Επειδή ADVRIDE δεν είναι μόνο το χώμα αλλά κάθε είδους ταξίδι και σε άσφαλτο φυσικά να παρουσιάσω το ασφάλτινο εργαλείο μου, μια μοτοσυκλέτα που ίσως ενδιαφέρει και καποιους που ψάχνουν ένα πολυεργαλείο Street.
Άνοιξα αυτό το θέμα καθώς έχει κλείσει σχεδόν 3 χρόνια στη κατοχή μου το bandit και πλέον έχω σχεδόν τελειώσει αυτά που θέλω για να είναι η μοτοσυκλέτα ακριβώς αυτή που θέλω..
Σημείωση: Για μένα το Bandit ¨ηταν μια αγάπη απο παλιά. Το 2005 είχα σκοπό να αγοράσω το τότε Bandit 650 αεροελαιόψυκτο, καινούργιο, το γούσταρα πολύ. Άφησα και με επηρέασαν τότε οι Κασσάνδρες και δεν το πήρα!
Το 2013 όμως ήταν η ώρα και απέκτησα ένα Bandit Κ8 (1/2009 άδεια) με ελάχιστα χλμ σε κατάσταση καινούργιου και τελείως μαμά..
Απο εκεί και έπειτα και σταδιακά έκανα αρκετές βελτιώσεις για να φτάσω στη μορφή εμφανισιακά και λειτουργικά όπως θέλω να είναι η μοτοσυκλέτα και να με αντιπροσωπεύει. Έχουμε και λέμε:
1)Κάγκελα προστασίας κινητήρα. τα προτίμησα για την καλύτερη προστασία που προσφέρουν απο μανιτάρια ειδικά για το βάρος της μηχανής.
2)Εξάτμιση. Εδώ έπρεπε οπωσδήποτε να αντικατασταθεί το εργοστασιακό τελικό που είναι βαρύ, ογκώδες, φιμώνει αρκετά το μοτέρ και δείχνει άσχημο για μένα. Πήρα μια GPR Trioval με σιγαστήρα αφαιρούμενο
3)το φίλτρο αέρα αντικαταστάθηκε με πλενόμενο της DNA κορυφαίας ποιότητας και Ελληνικό.
4)Μανέτες CNC
5)Αντίβαρα aftermarket
6)Ζελατίνα Custom made MPF φυμέ
7)λάμπες πορείας Philips Extreme Vision Που κάνουν ωραία δουλειά και γενικά ΔΕΝ θέλω XENON πάνω στη μηχανή για πολλούς λόγους
8)Για ταξίδι σχάρα πίσω Hepco & Becker, βαλίτσα Hepco & Becker και πλαινά κάγκελα για σαμάρια made in Greece. Όλα αυτά αφαιρούνται όταν δεν χρειάζονται και τοποθετούνται πάλι εύκολα αν προκύψει μεγάλο ταξίδι.
9)Φανάρι πίσω LED ebay γερμανίας και φλας LED γουβωτά εμπρός και Ρελε αντίστοιχο για LED
10)ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Ένας τομέας που πάσχει λίγο το Bandit. Μπροστά έβαλα ελατήρια ΓΡΑΜΜΙΚΑ της Wilbers και αυτές τις μέρες περιμένω να έρθει αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμιζόμενο να αντικαταστήσω το εργοστασιακό.
11)Φρενα. Εδώ δεν προχώρησα συνειδητά σε δραστικές λύσεις. Με τακάκια εμπρός πίσω μεταλλικά EBC, πάντα φρέσκα υγρά καλής ποιότητας δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Τα βρίσκω τα φρένα πολύ καλά. Άλλες δαγκάνες, σωληνάκια υψηλής, άλλη τρόμπα είναι λύσεις που έκρινα πως δεν χρειάζονται τουλάχιστον στο 650. Ενδεχομένως κάποιος με 1250 να πρέπει να κάνει κάτι πιο δραστικό καθώς μιλάμε για τα ίδια φρένα.
12)Ανατομική σέλα MOTO-K. Πρόσφατα φτιάχτηκε και βελτίωσε κατακόρυφα την άνεση και το αισθητικό μέρος.
13)Wheel Rims που παρήγγειλα απο ebay (Ισπανία) και είναι πολύ όμορφα.
14)Θερμαινόμενα γκριπς OXford
Σκέφτηκα στη πορεία και άλλα πράγματα όπως:
-Βελτίωση ,μοτέρ. Μπορεί κάποιος να βάλει ένα Power Commander ή κάτι πιο ριζικό. Δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο καθώς και 10 άλογα να πάρεις δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας της μηχανής που έχει ένα μοτέρ διαμαντάκι έτσι κι αλλιώς και με καλή δύναμη. Δεν ένιωσα την ανάγκη για κάποια βελτίωση.
-καρίνα, Προστατευτικό ψυγείου, πίσω κατάργηση λασπωτήρα, φτερό πίσω τροχού. Βελτιώσεις που στα δικά μου γούστα αφαιρούν απο τη μηχανή και δεν προσθέτουν.Την βαραίνουν οπτικά χωρίς λόγο Ειδικά η κατάργηση του πίσω λασπωτήρα κάνει τη μηχανή να φαίνεται περίεργη και δεν της ταιριάζει για μένα. Άσε που θα έχεις πρόβλημα με τα νερά.
Θα βάλω και φωτογραφίες απο διάφορα στάδια και το τελικό αποτέλεσμα να ακούσω γνώμες!
Και φυσικά θα ακολουθήσει και εκτίμηση συνολικά με το νέο αμορτισέρ για την βελτίωση της μηχανής σε αυτό το τομέα.
Τώρα η μοτοσυκλετα έχει 36.000km, δεν έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, της βάζω AMSOIL 10W40 Full συνθετικά τα οποία είναι καταπληκτικά λάδια, φίλτρο λαδιού K&N, λάστιχα Michelin PR4 και πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αλυσιδ/ζα. Βαλβίδες ελέγθηκαν πρώτη φορά στα 30.000km χωρίς αποκλίσεις.
Μπαταρία: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ! Κλείνει αισίως 7 χρόνια στα 8!
Στα Bonus η καταπληκτική λειτουργία του 4κύλινδρου και γενικά οι ταξιδιωτικές αρετές της μηχανής που λόγω γεωμετρίας και βάρους ταξιδεύει σαν το καλύτερο Tourer. Και φυσικά η ροπή απο χαμηλά που κάνει το σκροτσάρισμα και το κόμπιασμα λέξεις άγνωστες. Μπορείς να είσαι στα 40km/h με 6η χωρίς πρόβλημα.
και ένα χρήσιμο στοιχείο. Κατανάλωση 5,5-6lt/100km εκτός πόλης, 7lt/100km εντός.
Άνοιξα αυτό το θέμα καθώς έχει κλείσει σχεδόν 3 χρόνια στη κατοχή μου το bandit και πλέον έχω σχεδόν τελειώσει αυτά που θέλω για να είναι η μοτοσυκλέτα ακριβώς αυτή που θέλω..
Σημείωση: Για μένα το Bandit ¨ηταν μια αγάπη απο παλιά. Το 2005 είχα σκοπό να αγοράσω το τότε Bandit 650 αεροελαιόψυκτο, καινούργιο, το γούσταρα πολύ. Άφησα και με επηρέασαν τότε οι Κασσάνδρες και δεν το πήρα!
Το 2013 όμως ήταν η ώρα και απέκτησα ένα Bandit Κ8 (1/2009 άδεια) με ελάχιστα χλμ σε κατάσταση καινούργιου και τελείως μαμά..
Απο εκεί και έπειτα και σταδιακά έκανα αρκετές βελτιώσεις για να φτάσω στη μορφή εμφανισιακά και λειτουργικά όπως θέλω να είναι η μοτοσυκλέτα και να με αντιπροσωπεύει. Έχουμε και λέμε:
1)Κάγκελα προστασίας κινητήρα. τα προτίμησα για την καλύτερη προστασία που προσφέρουν απο μανιτάρια ειδικά για το βάρος της μηχανής.
2)Εξάτμιση. Εδώ έπρεπε οπωσδήποτε να αντικατασταθεί το εργοστασιακό τελικό που είναι βαρύ, ογκώδες, φιμώνει αρκετά το μοτέρ και δείχνει άσχημο για μένα. Πήρα μια GPR Trioval με σιγαστήρα αφαιρούμενο
3)το φίλτρο αέρα αντικαταστάθηκε με πλενόμενο της DNA κορυφαίας ποιότητας και Ελληνικό.
4)Μανέτες CNC
5)Αντίβαρα aftermarket
6)Ζελατίνα Custom made MPF φυμέ
7)λάμπες πορείας Philips Extreme Vision Που κάνουν ωραία δουλειά και γενικά ΔΕΝ θέλω XENON πάνω στη μηχανή για πολλούς λόγους
8)Για ταξίδι σχάρα πίσω Hepco & Becker, βαλίτσα Hepco & Becker και πλαινά κάγκελα για σαμάρια made in Greece. Όλα αυτά αφαιρούνται όταν δεν χρειάζονται και τοποθετούνται πάλι εύκολα αν προκύψει μεγάλο ταξίδι.
9)Φανάρι πίσω LED ebay γερμανίας και φλας LED γουβωτά εμπρός και Ρελε αντίστοιχο για LED
10)ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ. Ένας τομέας που πάσχει λίγο το Bandit. Μπροστά έβαλα ελατήρια ΓΡΑΜΜΙΚΑ της Wilbers και αυτές τις μέρες περιμένω να έρθει αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμιζόμενο να αντικαταστήσω το εργοστασιακό.
11)Φρενα. Εδώ δεν προχώρησα συνειδητά σε δραστικές λύσεις. Με τακάκια εμπρός πίσω μεταλλικά EBC, πάντα φρέσκα υγρά καλής ποιότητας δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Τα βρίσκω τα φρένα πολύ καλά. Άλλες δαγκάνες, σωληνάκια υψηλής, άλλη τρόμπα είναι λύσεις που έκρινα πως δεν χρειάζονται τουλάχιστον στο 650. Ενδεχομένως κάποιος με 1250 να πρέπει να κάνει κάτι πιο δραστικό καθώς μιλάμε για τα ίδια φρένα.
12)Ανατομική σέλα MOTO-K. Πρόσφατα φτιάχτηκε και βελτίωσε κατακόρυφα την άνεση και το αισθητικό μέρος.
13)Wheel Rims που παρήγγειλα απο ebay (Ισπανία) και είναι πολύ όμορφα.
14)Θερμαινόμενα γκριπς OXford
Σκέφτηκα στη πορεία και άλλα πράγματα όπως:
-Βελτίωση ,μοτέρ. Μπορεί κάποιος να βάλει ένα Power Commander ή κάτι πιο ριζικό. Δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο καθώς και 10 άλογα να πάρεις δεν θα αλλάξει ο χαρακτήρας της μηχανής που έχει ένα μοτέρ διαμαντάκι έτσι κι αλλιώς και με καλή δύναμη. Δεν ένιωσα την ανάγκη για κάποια βελτίωση.
-καρίνα, Προστατευτικό ψυγείου, πίσω κατάργηση λασπωτήρα, φτερό πίσω τροχού. Βελτιώσεις που στα δικά μου γούστα αφαιρούν απο τη μηχανή και δεν προσθέτουν.Την βαραίνουν οπτικά χωρίς λόγο Ειδικά η κατάργηση του πίσω λασπωτήρα κάνει τη μηχανή να φαίνεται περίεργη και δεν της ταιριάζει για μένα. Άσε που θα έχεις πρόβλημα με τα νερά.
Θα βάλω και φωτογραφίες απο διάφορα στάδια και το τελικό αποτέλεσμα να ακούσω γνώμες!
Και φυσικά θα ακολουθήσει και εκτίμηση συνολικά με το νέο αμορτισέρ για την βελτίωση της μηχανής σε αυτό το τομέα.
Τώρα η μοτοσυκλετα έχει 36.000km, δεν έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα, της βάζω AMSOIL 10W40 Full συνθετικά τα οποία είναι καταπληκτικά λάδια, φίλτρο λαδιού K&N, λάστιχα Michelin PR4 και πρόσφατα χρειάστηκε να αλλάξω αλυσιδ/ζα. Βαλβίδες ελέγθηκαν πρώτη φορά στα 30.000km χωρίς αποκλίσεις.
Μπαταρία: ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ! Κλείνει αισίως 7 χρόνια στα 8!
Στα Bonus η καταπληκτική λειτουργία του 4κύλινδρου και γενικά οι ταξιδιωτικές αρετές της μηχανής που λόγω γεωμετρίας και βάρους ταξιδεύει σαν το καλύτερο Tourer. Και φυσικά η ροπή απο χαμηλά που κάνει το σκροτσάρισμα και το κόμπιασμα λέξεις άγνωστες. Μπορείς να είσαι στα 40km/h με 6η χωρίς πρόβλημα.
και ένα χρήσιμο στοιχείο. Κατανάλωση 5,5-6lt/100km εκτός πόλης, 7lt/100km εντός.