Να στο πω απλά.
Είσαι μαραγκός. Έχεις stock την καλύτερη ξυλεία του κόσμου. Έχεις τις γνώσεις και την επιδεξιότητα να φτιάξεις τα καλύτερα έπιπλα. Και ο κόσμος πάει και αγοράζει στην ίδια τιμή -η έστω με μικρή διαφορά προς τα πάνω- ικεα. Ανεξάρτητα του άν κόσμος έχει δίκιο που αγοράζει ικεα ή όχι η δική σου επιχείρηση αργά ή γρήγορα θα κλείσει. Οπότε η πλειοψηφία δεν έχει πάντα δίκιο, αυτό το διαπιστώσαμε ειδικά τα τελευταία χρόνια με τη γνωστή ιστορία μη τα ξαναλέμε, δεν αλλάζει το γεγονός ότι εσύ στο θεωρητικό αυτό παράδειγμα και οποιοσδήποτε άλλος στην πράξη δεν κατασκευάζει αυτό το οποίο η πλειοψηφία θέλει να αγοράσει θα κλείνει (επειδή ζούμε σε woke εποχές, να βάλω το γνωστό disclaimer ότι υπάρχουν φραστικές υπερβολές και ότι υπάρχουν επιχειρήσεις οι οποίες ευημερούν με ελάχιστες πωλήσεις και ειδικές τιμές οι οποίες δεν αφορούν όλους εμάς). Μπορεί να διατηρείται στη ζωή με τεχνητό τρόπο, άλλη συζήτηση αυτή πάλι.
Είναι μία μεγάλη αλήθεια ότι στον πολιτισμένο κόσμο ελάχιστοι έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν όπως μπορούμε ακόμα να κάνουμε σε ελληνικό τερέν. Οπότε όλα αυτά τα οποία συζητάμε το ξέρουν οι εταιρείες ότι είναι άχρηστα στην πράξη. Γιατί αν είχαν δώσει βάση σε αυτά δεν θα υπήρχαν κόφτες στα 199 ή στα 213 είναι προκειμένω. Και δεν θα έμπαιναν ελατήρια τα οποία ένα σαμιαμίδι μπορεί να τα κυκλοφορεί στη ρύθμιση για δύο άτομα και να έχει άνεση.
Η πλειοψηφία λοιπόν όλα τα άδικα του κόσμου αν έχει από τη στιγμή που αυτή πληρώνει αυτή κερδίζει την συζήτηση. Πόζα στο ινσταγκραμ, τσεκ. Views στο σωλήνα, τσεκ.
Η με (πολύ) λιγότερα λόγια, το γνωστό μπακαλιστικο αξίωμα "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Όχι ότι διαφωνώ, για πρωτίστως εμπορικές επιχειρήσεις μιλάμε αλλώστε.
Μόνο που η εμπειρία μου σαν επαγγελματίας μου έχει μάθει ότι ειδικά ο πελάτης λιανικής γενικά δεν ξέρει τι θέλει.
Πρέπει να του πεις τι θέλει.
Οπότε εδώ μπαίνει το μάρκετινγκ.
Πρώτα τους γανωνει το κεφάλι με το τι "θελουν", και μετα τους λέει ότι πείτε εσείς.
Έγραψε ο
tc-drift πιο πάνω για τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις του GX και πόσο ωραία δουλεύουν.
Καμία αντήρηση, αλλά βάλε κάτι ανάλογο και στο GT και έχεις κάτι ακόμα καλύτερο., λόγω ύψους, κέντρου βάρους κλπ μην τα ξαναλέμε.
Στο ότι οι περισσότεροι δεν μπορούν έτσι κι αλλιώς να κινηθούν στα δυναμικά όρια τέτοιων μοτοσυκλετών, είτε λόγω δυνατοτήτων, είτε λόγω φοβιών συμφωνησα κι εγώ ήδη.
Μιλάω όμως σπο την σκοπιά αυτών που μπορούν και θέλουν να δοκιμάσουν το όριο., που φυσικά δεν είναι η πλειοψηφία που περιμένει να διαβάσει το Μότο, η να δουν επιδοτούμενα βίντεο στην σωλήνα για να τους πει ποια μότο θέλουν η χρειαζονται