Μωρέ το φορτώσες σα γάιδαρο! Χωραγες να κάτσεις εκεί πάνω ?
Μωρέ το φορτώσες σα γάιδαρο! Χωραγες να κάτσεις εκεί πάνω ?
Μια χαρά χωραγα.. οι αναρτήσεις γίνανε ψιλοσωβρακο με το βάρος αυτό ήταν το πρόβλημα. Που δν ήταν και πολύ βάρος εδώ που τα λέμε.Μωρέ το φορτώσες σα γάιδαρο! Χωραγες να κάτσεις εκεί πάνω ?
Στα ανηφορικα στα κοκαλια πως τα πηγε;
Στα ανηφορικα στα κοκαλια πως τα πηγε;
[/QUOT
Νταξει έχει έλλειψη στη δύναμη για να παίξεις και να ανέβεις τάπα, αλλά κανένα θέμα δν είχε γενικότερα.. τα οργωσε τα κοκκαλιαΣτα ανηφορικα στα κοκαλια πως τα πηγε;
Η αλήθεια ειναι πως οι αναρτησεις ειναι σώβρακο απο μόνες τουςΜια χαρά χωραγα.. οι αναρτήσεις γίνανε ψιλοσωβρακο με το βάρος αυτό ήταν το πρόβλημα. Που δν ήταν και πολύ βάρος εδώ που τα λέμε.
Η αλήθεια ειναι πως οι αναρτησεις ειναι σώβρακο απο μόνες τους
Μια χαρά είναι για καθημερινή οδήγηση και χαλαρό χώμα.. αν το κυνηγάς και το ζοριζεις είναι μαλακές πολυ
Εντελως αλλα λενε αλλοι κατοχοι
Του δίνεις κ καταλαβαίνει του μικρού ραλιστα.Καλημέρα!!!!
Και ταξιδακι κάνει ,το πήγα μια Σερβία προ εβδομάδος ,με ένα σάκο πισω ,μια χαραΜια χαρά είναι για καθημερινή οδήγηση και....
Σχεδόν περιέργως η αλήθεια είναι πως η ζελατίνα κάνει φοβερή δουλειά στην ανεμοκάλυψη.Και ταξιδακι κάνει ,το πήγα μια Σερβία προ εβδομάδος ,με ένα σάκο πισω ,μια χαρα
Κανει τον μάγκα γιατί έκανε 400 χλμ λιγότερα εθνικής από δω χαμου....μην παίρνουν τα μυαλά σου αεραΣχεδόν περιέργως η αλήθεια είναι πως η ζελατίνα κάνει φοβερή δουλειά στην ανεμοκάλυψη.
Αν κάποιος κάνει πιο μακρυνά ταξίδια αν φτιάξει λίγο τη σέλα (που δεν είναι καθόλου κακή και μαμά) και ξηγηθεί σε γρανάζωμα πιο μακρύ να ταξιδέυει και 110 πραγματικα΄άνετα στη πραγματικότητα με ένα συμβιβασμό σε εθνική πάει όπου θέλει.
Δεν το πήρα εγώ ρε συ το Rally για να κάνω βόλτες μονοήμερες ή του σαβ/κο με άπειρα χλμ άσφαλτο. Για τέτοιες μικτές βόλτες έχω το 800.Κανει τον μάγκα γιατί έκανε 400 χλμ λιγότερα εθνικής από δω χαμου....μην παίρνουν τα μυαλά σου αερα
Με τον αέρα δεν είχα θέμα πουθενά ,κρύο έφαγα πολύ μέχρι τους εύζωνες(140χ.),αφού είπα να γυρίσω πίσω και να πω την κυρά δικαιολογία ότι δεν με άφησαν να περάσω,κάτι με την ταυτότητα χαχαχαχαχαχα.Σχεδόν περιέργως η αλήθεια είναι πως η ζελατίνα κάνει φοβερή δουλειά στην ανεμοκάλυψη.
Αν κάποιος κάνει πιο μακρυνά ταξίδια αν φτιάξει λίγο τη σέλα (που δεν είναι καθόλου κακή και μαμά) και ξηγηθεί σε γρανάζωμα πιο μακρύ να ταξιδέυει και 110 πραγματικα΄άνετα στη πραγματικότητα με ένα συμβιβασμό σε εθνική πάει όπου θέλει.
Πας κανονικά ,αυτοί του Μοτό πως τα πήγαν Ρουμανία ;Κανει τον μάγκα γιατί έκανε 400 χλμ λιγότερα εθνικής από δω χαμου....μην παίρνουν τα μυαλά σου αερα
Αχχ Βαγγέλη.. Σαν να βλέπω εμένα πριν 14 χρόνια και τόσα χρόνια διαφορά έχουμε κιόλας!Παιδια ειμαι στη σκεψη, να δωσω το ραλλακι. Ο λογος? Το γκαζι. Και μονο αυτο. Δεν εχω κανενα αλλο παραπονο.. αντε οι αναρτησουλες αλλα με πιο χοντρο λαδακι ελπιζω θα φτιαξουν. Να μου πεις μετα τι να παρεις? 640? DRZ/CCM? Και να εχω τα προβληματακια ενος 20ετους μοτερ/περιφερειακων? Κλασικα... Το μπατζετ οπως και να γινει αυτο ειναι.. Θα μου πεις, μαζεψε λεφτα και παρε 690 να τελειωνεις.
Δεν ξερω για πειτε τη γνωμη σας..
Συμπληρωνω πως μιλαω για χωματινη χρηση εκδρομικη, αλλα και πιο σκληρη αναλογα τα κεφια.
Αν δεν σε κάνει να χαίρεσαι δώστο και μπλέξε με παλιάς κοπής εκεί γύρω στα 600 κυβικά.Παιδια ειμαι στη σκεψη, να δωσω το ραλλακι. Ο λογος? Το γκαζι. Και μονο αυτο. Δεν εχω κανενα αλλο παραπονο.. αντε οι αναρτησουλες αλλα με πιο χοντρο λαδακι ελπιζω θα φτιαξουν. Να μου πεις μετα τι να παρεις? 640? DRZ/CCM? Και να εχω τα προβληματακια ενος 20ετους μοτερ/περιφερειακων? Κλασικα... Το μπατζετ οπως και να γινει αυτο ειναι.. Θα μου πεις, μαζεψε λεφτα και παρε 690 να τελειωνεις.
Δεν ξερω για πειτε τη γνωμη σας..
Συμπληρωνω πως μιλαω για χωματινη χρηση εκδρομικη, αλλα και πιο σκληρη αναλογα τα κεφια.
συμφωνω με οτι ειπες...Ναι πουλωντας Ραλλυ να παρω κατι αλλο σκεφτομουνα αντε κανα 500αρικο για μαζεματα εξτρα. Η λογικη λεει να τεντωσει το budget και να κανω υπομονη για 690. Αλλα και ενα καλο,καθαρο 640 adv πχ.. αν εμφανιστει η ευκαιρια δηλαδη δεν θα με χαλαγε καθολου.Αχχ Βαγγέλη.. Σαν να βλέπω εμένα πριν 14 χρόνια και τόσα χρόνια διαφορά έχουμε κιόλας!
Φυσικά δεν σου φτάνουν τα άλογα! Η ροπή βασικά δεν σου φτάνει. Έτσι κι εγώ μετά τα KLX 250 και XR 250 πήδηξα με τη σειρά χρονικά σε 450EXC, TT600R, LC4 640 επειδή ήθελα το παραπάνω γκάζι. Άλλο πράγμα το αρκουδόγκαζο! Μη κοιτάς που έκανα έναν Α κύκλο και τώρα επέστρεψα σε πιο λίγα κυβικά. Αύριο μπορεί να πάρω πάλι περισσότερα άμα νιώσω την ανάγκη εκ νέου.
Δεν ξέρω τι να σου πω, είναι πάντα το οικονομικό στη μέση αλλιώς οι απαντήσεις θα ήταν εύκολες... Κοιτάς με το budget πουλάω Rally παίρνω άλλο να παίξεις μπάλα? Δϋσκολα πράγματα, περασαν και τα χρόνια. Παλιά βρίσκαμε και κάνα περιποιημένο σε νορμάλ τιμή.
Πόσο μπορείς να τεντώσεις το budget? Γιατί όχι, κάτι να αλλάξει το rally να αποκτήσει τη ροπή και τη κλωτσιά που θες δεν θα γίνει και αφου ηδη το σκέφτεσαι έχει αρχίσει το σαράκι...