απειλούνται από το νέο αίμα των Ι4 της Ιαπωνίας αποφάσισε να ρίξει χρήμα για να λάβει μέρος στο πρωτάθλημα ama sbk που δημιουργήθηκε το 1976...

Είχε στην τάξεις της τον udo gietl γερμανό αμερικανομαθή και πρώην μηχανικό της nasa ο οποίος πήρε το μοτέρ της στοκ r90 και το μετέτρεψε σε έναν φονεα γιγάντων...
Το υπερκυβισε στα 1001 κυβικά από 898 που ήταν έκανε special order έμβολα δικής του σχεδίασης με συμπίεση 12, 6/1, η μητρική bmw του παρείχε μπιέλες και ωστηρια τιτάνιου και σχεδίασε έναν εκκεντροφόρο που μάλλον είχε βύθισμα 14mm και άγνωστη διάρκεια...(έχω ψάξει ανηλεώς αλλά δεν έχω βρει περισσότερες πληροφορίες επ αυτού...

Ανακάλυψε ότι η στοκ eaton αντλία λαδιού μετά τις 9200 στροφές δημιουργούσε σπηλαιώσεις στην παροχή λαδιού με αποτέλεσμα πλημμελή λίπανση των εδράνων του στροφάλου, όποτε χρησιμοποίησε μια μικρότερη, επίσης τροχιοειδη μειώνοντας έτσι σε μεγάλο βαθμό το φαινόμενο κερδίζοντας παράλληλα και 2 ίππους λόγω μικρότερης καταναλωσης ισχύος στις ψηλές στροφές...

Επίσης ανακάλυψε μεσώ κάμερας ότι οι απότομες αλλαγές φοράς κατεύθυνσης στροφάλου στις ψηλές στροφές, δημιουργούσαν ταλαντώσεις στο σύνολο στροφάλου-μπιελας-εμβολου κάτι που σήμαινε ότι το άνω νεκρό σημείο απηχε πολύ από το να θεωρηθεί σταθερό, όποτε αναγκάστηκε να περιορίσει το squish band ζώνη σύνθλιψης (η ζώνη της περιφέρειας μεταξύ εμβόλου και κεφαλής που χρησιμοποιείται για την έναρξη στροβιλισμού του μίγματος), γλιτώνοντας έτσι τις στενές επαφές μεταξύ εμβόλου και βαλβίδων...

Χρησιμοποίησε εξτρά μπουζί στον κάθε κύλινδρο αποκτώντας έτσι την δυνατότητα να αυξήσει 2 μοίρες την προπορεια ανάφλεξης...
Με αυτά και με αλλά πολλά έβγαλε 102 ίππους στον συμπλέκτη και με την συνδρομή πολλών καινοτομιών στο πλαίσιο και τον ιδιαίτερο αγγλαρα pridmore να φέρει την μοτοσυκλεττα στην θέση του πρωταθλητή για το 1976 και να κάνει την γερμανία να μην προλαβαίνει να παράγει όσες r90s ζητούσε ο κόσμος...
Έτσι δημιουργούνται οι μύθοι και οι διάφορες τιμών στα κλασσικά...

Υ. γ. Συγχωρήστε την έλλειψη πολλών τεχνικών λεπτομεριων και εξηγήσεων καθώς και την χονδροειδή περιγραφή, αλλά το σκεπτικό ήταν η παρουσίαση και όχι η τεχνική ανάλυση...
 
Top Bottom