Να ξαναπω ακομα μια φορα ποσο απιστευτα καλο ειναι το μπροστινο TKC80 στην ασφαλτο, κατι που ειχα ξεχασει καθως δεν τοχα χρησιμοποιησει προσφατα. Το τελευταιο χωματινο μπροστινο που ειχα στo CRF1000 ητανε το εξαιρετικο στο χωμα MT21 συνδυασμενο με Mitas Ε12 πισω σε δευτερο τροχο (με ενα πιο ασφαλτινο TKC70 Rocks στον αλλο τροχο για καθε μερα). Με το MT21 ξερεις σιγουρα οτι εχεις χωματινο μπροστινο και θελει εξαιρετικη προσοχη στις υγρασιες και στο βρεγμενο. Επισης φλεξαρουν τα τακουνια του σε ανοιχτες στροφες με σχετικα ψηλες ταχυτητες στην ασφαλτο.
Εχοντας τον τελευταιο χρονο πανω ενα ζευγαρι TKC70 για ταξιδια με το οποιο εκανα 12Κ χμ, αλλαξα το μπροστινο με καινουργιο TKC80, αρχικα με το TKC70 πισω μεχρι που αλλαξα και το πισω με το TKC70 Rocks που ειχε ηδη κοντα 7Κ χμ. Ε λοιπον, με το που εκανα την αλλαγη και βγηκα ασφαλτινη βολτα, δεν ειδα σχεδον ΚΑΜΙΑ διαφορα με το TKC70 που ειχα πανω, τοσο που δεν φαινοτανε καν ναχω αλλαξει κατι. Βεβαια οταν αργοτερα βγηκα στο χωμα με συνδυασμο TKC80 / TKC70 Rocks, τοτε ητανε προφανες οτι εχω αλλαξει λαστιχα! Αλλα στην ασφαλτο το λαστιχο απλα δεν υπαρχει!!
Υπαρχουν καλυτερα τακουνατα λαστιχα στο χωμα, αλλα σαν all-rounder το μπροστινο απλα δεν υπαρχει. Το ξερω εχει ξαναειπωθει, αλλά καθε φορα που το βαζω με κουφαινει το ποσο "αθεατο" ειναι στην ασφαλτο.