Mα....δεν διαφωνούμε βρε Θοδωρή...συμφωνούμε απόλυτα ,αφού στο'πα κ ψες κατ'ιδίαν.Στο τελευταιο σου γατε μου @el-Gatto θα διαφβωνησω, οπως στο ειπα κι εχθες.
Ειχα την εμπειρια συμμετοχης σε trail ride με wrf 250 και xr 250
Καμια σχεση. Και μετα καβαλησα και ενα exc 250...
Αλλο τοσο καμια σχεση.
Ναι ,τα wrf 250 - exc 250 υπερέχουν του XR250R παντού (βλ.είναι όλα enduro μηχανάκια)
Αλλο είπα παραπάν ,κ αφορούσε την "συγκριση" (αν μπορεί να υπάρξει) μεταξύ XR400R - 690End
Στο δύσκολο χώμα (βλ.enduro καταστάσεις) ,ναι ,υπάρχει σύγκριση ,το XR (κατέμέ) υπερέχει.
Σε γενική χρήση + travel enduro + ταξιδιωτικές ΟνΟφφάδες + ασφάλτινα χλμ ,όχι ,δε υπάρχει σύγκριση ,το 690 είναι αλλού.
Πού διαφωνούμε δηλαδή ;
Aναλυτικότερα απάντησε ο @onroad ,ο οποίος έχει άποψη και για τα δύο ,σαν κάτοχος και τον δύο.
Και συμφωνώ απολύτως με τα λεγόμενά του.
Θα σου απαντήσω μιας και είχα 690 στο παρελθόν και είχα κάνει πολλά χιλιόμετρα .
Το 690 είναι μηχαναρα , το απόλυτο all around μηχανάκι μαζί με το Honda xr650 αλλά πολύ διαφορετικά από το XR400.
Το 690 έχει ένα κινητήρα διαμάντι , ταξιδεύει ωραία στην άσφαλτο και στο χώμα καταπίνει τα πάντα .
Το απόλυτο μηχανάκι για μονοκαβαλο εκδρομικό εντουρο .
Το 400 είναι μια απλή κατασκευή , ταξιδεύει με υπομονή , καλύτερο στο χώμα (μονοπαταδες) , πολύ ελαφρύ , ευκολοσυντηρητο . Δεν έχει κάτι να χαλάσει και αν χαλάσει φτιάχνετε με 5 απλά εργαλεία .Η απλότητα είναι το παν και για μένα ,είναι ανεκτίμητη , για τα πιο μεγάλα ταξίδια άλλωστε θα έχω το μεγάλο .
Αν είναι να έχεις ένα και μοναδικό μηχανάκι το 690 είναι βασιλιάς !
Από εκεί και πέρα είναι και τι αρέσει στο κάθε ένα να έχει στο γκαράζ του .