Η δυναμομετρηση ειναι ετοιμη και τα αποτελεσματα ηταν πολυ καλα.
Ηδη απο την πρωτη βολτα ενιωσα αμεσως την καλυτερη ροπη στον δρομο
αφου ο κινητηρας τραβαει αισθητα καλυτερα.
Τα σχεδον 220 κιλα της μοτοσυκλετας δεν σε αφηνουν να καταλαβεις ευκολα
μικρες διαφορες αλλα η αισθηση της ροπης φανηκε αμεσως.
Το συγκεκριμενο δυναμομετρο δεν ειναι αξιοπιστο γιατι η ιπποδυναμη
που μετρηθηκε με εξατμιση,φιλτρο,προγραμμα ειναι μεγαλη και ειναι
αδυνατον να ισχυει.
Πιο συγκεκριμενα βλεποντας την κοκκινη καμπυλη απεδωσε 59 αλογα
στο μοτερ με ανοιγμενη την εργοστασιακη εξατμιση,λευθερο φιλτρο dna stage3 και
σχολαστικη ρυθμιση στο power commander. Οι τιμες αυτες ηρθαν με
με αναλογια καυσιμου 13:1 αφου εκει πηραμε και τα καλυτερα νουμερα
ιπποδυναμης. Με πλουσιοτερη ρυθμιση σαν αυτη του εργοστασιου δηλαδη στα 12,3
ο κινητηρας εχασε αμεσως 4 ολοκληρα αλογα!
Στην μπλε καμπυλη ειναι ολες οι παραπανω βελτιωσεις + την τοποθετηση του εκκεντροφορου.
Ρυθμιστηκαν σχολαστικα οι μεσαιες στηλες του commander αφου πλεον ο
κινητηρας ζητησε καυσιμο απο τις 4500 και μετα σε ολο το φασμα και απεδωσε 66ιππους στις
6400.
Οπως βλεπουμε και στην συγκριση οι επιπλεον 5 μοιρες διαρκειας του εκκεντροφορου αν και
λιγες ηταν η αιτια για να θυσιαστουν 3 ιπποι στις 3500 στροφες που δυσκολα θα φανουν
στην οδηγηση.
Μην ξεχναμε οτι αυτη η απωλεια δεν θα υπηρχε καν αν μπορουσαμε να αυξησουμε την συμπιεση απο
το 10:1 στο 10,5:1.
Το μεγαλυτερο βυθισμα και η καλη σχεδιαση της ραμπας ομως θα κανουν την διαφορα και θα
ολα θα ξεκινησουν απο τις 4200 οπου διασταυρωνονται οι δυο καμπυλες και ο νεος
εκκεντροφορος αρχιζει να δειχνει τα δοντια του με μια διαφορα 7 ιππων και 1 m.kg ροπης στο συνολο.
Αυτο που κανει τελειο αυτον τον εκκεντροφορο ομως δεν ειναι η διαφορα των 7 ιππων αλλα
ο τροπος που αποδιδει σε ολο το φασμα και μαλιστα η διαφορα ροπης.
Αυτο σημαινει οτι ο κινητηρας απεδωσε 7 επιπλεον αλογα στις ιδιες στροφες με τον εργοστασιακο
και 1 m.kg ροπης περισσοτερο.
Οι περισσοτερες καμπυλες δυναμομετρησης με τοποθετηση εκκεντροφορου εχουν μια αυξηση ισχυος αλλα
σε περισσοτερες στροφες απο την εργοστασιακη κορυφωση.
Στις παρακατω εικονες θα συγκρινω τον δικο μου εκκεντροφορο με τον hotcam stage 1.
Οπως φαινεται και στο διαγραμμα ο hotcam γραφει σχεδον 57 αλογα αλλα η ιπποδυναμη
του κορυφωνεται αρκετες στροφες πιο πανω απο την εργοστασιακη.
Εχει μεγαλο χασιμο στις χαμηλες στροφες και η ροπη ειναι αθλια στις χαμηλες και
η μεγιστη τιμης δεν νικαει ποτε την εργοστασιακη.
Ενας εκκεντροφορος που σιγουρα δεν ταιριαζει καθολου στην φιλοσοφια του tenere
λογω της μεγαλης διαρκειας και του ιδιου βυθισματος με του εργοστασιακου.
Οι μετρησεις στο διαγραμμα του hotcam ειναι ιπποι στον τροχο ενω στο δικο μου διαγραμμα
ιπποι στον κινητηρα. Τα 57 αλογα τροχο του hotcam ειναι περιπου τα ιδια με τα 66 στο
μοτερ δικα μου αν σκεφτει κανεις οτι το δυναμομετρο που μετρησα εγω κλεβει.
Προσωπικα ποτε δεν με ενδιεφερε το απολυτο νουμερο αλλα η συγκριση των δυο καμπυλων δυναμομετρησεων
στο ιδιο δυναμομετρο πριν και μετα.
Υπολογιζω λοιπον οτι με αναλογια καυσιμου 12,3 εχω ενα tenere με 55-56 αλογα στον τροχο τωρα.
[URL='http://[URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/28660861_10213487655138158_8076467292393077798_n_zpsnjhyljz6.jpg.html][IMG]http://i1280.photobucket.com/albums/a494/car00ly/28660861_10213487655138158_8076467292393077798_n_zpsnjhyljz6.jpg[/IMG][/URL]'][URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/28660861_10213487655138158_8076467292393077798_n_zpsnjhyljz6.jpg.html][/URL][/URL]