Suzuki Vstrom 1000-2014

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Το νέο Suzuki V-Strom 1000
Η εταιρεία που έβγαλε για πρώτη φορά μοτοσυκλέτα και <<μύτη>> επιστρέφει μέσα στο 2014 με ένα ολοκαίνουριο μοντέλο.



Ο κινητήρας θα έχει 1.037 κ.εκ. και φυσικά είναι δικύλινδρος V-90°. Παράγει 99 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 10,5 kgm ροπής στις 4.000 σαλ. Έχει τοποθετηθεί σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control) για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Suzuki στην κατηγορία και φυσικά το ABS περιλαμβάνεται στο πακέτο.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός και αναγνωρισμένος στα μοντέλα του λίτρου της Suzuki, τα TL1000S και Suzuki TL1000R, αν και πλέον έχει μεγαλύτερη διάμετρο στα έμβολα που έφτασε τα 100mm. To όφελος είναι εμφανές στα νούμερα της ροπής, όχι όμως και στην ιπποδύναμη που είναι «κρατημένη» κάτω από τους 100 ίππους, όταν ο ανταγωνισμός φλερτάρει τους 150.


Η ανανέωση είναι συνολική εντός του κινητήρα, με νέα έμβολα, κυλίνδρους, κεφαλές, νέο στρόφαλο, κομβία στροφάλου, ψυγείο και συμπλέκτη, όλα προσαρμοσμένα στη νέα εποχή. Το V-Strom έχει ήδη μια πολύ ισχυρή «ώθηση» από την τεράστια εμπορική επιτυχία του V-Strom 650, ωστόσο ο ανταγωνισμός στα 1000+ κ.εκ. είναι πλέον πολύ σκληρός.

Αν και ξεκίνησε την καριέρα του κινώντας μοτοσυκλέτες «Superbike» που αποδίδουν κυρίως σε ψηλές στροφές, ο κινητήρας τώρα έχει μεταφέρει τη δύναμη και τη ροπή σε πολύ χαμηλότερες περιοχές στροφών, ώστε να ταιριάξει στο νέο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας.

Εκεί που σκοπεύει να «χτυπήσει» το συναγωνισμό είναι η κατανάλωση που δηλώνεται στα μόλις 4,1 λίτρα για 100 χιλιόμετρα, προσδίδοντας αυτονομία 480 χιλιομέτρων από το χωρητικότητας 20 λίτρων ρεζερβουάρ.

Αν και ογκώδης η μοτοσυκλέτα -ως οφείλει στην κατηγορία των «μαστόδοντων»-, το βάρος της έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλά, στα 226 κιλά. Είναι πλέον ελαφρύτερη κατά 8 κιλά από το προηγούμενο Suzuki V-Strom 1000, παρά την ενσωμάτωση επιπλέον συστημάτων στο νέο μοντέλο.

Ακτινικές δαγκάνες έχουν τοποθετηθεί στα δισκόφρενα εμπρός και ο τροχός είναι πλέον 19″ με τον πίσω να παραμένει στους 17″.

Το πιο δυνατό χαρτί πάντως για την πορεία του Suzuki V-Strom 1000 του 2014 και την επαν-ένταξή του στην αγορά, θα είναι η τιμή του. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του στην Ελλάδα, στην Μ. Βρετανία έχει οριστεί ότι θα κοστίζει 11.850 ευρώ, αρκετά χαμηλότερα από τον ανταγωνισμό.
πηγη απο newsbeast


Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
..Σαφως το μεγαλο του ατού ειναι η τιμη!

Κατα τα αλλα, συμπαθητικη μεν, αλλα η SUZUKI αδικησε τον εαυτο της εγκαταλειποντας την κατηγορια των mega -on-off για τοσο καιρο.. :(
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
ΝΟΜΙΖΩ...
πως πέραν της τιμής δεν έχει κανένα άλλο ατού στην κατηγορία. Ούτε ο κινητήρας, ούτε οι επιδόσεις της, ούτε ο εξοπλισμός της, ούτε οι ικανότητές της (σαν Mega On-Off και όχι σαν On με μούρη από Off), αλλά ακόμη περισσότερο ούτε η εμφάνισή της είναι αρκετά για να κερδίσουν αγοραστές...
Πιστεύω πως θα παραμείνει στην γωνία ως θεατής της κατηγορίας!
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Εξωτερικό κάτι μπορεί να κάνει.
Είναι οικονομικό και μπορεί να δελεάσει.
Απορώ κι εγώ πως και οι τεχνικοί της suzuki δεν του έδωσαν παραπάνω δύναμή,έστω 110-120 αλόγα βρε παιδί μου,για το ψυχολογικό.

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

narcissus

Μέλος
Όνομα
Dennis
Μοτό
Προς το παρών αμηχανος!!!
Πιστεύω ότι κρατανε κριμένο χαρτί οι σχιστοματιδες για να δουν πως θα πάει και σε 4-5 χρόνια θα το αναβαθμίσουν σε άλογα και επιδόσεις όπως έκανε και ο ανταγωνισμός bmw, triumph, κλπ…
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
το ειδε κανεις απο κοντα?


Ναι!!! Η full εκδοση είναι πολύ όμορφη!!η απλή θέλει τζατζαλα για να δείξει!!!

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

ironMANos®

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
BANDIT 1250
Για φορτωματα και χαλαρα ταξιδια μια χαρα ειναι..........δεν ειναι αναγκη να πανε ολοι στους 150 ιππους.
 
Top Bottom