NC750X 2022... χαμήλωσε σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, δυνάμωσε περίπου 3,5 άλογα, βελτίωσε λίγο την αισθητική του και μαζί με αυτήν και κάποια εργονομικά και πρακτικά στοιχεία.
Είναι ευχάριστο να αγοράζεις μια μοτοσυκλέτα που στη πορεία της συμβίωσης σου μαζί της να διαπιστώνεις ότι σου κάνει τα χατίρια σε διάφορους τομείς αλλά είναι εντελώς άλλο πράγμα να υπάρχει μια μοτοσυκλέτα η οποία κατασκευάστηκε με στόχο να εξυπηρετήσει ευθύς εξ' αρχής τις πολλές καθημερινές ανάγκες των ιδιοκτητών της, από το σπίτι προς τη δουλειά ή στο σούπερ μάρκετ ή και στη βόλτα σου και όλα αυτά με εστίαση της προσοχής σε δυο σημαντικότατους τομείς, την ευκολία και την οικονομία.
Η ικανοποίηση που μπορεί να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα δε προέρχεται μόνο από τα fan-bike. Ούτε μόνο από μια μοτοσυκλέτα που εκτελεί στον ύψιστο βαθμό τουριστικές ικανότητες. Φυσικά ούτε από μια μοτοσυκλέτα που διεκπεραιώνει τις χωμάτινες ανησυχίες του αναβάτη της με εξαιρετικό τρόπο. Και μη ξεχνάμε και τα σκούτερ που εκτελούν άψογα τις εργασιακές ανάγκες των ιδιοκτητών τους.
Τη περασμένη εβδομάδα κανόνισα ένα ραντεβού Test Ride με το NC750X το οποίο πραγματοποιήθηκε εχθές. Θέλω να πιστεύω πως μετά από 34 χρόνια μοτοσυκλετισμού έχω βρει το τρόπο -όπως και πολλοί άλλοι- να αγαπάω τη μοτοσυκλέτα χωρίς στεγανά και να μην απορρίπτω τίποτα με μοναδική αιτία ότι δε μου ταιριάζει. Είναι σίγουρο πως κάθε μοτοσυκλέτα που δεν αποβάλλεται από τη σκληρότητα των νόμων της αγοράς έχει μια σειρά από λόγους που συντηρούν τη παρουσία της. Ο άνθρωπος του Σαρακάκη μου έδινε μισή ώρα βόλτας για να δοκιμάσω το NC750X. Ζήτησα 45 λεπτά και το αίτημα μου έγινε δεκτό. Την επέστρεψα ακριβώς 1 ώρα μετά...
Κατά τη διάρκεια αυτής της ώρας και σχεδόν από το πρώτο λεπτό δυο ήταν τα μηνύματα που στριφογύριζαν στο μυαλό μου ασταμάτητα, η αίσθηση μιας ασφάλειας από άποψης αξιοπιστίας και η πρακτικότητα που μπορεί να σου προσφέρει μια μοτοσυκλέτα όπως το NC750X. Αυτά τα δυο στοιχεία προκύπτουν από τον κλασικό smooth χαρακτήρα των κινητήρων της Honda ο οποίος στη περίπτωση του NC αποθέωνεται και το σύστημα DCT που νομίζω πως εδώ εφαρμόζεται λειτουργικά με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η εμπειρία μου από Honda μοτοσυκλέτες με σύστημα DCT περιλαμβάνουν το Integra 700 με DCT 1ης γενιάς, τη πρώτη έκδοση του X-ADV 750 που φορούσε DCT 2ης γενιάς και την Africa Twin 1100 AS με DCT 3ης γενιάς. Το νέο NC750X 2022 φοράει επίσης DCT 3ης γενιάς αλλά η λειτουργία του είναι σαφώς ανώτερη από αυτήν της Africa Twin -ειδικά στις μικρές ταχύτητες- πράγμα που νομίζω ότι οφείλεται στη μικρότερη χωρητικότητα του κινητήρα των 750cc.
Συνεχίζεται....
Είναι ευχάριστο να αγοράζεις μια μοτοσυκλέτα που στη πορεία της συμβίωσης σου μαζί της να διαπιστώνεις ότι σου κάνει τα χατίρια σε διάφορους τομείς αλλά είναι εντελώς άλλο πράγμα να υπάρχει μια μοτοσυκλέτα η οποία κατασκευάστηκε με στόχο να εξυπηρετήσει ευθύς εξ' αρχής τις πολλές καθημερινές ανάγκες των ιδιοκτητών της, από το σπίτι προς τη δουλειά ή στο σούπερ μάρκετ ή και στη βόλτα σου και όλα αυτά με εστίαση της προσοχής σε δυο σημαντικότατους τομείς, την ευκολία και την οικονομία.
Η ικανοποίηση που μπορεί να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα δε προέρχεται μόνο από τα fan-bike. Ούτε μόνο από μια μοτοσυκλέτα που εκτελεί στον ύψιστο βαθμό τουριστικές ικανότητες. Φυσικά ούτε από μια μοτοσυκλέτα που διεκπεραιώνει τις χωμάτινες ανησυχίες του αναβάτη της με εξαιρετικό τρόπο. Και μη ξεχνάμε και τα σκούτερ που εκτελούν άψογα τις εργασιακές ανάγκες των ιδιοκτητών τους.
Τη περασμένη εβδομάδα κανόνισα ένα ραντεβού Test Ride με το NC750X το οποίο πραγματοποιήθηκε εχθές. Θέλω να πιστεύω πως μετά από 34 χρόνια μοτοσυκλετισμού έχω βρει το τρόπο -όπως και πολλοί άλλοι- να αγαπάω τη μοτοσυκλέτα χωρίς στεγανά και να μην απορρίπτω τίποτα με μοναδική αιτία ότι δε μου ταιριάζει. Είναι σίγουρο πως κάθε μοτοσυκλέτα που δεν αποβάλλεται από τη σκληρότητα των νόμων της αγοράς έχει μια σειρά από λόγους που συντηρούν τη παρουσία της. Ο άνθρωπος του Σαρακάκη μου έδινε μισή ώρα βόλτας για να δοκιμάσω το NC750X. Ζήτησα 45 λεπτά και το αίτημα μου έγινε δεκτό. Την επέστρεψα ακριβώς 1 ώρα μετά...
Κατά τη διάρκεια αυτής της ώρας και σχεδόν από το πρώτο λεπτό δυο ήταν τα μηνύματα που στριφογύριζαν στο μυαλό μου ασταμάτητα, η αίσθηση μιας ασφάλειας από άποψης αξιοπιστίας και η πρακτικότητα που μπορεί να σου προσφέρει μια μοτοσυκλέτα όπως το NC750X. Αυτά τα δυο στοιχεία προκύπτουν από τον κλασικό smooth χαρακτήρα των κινητήρων της Honda ο οποίος στη περίπτωση του NC αποθέωνεται και το σύστημα DCT που νομίζω πως εδώ εφαρμόζεται λειτουργικά με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
Η εμπειρία μου από Honda μοτοσυκλέτες με σύστημα DCT περιλαμβάνουν το Integra 700 με DCT 1ης γενιάς, τη πρώτη έκδοση του X-ADV 750 που φορούσε DCT 2ης γενιάς και την Africa Twin 1100 AS με DCT 3ης γενιάς. Το νέο NC750X 2022 φοράει επίσης DCT 3ης γενιάς αλλά η λειτουργία του είναι σαφώς ανώτερη από αυτήν της Africa Twin -ειδικά στις μικρές ταχύτητες- πράγμα που νομίζω ότι οφείλεται στη μικρότερη χωρητικότητα του κινητήρα των 750cc.
Συνεχίζεται....
Τελευταία επεξεργασία: