Aldebaran
Πορτοκαλί μέλος.
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- KTM 690 Enduro '08
Καλησπέρα στην παρέα.
Όντας νέος στο χώμα και στην όρθια οδήγηση, θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις:
α) Είδα στο ebay αυτά τα ελατήρια μπροστινού συστήματος, τα οποία είναι "προοδευτικά" και απ'ότι διάβασα εδώ μέσα, σημαίνει πως όσο βυθίζεται το ελατήριο, τόσο σκληραίνει, δεδομένου ότι οι σπείρες του πυκνώνουν προοδευτικά κατά το μήκος του.
Θέλω να ρωτήσω λοιπόν, εάν η τοποθέτησή τους θα βελτιώσει την αίσθηση / πληροφόρηση του μπροστινού συστήματος σε οδήγηση εκτός δρόμου αφενός, και αφετέρου εάν εγώ όντας νέος, θα μπορέσω να αντιληφθώ τη διαφορά.
Να πω εδώ πως η εμπειρία μου στο χώμα περιλαμβάνει μερικές 10άδες χλμ σε στεγνούς δασικούς χωματόδρομους (ποτέ λάσπη) και πάντα συντηριτική οδήγηση λόγω απειρίας και απουσίας προστατευτικού εξοπλισμού από τη μηχανή. Πληροφοριακά, τα λάστιχά μου είναι τα Mitas E07 (εάν αυτό βοηθάει).
β) 'Ενα δεύτερο ερώτημα, είναι εάν έχει χρησιμοποιήσει κάποιος από εσάς κοντές μανέτες φρένου και συμπλέκτη, όπως π.χ αυτές.
Ρωτάω, γιατί προσωπικά όταν αλλάζω ταχύτητες, χρησιμοποιώ τα δύο δάχτυλα (δείκτης - μέσος) στη μανέτα, αλλά διαπιστώνω ότι το εξωτερικό μέρος της μανέτας, στοπάρει στα ακριανά δάχτυλά μου με αποτέλεσμα να νιώθω πως δεν απομονώνει εντελώς ο συμπλέκτης όταν τον πατάω (κοπανάνε ελαφρώς και οι ταχύτητες).
Πιστεύω ότι η κοντή μανέτα θα εξαλείψει αυτό το πρόβλημα και θα μπορώ να πατάω τον συμπλέκτη καλύτερα με τα δύο δάχτυλα, πόσο μάλλον οι αλλαγές στην όρθια οδήγηση που πρέπει να κρατάς και το τιμόνι καλύτερα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Ευχαριστώ.
ΥΓ: Περιμένω το σχολείο του Μανιάτη να λύσω πολλές απορίες μου.
Όντας νέος στο χώμα και στην όρθια οδήγηση, θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις:
α) Είδα στο ebay αυτά τα ελατήρια μπροστινού συστήματος, τα οποία είναι "προοδευτικά" και απ'ότι διάβασα εδώ μέσα, σημαίνει πως όσο βυθίζεται το ελατήριο, τόσο σκληραίνει, δεδομένου ότι οι σπείρες του πυκνώνουν προοδευτικά κατά το μήκος του.
Θέλω να ρωτήσω λοιπόν, εάν η τοποθέτησή τους θα βελτιώσει την αίσθηση / πληροφόρηση του μπροστινού συστήματος σε οδήγηση εκτός δρόμου αφενός, και αφετέρου εάν εγώ όντας νέος, θα μπορέσω να αντιληφθώ τη διαφορά.
Να πω εδώ πως η εμπειρία μου στο χώμα περιλαμβάνει μερικές 10άδες χλμ σε στεγνούς δασικούς χωματόδρομους (ποτέ λάσπη) και πάντα συντηριτική οδήγηση λόγω απειρίας και απουσίας προστατευτικού εξοπλισμού από τη μηχανή. Πληροφοριακά, τα λάστιχά μου είναι τα Mitas E07 (εάν αυτό βοηθάει).
β) 'Ενα δεύτερο ερώτημα, είναι εάν έχει χρησιμοποιήσει κάποιος από εσάς κοντές μανέτες φρένου και συμπλέκτη, όπως π.χ αυτές.
Ρωτάω, γιατί προσωπικά όταν αλλάζω ταχύτητες, χρησιμοποιώ τα δύο δάχτυλα (δείκτης - μέσος) στη μανέτα, αλλά διαπιστώνω ότι το εξωτερικό μέρος της μανέτας, στοπάρει στα ακριανά δάχτυλά μου με αποτέλεσμα να νιώθω πως δεν απομονώνει εντελώς ο συμπλέκτης όταν τον πατάω (κοπανάνε ελαφρώς και οι ταχύτητες).
Πιστεύω ότι η κοντή μανέτα θα εξαλείψει αυτό το πρόβλημα και θα μπορώ να πατάω τον συμπλέκτη καλύτερα με τα δύο δάχτυλα, πόσο μάλλον οι αλλαγές στην όρθια οδήγηση που πρέπει να κρατάς και το τιμόνι καλύτερα.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός.
Ευχαριστώ.
ΥΓ: Περιμένω το σχολείο του Μανιάτη να λύσω πολλές απορίες μου.