Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

mixvid

Μέλος
Όνομα
Michalis
Μοτό
Voge 300 Rally
Ερώτηση, επειδή δεν έχω ιδέα, από το φίλτρο αέρα (dna) είναι λογικό να περνάει ολίγη σκόνη;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ερώτηση, επειδή δεν έχω ιδέα, από το φίλτρο αέρα (dna) είναι λογικό να περνάει ολίγη σκόνη;
Συνήθως από όλα τα φίλτρα γάζας περνάει.
 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Λοιπον βάζοντας 45 γραναζι πίσω εχω την εντυπωση πως ενώ άπλωσε (λιγοτερο απ οσο περιμενα) το μηχανακι, εχασε λιγο τελικη. Υπάρχει λογικη εξηγηση;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Λοιπον βάζοντας 45 γραναζι πίσω εχω την εντυπωση πως ενώ άπλωσε (λιγοτερο απ οσο περιμενα) το μηχανακι, εχασε λιγο τελικη. Υπάρχει λογικη εξηγηση;
Όταν λες έχασε τελική τι εννοείς? Σε μένα ταξιδεύει άνετα στα 100 άντε 110 με το 45 γρανάζι σε σχέση με πριν που ανεβάζει περισσότερες στροφές. Αλλά πάνω από 7000-75000rpm αυτό το μοτέρ δεν το στροφαρω ποτέ καθώς και τίποτα δε γίνεται και αρχίζουν έντονοι κραδασμοί.

Εσυ εννοείς πως αν πριν τελικιαζε ξέρω γω 140 κοντέρ τώρα ανεβάζει 135?
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Καλημέρα, σήμερα το έπλυνα για πρώτη φορά... 1300km και περίπου 2 μήνες στη κατοχή μου. Δεν το έπλυνα με πιεστικό: I did it at home. Παρ' όλα αυτά, μετά δεν έπαιρνε εμπρός: η μίζα γύριζε, η αντλία καυσίμου έστελνε αλλά τίποτα. Τέλος πάντων, έχω ένα spray contact cleaner και έβαλα στο μπουζί (από πάνω) και κάτω από τη σέλα... Πήρε! Λοιπόν θυμήθηκα τα παλιά (τότε που φυσάγαμε δυνατά)... Αφού πήρε, όλα εντάξει... :)
Από αύριο, θα το βγάλω κατά Πεντέλη προς Σπηλιά Νταβέλη/σήραγγα ΝΑΤΟ...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καλημέρα, σήμερα το έπλυνα για πρώτη φορά... 1300km και περίπου 2 μήνες στη κατοχή μου. Δεν το έπλυνα με πιεστικό: I did it at home. Παρ' όλα αυτά, μετά δεν έπαιρνε εμπρός: η μίζα γύριζε, η αντλία καυσίμου έστελνε αλλά τίποτα. Τέλος πάντων, έχω ένα spray contact cleaner και έβαλα στο μπουζί (από πάνω) και κάτω από τη σέλα... Πήρε! Λοιπόν θυμήθηκα τα παλιά (τότε που φυσάγαμε δυνατά)... Αφού πήρε, όλα εντάξει... :)
Από αύριο, θα το βγάλω κατά Πεντέλη προς Σπηλιά Νταβέλη/σήραγγα ΝΑΤΟ...
Το έχω πλύνει αρκετές φορές με πιεστικό αλλά με απόσταση και προσεκτικά και δεν είχα ποτέ θέμα. Ίσως το τρεχούμενο νερό με μεγάλη ποσότητα στη μπουζοπιπα και στα ηλεκτρονικά να είναι χειρότερο από το σπρευ που κάνει το πιεστικό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Όταν λες έχασε τελική τι εννοείς? Σε μένα ταξιδεύει άνετα στα 100 άντε 110 με το 45 γρανάζι σε σχέση με πριν που ανεβάζει περισσότερες στροφές. Αλλά πάνω από 7000-75000rpm αυτό το μοτέρ δεν το στροφαρω ποτέ καθώς και τίποτα δε γίνεται και αρχίζουν έντονοι κραδασμοί.

Εσυ εννοείς πως αν πριν τελικιαζε ξέρω γω 140 κοντέρ τώρα ανεβάζει 135?
Ναι Βαγγέλη, παιζει περιπου 5km/h πιο κατω τελικη ταχυτητα. Ενω στις 7000 στροφες με 6η εχει 8 km/h παραπανω απ οτι με το 48αρι, δεν τα δινει και στην τελικη
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Για το καφάσι....θα πεις κάτι?
Εντάξει μπορεί να γυρνάει από τη λαική ο άνθρωπος αμέσως εσύ

Στάλθηκε από το ASUS_AI2302 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Παίδες είναι καινούριο givi ,το παλιό με το μάτιασαν και έσπασε .
ΤΟ έχω πάθει και στο gs :ha
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Ερώτηση, επειδή δεν έχω ιδέα, από το φίλτρο αέρα (dna) είναι λογικό να περνάει ολίγη σκόνη;
Όχι φυσικά . Μιλάμε για σκόνη που να είναι ορατή στο μάτι πάντα. Αν δεν είναι σωστά λαδωμένο ή είναι λαδωμένο με λάθος λάδι ή δεν πατάει σωστά το καπάκι τότε ίσως δεις σκόνη.
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Το έχω πλύνει αρκετές φορές με πιεστικό αλλά με απόσταση και προσεκτικά και δεν είχα ποτέ θέμα. Ίσως το τρεχούμενο νερό με μεγάλη ποσότητα στη μπουζοπιπα και στα ηλεκτρονικά να είναι χειρότερο από το σπρευ που κάνει το πιεστικό.
Νομιζω οτι η μπουζοπιπα σε μερικα ειναι πιο χαλαρη και με πιεστικο εστω και απο αποσταση ή και κανα αγγιγμα με το σφουγγαρι βγαινει καπως ευκολα.. σε εμενα απο αποσταση παντα "εκουνιοντανε/ λιγιοντανε"... θα το παω στο service και θα το αναφερω οπως και η ταπα που συντονιζει στα 103 και σου σπαει τα νευρα..
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Ναι Βαγγέλη, παιζει περιπου 5km/h πιο κατω τελικη ταχυτητα. Ενω στις 7000 στροφες με 6η εχει 8 km/h παραπανω απ οτι με το 48αρι, δεν τα δινει και στην τελικη
Ισχυει - 44αρι εδώ και 140 ουτε στο γκρεμο..
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Ισχυει - 44αρι εδώ και 140 ουτε στο γκρεμο..
Φτάνει στα κόκκινα,τέρμα, και δεν βγάζει τα χιλιόμετρα η δεν μπορεί να φτάσει καν στα κόκκινα μετά λόγω του μακρύτερου γραναζωματος οπότε δεν ανεβαίνουν και τα χιλιόμετρα;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όχι φυσικά . Μιλάμε για σκόνη που να είναι ορατή στο μάτι πάντα. Αν δεν είναι σωστά λαδωμένο ή είναι λαδωμένο με λάθος λάδι ή δεν πατάει σωστά το καπάκι τότε ίσως δεις σκόνη.
Προσωπικά με καινούριο επώνυμο φίλτρο γάζας και πολύ χώμα στο προηγούμενο μηχανάκι βρήκα σκόνη στα καρμπυρατερ.
Χωρίς κακή εφαρμογή καθώς είχα βάλει και αφρωδη ταινία εκεί που πατάει ώστε να μην υπάρχει περίπτωση να περάσει κάτι μέσα από εκεί τουλάχιστον.
Αντικαταστάθηκε πολύ γρήγορα με χάρτινο.
Επίσης χρόνιος χρήστης των με transalp (XLGeorge ) και επίσης πολύ χώμα βρήκε γρατζουνιές στους κυλίνδρους του κινητήρα από αυτή την αιτία.
Μιλάω για φίλτρο γάζας που πωλείται στα καταστήματα και όχι μια εξειδικευμένη κατασκευή για κάποιον αγώνα πχ... ;)
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Φτάνει στα κόκκινα,τέρμα, και δεν βγάζει τα χιλιόμετρα η δεν μπορεί να φτάσει καν στα κόκκινα μετά λόγω του μακρύτερου γραναζωματος οπότε δεν ανεβαίνουν και τα χιλιόμετρα;
Δεν ειναι προθυμο μετα τα 130-5.. οποτε δε το ζοριζω να μπει στα κοκκινα, γενικα 120 max.
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Δεν ειναι προθυμο μετα τα 130-5.. οποτε δε το ζοριζω να μπει στα κοκκινα, γενικα 120 max.
Οπότε το 44 μάλλον είναι πολύ μακρύ για αυτό..οπότε μήπως ένα 46 θα ήταν ιδανικότερο; Λέω εγω τωρα. Καλά γενικά αυτοί οι κινητήρες δεν είναι για τέτοια χιλιόμετρα, κι εγώ το klx δεν το πάω σχεδόν ποτέ πάνω από 100 με 48 γρανάζι πίσω και τελική γύρω στα 130.
 

Aetos

aetos
Περιοχή
Λαγονησι
Όνομα
Μενιος
Μοτό
Voge 300 Rally
Από αύριο, θα το βγάλω κατά Πεντέλη προς Σπηλιά Νταβέλη/σήραγγα ΝΑΤΟ...
Γιαννη αν και είμαι λίγο μακρυά (Λαγονησι) εάν θες (ακόμα και αύριο) κανονίζουμε καμιά ωραία βολτίτσα για να γνωριστούμε και να τα λέμε καλύτερα και από κοντά.
Αυτό βέβαια ισχύει και για όλους τους εδώ φίλους ραλλακηδες…
 
Top Bottom