Παραλίγο να το σώσειςΤης κατηγορίας είπα. Εννοώ touring με φερινγκ κτλ.
Το Trident είναι αδιαμφησβήτητα το πιο όμορφο γυμνό!!
Αν εννοείς εμένα βέβαια αλλιώς δεν θα σχολίαζα. Το ξαναλέω δεν το έχω οδηγήσει, μπορεί να είναι εξαιρετικό στον δρόμο. Αλλά απο μια μοτοσυκλέτα σε αυτά τα χρήματα θες και μια ποιότητα στα περιφερειακά. Καταλαβάινω πώς ο τρικύλινδρος είναι ακριβός στην κατασκευή και ξεχωρίζει το Triumph απο τα άλλα της κατηγορίας αλλά στα πλαστικά, στα όργανα, στο μπροστά σύστημα με τις τιμονόπλακες και στις αναρτήσεις χωρίς καμία ρύθμιση έπρεπε να είναι καλύτερα τα πράγματα και να μην θυμίζει Tracer 700 πρώτης γενιάς. Και ας ήταν και 600-700€ ακριβότερο. Γνώμη μου.Το έχεις δει από κοντά;
Φίλος καταρχάς όπως προστάζει η εποχή trident & tiger μοιράζονται τα πάντα, οι διάφορες είναι λίγες και περιορίζονται στο αισθητικό και στο έργο-γεωμετρικόΕγώ πάλι πιστεύω πώς το tiger μπορει να έχει ένα πολύ ωραίο μοτέρ και ωραίο στήσιμο (δεν το έχω καβαλήσει, απο αυτά που βλέπω) αλλά τουλάχιστον σε θέμα ποιότητας σε πλαστικά και τετοια έκαναν όχι απλά εκπτώσεις οι ¨Αγγλοι αλλά φαίνονται τα Κινέζικα πολυτελείας μπροστά του. Ειδικά το οργανάκι του είναι σαν να είναι απο τα LIDL. Το Trident πολύ πιο προσεγμένο.
Σορυ αλλά είχαμε Tiger 1050 (εγώ προσωπικά το Sport το μονόμπρατσο) και το 660 είναι τρελό πισογύρισμα σε ποιότητα.
Εμένα μου έκαναν κακή εντύπωση πλαστικά πόσο λεπτά ήταν και κουνιοντουσαν, οι τιμονοπλακες μπροστά όπως και το όργανο που έμοιαζε σαν παιχνίδι από τα jumbo. Όταν πληρώνεις 9500€ εμένα αυτά θα με χάλαγαν και δεν θα ψώνιζα. Εμένα. Άλλον μπορεί όχι. Κατά τα άλλα σε πλαίσιο αναρτήσεις μοτέρ μπορεί να είναι τέλειο. Δεν το έχω οδηγήσει δε ξέρω. Αλλά κάπου πρέπει να καταλάβουν και οι κατασκευαστές πως συνέχεια πόσο γυρίσματα δε γίνεται. Βάλε δίπλα ένα fazer 600 του 2006 και θα σου φαίνεται πως ειναι μια κατηγορία πάνω σε ποιότητα τουλάχιστον. Δηλαδή φτάσαμε να μην μας κάνει κέφι με πολλές μηχανές έτσι όπως τις φτιάχνουν. Δεν μιλάω μόνο για το 660 αλλά τείνει να γίνει ο κανόνας. Να δώσεις τη παλιά σου να πας σε κάτι υποδεέστερο ποιοτικά ένα πράγμα.Φίλος καταρχάς όπως προστάζει η εποχή trident & tiger μοιράζονται τα πάντα, οι διάφορες είναι λίγες και περιορίζονται στο αισθητικό και στο έργο-γεωμετρικό
Συνεπώς κατασκευαστικά ότι ισχύει για το ένα ισχύει και για το αλλο
Τωρα ε ναι δε μπορούν να συγκριθούν μοντέλα της μεγάλης κατηγορίας με την μεσαία, αλλο το ένα αλλο το αλλο. Αν θέλεις να δεις κατασκευαστικές αρτιότητες πας στο tiger1200
Ωστόσο μπορεί το όργανο των 660 να μην εντυπωσιάζει, όπως δε εντυπωσίαζε το όργανο το tiger1050 όμως προσφέρουν πολύ περισσότερες λεπτομέρειες συγκριτικά με τότε
δε κάθισα να μελετήσω κατασκευαστικά τα μηχανάκια όμως όπως και σε παλαιότερα μοντέλα η τριουμφ όχι δε υπολείπεται έναντι των Ιαπώνων ενδέχεται να είναι και ένα σκαλί πάνω συγκριτικά με κάποιους.
Προσωπικά το trident μου αρέσει πολύ, όμως μου είναι εντελώς αποκρουστικό αυτό το κοψοκωλικο με την πινακίδα αποκομμένη από την ουρά, ίσως η ουρα του tiger να προσαρμόζεται στο trident
το tiger660 ναι μεν αλλά…έχει κάτι( η δεν έχει κατι) που δεν με πείθει αισθητικά. Κατά τα αλλά ίσως είναι το ιδανικό μηχανάκι στην κατηγορία
Συμφωνώ....σήμερα ήμουν με έναν φίλο και σχολιαζαμε αυτό που έχει κάνει η bmw με το πίσω φανάρι.Εμένα μου έκαναν κακή εντύπωση πλαστικά πόσο λεπτά ήταν και κουνιοντουσαν, οι τιμονοπλακες μπροστά όπως και το όργανο που έμοιαζε σαν παιχνίδι από τα jumbo. Όταν πληρώνεις 9500€ εμένα αυτά θα με χάλαγαν και δεν θα ψώνιζα. Εμένα. Άλλον μπορεί όχι. Κατά τα άλλα σε πλαίσιο αναρτήσεις μοτέρ μπορεί να είναι τέλειο. Δεν το έχω οδηγήσει δε ξέρω. Αλλά κάπου πρέπει να καταλάβουν και οι κατασκευαστές πως συνέχεια πόσο γυρίσματα δε γίνεται. Βάλε δίπλα ένα fazer 600 του 2006 και θα σου φαίνεται πως ειναι μια κατηγορία πάνω σε ποιότητα τουλάχιστον. Δηλαδή φτάσαμε να μην μας κάνει κέφι με πολλές μηχανές έτσι όπως τις φτιάχνουν. Δεν μιλάω μόνο για το 660 αλλά τείνει να γίνει ο κανόνας. Να δώσεις τη παλιά σου να πας σε κάτι υποδεέστερο ποιοτικά ένα πράγμα.
Τι μπορείς να πάρεις με το 1000κακι της προσφοράς;