Yamaha T7 Tenere

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Σήμερα μόλις παρέλαβα και εγώ μετά απο πολλές διαβουλεύσεις και σκουλίκια που μου έτρωγαν το μυαλό μέχρι να αποφασίσω αν θα πάρω 790 adv τελικά πήγαμε ξανά για 2η φορά στον cp2. Φωτό απο αύριο το πρωι που θα πάω βόλτα ( κανείς για παρέα καμια πρωινή εξόρμηση?).
Καλές βόλτες!
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Σήμερα μόλις παρέλαβα και εγώ μετά απο πολλές διαβουλεύσεις και σκουλίκια που μου έτρωγαν το μυαλό μέχρι να αποφασίσω αν θα πάρω 790 adv τελικά πήγαμε ξανά για 2η φορά στον cp2. Φωτό απο αύριο το πρωι που θα πάω βόλτα ( κανείς για παρέα καμια πρωινή εξόρμηση?).
Καλορίζικο!!! Καλές βόλτες και καλά χώματα…
 

jaygmiata

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Tenere 700 23'
Καλορίζικο να είναι! Να υποθέσουμε μετάβαση απο Tracer?

Στάλθηκε από το JSN-AL00a μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ευχαριστώωωω !!!! Τώρα να σου πω μετάβατικά στάδια θα μας πάρει λίγο χρόνο , απλά είχα πάρει mt07 21' καινούριο τότε, οπότε για πρώτη φορά στη ζωή μου ξαναπαίρνω ίδιο μοτέρ σε μοτοσυκλέτα , συνήθως δεν παίρνω καν ίδια μάρκα αλλά έκανα την υπέρβαση για το tenere στην κατηγορία που κυνηγάω απο το Μάιο , που τότε πήρα tiger 660 και το μετάνιωσα, αλλά ήταν οικονομικό το θέμα.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Καλημέρα,
Το ίδιο τελικό racing use only SC-Project - Rally Race exhaust - YAMAHA TENERE 700 και Euro5 version SC-Project - Rally Raid exhaust - YAMAHA TENERE 700
Είναι απαγορευτική για street χρήση η πρώτη? Με ενδιαφέρει πρωτίστως από προδιαγραφές θορύβου. Βλέπω ότι η Euro5 δίνει κέρδος 1,5hp αλλά δε γράφει κάτι για την φτηνή.
Η συγκεκριμένη ταιριάζει νομίζω πολύ στο Tenere.
Επίσης, εάν κάποιος φίλος έχει εναλλακτική πρόταση ας πει (500 +- ταβάνι).
Για βοηθήστε γιατί με τρώει το χέρι (το μαμήσαμε που το μαμήσαμε με την επισκευή, ας το κάνουμε τουλάχιστον τούμπανο).




Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Να κάνω μια ερώτηση; Χώμα θα πάς; Αν ναι τότε βάλε ένα κιτ με ψηλή για να μη βρίσκει στις τούμπες (MIVV Dakar). Αν όχι πάρε όποια σου αρέσει και μην κολλας στα νούμερα των ιπποδυνάμεων, έτσι και αλλίως δε θα δεις διαφορά στο δρόμο. Επίσης για εμένα πάρε τελικό που να περνάει τις προδιαγραφές θορύβου. Εκτός του ότι δεν θα έχεις προβλήματα με ΚΤΕΟ κλπ, δεν κερδίζεις τίποτα να τη δουλεύεις ξετάπωτη, το αντίθετο χάνεις.
 

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Καλημέρα,
Το ίδιο τελικό racing use only SC-Project - Rally Race exhaust - YAMAHA TENERE 700 και Euro5 version SC-Project - Rally Raid exhaust - YAMAHA TENERE 700
Είναι απαγορευτική για street χρήση η πρώτη? Με ενδιαφέρει πρωτίστως από προδιαγραφές θορύβου. Βλέπω ότι η Euro5 δίνει κέρδος 1,5hp αλλά δε γράφει κάτι για την φτηνή.
Η συγκεκριμένη ταιριάζει νομίζω πολύ στο Tenere.
Επίσης, εάν κάποιος φίλος έχει εναλλακτική πρόταση ας πει (500 +- ταβάνι).
Για βοηθήστε γιατί με τρώει το χέρι (το μαμήσαμε που το μαμήσαμε με την επισκευή, ας το κάνουμε τουλάχιστον τούμπανο).




Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Καλημέρα. Έχω την δεύτερη σχεδόν 1 χρόνο. Ο θόρυβος με την τάπα είναι ικανοποιητικος και δεν νομίζω ότι θα ήθελα παραπάνω. Ποιοτικά είναι πολύ καλύτερη από την mivv .
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Να κάνω μια ερώτηση; Χώμα θα πάς; Αν ναι τότε βάλε ένα κιτ με ψηλή για να μη βρίσκει στις τούμπες (MIVV Dakar). Αν όχι πάρε όποια σου αρέσει και μην κολλας στα νούμερα των ιπποδυνάμεων, έτσι και αλλίως δε θα δεις διαφορά στο δρόμο. Επίσης για εμένα πάρε τελικό που να περνάει τις προδιαγραφές θορύβου. Εκτός του ότι δεν θα έχεις προβλήματα με ΚΤΕΟ κλπ, δεν κερδίζεις τίποτα να τη δουλεύεις ξετάπωτη, το αντίθετο χάνεις.
Καλά αυτό με το ΚΤΕΟ σαν ανέκδοτο ακούγεται, αμέτρητες Euro5 Euro4 κυκλοφορούν χωρίς καταλύτη καν, αλλά ακόμα και πρόβλημα να έχεις βάζεις την παλιά πίσω, τρεις βίδες είναι όλες κι όλες.
Οι ψηλές υλοποιήσεις δεν μου αρέσουν και τις έχω αποκλείσει. Αυτός ο σωλήνας σαν φίδι με χαλάει αισθητικά, άσε που σίγουρα θα υπάρχει και πρόβλημα υψηλών θερμοκρασιών στο πόδι του συνεπιβάτη, μετά πρέπει να πας σε κοντές ουρές, αλλά φλας κλπ κλπ.
Στο χώμα σίγουρα είναι πρόβλημα, θέλει προστασία σιλικόνης για τα γδαρσίματα. Όσον αφορά το ψαλίδι, πρέπει να έχεις το νου σου να ξεστραβώσεις τη βάση της εξάτμισης σε περίπτωση καλής πτώσης, no big deal.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Καλημέρα. Έχω την δεύτερη σχεδόν 1 χρόνο. Ο θόρυβος με την τάπα είναι ικανοποιητικος και δεν νομίζω ότι θα ήθελα παραπάνω. Ποιοτικά είναι πολύ καλύτερη από την mivv .
Ωραία αλλά εκτός budget.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

DomieMic65

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
T700
Πέρα από το street legal με την ομολογκασιόν τι παίζει;
Ξέρω η Termignoni είναι εγκεκριμένη αλλά κ εγώ πιστεύω ότι αν αλλάξει κανείς εξάτμιση το λογικό είναι να βάλει ψηλή... Αν κ αισθητικά δεν μου αρέσει!
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Εάν έχεις τη μηχανή αποκλειστικά για χώμα βάζεις ψηλή, εάν την έχεις για all around, βάζεις χαμηλή με λίγο περισσότερο ρίσκο στο χώμα.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
16.000 χλμ το TENERE, η εγγύηση έληξε τον Απρίλιο και έμεινε τη Δευτέρα απο αντλία βενζίνης. Ευτυχώς με άφησε στο γκαράζ την ώρα που πήγα να τη πάρω για δουλειά. Πάλι καλά που δεν με άφησε στο βουνό. Η Yamaha φυσικά δεν έχει ετοιμοπαραδοτη, παραγγελία απο Ολλανδία 360€ σε μια εβδομάδα. Τώρα κοιτάω μήπως αλλάξω μοτεράκι μόνο, αλλά θέλω να βρω ένα καλό όχι τα φθηνά του εμπορίου. Δεν κοιτάζω για ΟΕΜ γιατί όπως είναι αναμενόμενο δεν θέλω να ξαναβάλω την ίδια. Μη λέμε μόνο για τα Ευρωπαϊκά, όλα πρέπει να ακούγονται για να υπάρχει η πληροφορία. Η αλήθεια είναι ότι όσο κι αν έψαξα δεν βρήκα αναφορές για αντλία βενζίνης τόσο νωρίς και ο αντιπρόσωπος μου είπε δεν του έχει ξανατύχει και είναι πολύ σπάνιο. Θα κρατήσω ενήμερο το thread με τις λύσεις που έχω βρει και που θα καταλήξω τελικά. Στο τσακίρ κέφι θα ποστάρω καμία φωτό.
Για να μην αδικήσω τη Yamaha να ενημερώσω οτι τελικά δεν είχε πρόβλημα η αντλία λόγω κακής ποιότητας κατασκευής....μέσα στο φίλτρο, στο ντεπόζιτο και την αντλία βρήκαμε μάυρα σωματίδια, σαν καφές, παντού. Μετά απο έρευνα με φίλους μηχανικούς και γνωστούς τελικά το φταίξιμο το έχουν τα βενζινάδικα και η ποιότητα βενζίνης. Να σημειώσω οτι το 90% του καυσίμου που κατανάλωνε το μηχανάκι ήταν απο πρατήρια σε χωριά ή απομακρυσμένα μέρη. Η αντλία αλλάχτηκε αντίστοιχη Ιαπωνική. Αποφάσισα οτι κάθε 15.000 θα καθαρίζω το ντεπόζιτο το φίλτρο και εαν δυνατόν και ένα ξέπλυμα την αντλία. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ που βάζουμε, η θεωρία λεει οτι η 100ρα δεν νοθέυτε τόσο εύκολα. Προσωπικά απο εδώ και πέρα σε χωριά και απομακρυσμένα μέρη θα βάζω 100ρα.
 

jaygmiata

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Tenere 700 23'
Η πρώτη μου βόλτα με το μπλεδάκι. Έβαλα μερικές φωτογραφίες, μέχρι Θήβα (απο φυλή σκούρτα ερυθρές) η διαδρομή και πίσω απο την άλλη μπάντα γτ με κούρασε λίγο η τυφλομυγα, αλλά έμπλεξα με τις βροχές. Πολύ ομίχλη μέχρι Θήβα, στην επιστροφή έγινα μούσκεμα μέχρι και η αδιάβροχη μεμβράνη απο το dainese πότισε , καλά πήγε αυτό αλλά άξιζε :)









 
Τελευταία επεξεργασία:

Kardabix

Μέλος
Περιοχή
Αγρίνιο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Yamaha XTZ 690
Η πρώτη μου βόλτα με το μπλεδάκι. Έβαλα μερικές φοτωγραφίες, μεχρι Θήβα (απο φυλή σκούρτα ερυθρές) η διαδρομμή και πίσω απο την άλλη μπάντα γτ με κούρασε λίγο η τυφλομυγα, αλλά έμπλεξα με τις βροχές. Πολύ ομίχλη μέχρι Θήβα, στην επιστροφή έγινα μούσκεμα μέχρι και η αδιάβροχη μεμβράνη απο το dainese πότισε , καλά πήγε αυτό αλλά άξιζε :)









Ωραιότατο το μπλε μέσα στην ομίχλη!!
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Για να μην αδικήσω τη Yamaha να ενημερώσω οτι τελικά δεν είχε πρόβλημα η αντλία λόγω κακής ποιότητας κατασκευής....μέσα στο φίλτρο, στο ντεπόζιτο και την αντλία βρήκαμε μάυρα σωματίδια, σαν καφές, παντού. Μετά απο έρευνα με φίλους μηχανικούς και γνωστούς τελικά το φταίξιμο το έχουν τα βενζινάδικα και η ποιότητα βενζίνης. Να σημειώσω οτι το 90% του καυσίμου που κατανάλωνε το μηχανάκι ήταν απο πρατήρια σε χωριά ή απομακρυσμένα μέρη. Η αντλία αλλάχτηκε αντίστοιχη Ιαπωνική. Αποφάσισα οτι κάθε 15.000 θα καθαρίζω το ντεπόζιτο το φίλτρο και εαν δυνατόν και ένα ξέπλυμα την αντλία. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ που βάζουμε, η θεωρία λεει οτι η 100ρα δεν νοθέυτε τόσο εύκολα. Προσωπικά απο εδώ και πέρα σε χωριά και απομακρυσμένα μέρη θα βάζω 100ρα.
Δυστυχώς αν και μπορείς να ανοίξεις την βάση της αντλίας η Yamaha δεν δίνει το προφιλτρο της αντλίας σαν ανταλλακτικό.
Παρόλα αυτά η QFS πουλάει προφιλτρο σκέτο για τις αντλίες της, και διαφορά ανταλλακτικά ακόμα. Ο κωδικός για το Τενερε είναι HFP-386-U.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Για να μην αδικήσω τη Yamaha να ενημερώσω οτι τελικά δεν είχε πρόβλημα η αντλία λόγω κακής ποιότητας κατασκευής....μέσα στο φίλτρο, στο ντεπόζιτο και την αντλία βρήκαμε μάυρα σωματίδια, σαν καφές, παντού. Μετά απο έρευνα με φίλους μηχανικούς και γνωστούς τελικά το φταίξιμο το έχουν τα βενζινάδικα και η ποιότητα βενζίνης. Να σημειώσω οτι το 90% του καυσίμου που κατανάλωνε το μηχανάκι ήταν απο πρατήρια σε χωριά ή απομακρυσμένα μέρη. Η αντλία αλλάχτηκε αντίστοιχη Ιαπωνική. Αποφάσισα οτι κάθε 15.000 θα καθαρίζω το ντεπόζιτο το φίλτρο και εαν δυνατόν και ένα ξέπλυμα την αντλία. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ που βάζουμε, η θεωρία λεει οτι η 100ρα δεν νοθέυτε τόσο εύκολα. Προσωπικά απο εδώ και πέρα σε χωριά και απομακρυσμένα μέρη θα βάζω 100ρα.
Ναι ρε ,100αρα να βαζεις ,που την εχουν 30 χρονια στην δεξαμενη επειδη δεν αγοραζει κανεις:rolleyes:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ναι ρε ,100αρα να βαζεις ,που την εχουν 30 χρονια στην δεξαμενη επειδη δεν αγοραζει κανεις:rolleyes:
Άρα παίζει να είναι και παραπάνω!!!! :ha
Έχω ακούσει ότι σε αυτές τις περιπτώσεις, "ωριμάζει" η "μπετζίνα", σαν το παλιό καλο κρασί!!!! :ha
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να μην αδικήσω τη Yamaha να ενημερώσω οτι τελικά δεν είχε πρόβλημα η αντλία λόγω κακής ποιότητας κατασκευής....μέσα στο φίλτρο, στο ντεπόζιτο και την αντλία βρήκαμε μάυρα σωματίδια, σαν καφές, παντού. Μετά απο έρευνα με φίλους μηχανικούς και γνωστούς τελικά το φταίξιμο το έχουν τα βενζινάδικα και η ποιότητα βενζίνης. Να σημειώσω οτι το 90% του καυσίμου που κατανάλωνε το μηχανάκι ήταν απο πρατήρια σε χωριά ή απομακρυσμένα μέρη. Η αντλία αλλάχτηκε αντίστοιχη Ιαπωνική. Αποφάσισα οτι κάθε 15.000 θα καθαρίζω το ντεπόζιτο το φίλτρο και εαν δυνατόν και ένα ξέπλυμα την αντλία. ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΒΕΝΖΙΝΕΣ που βάζουμε, η θεωρία λεει οτι η 100ρα δεν νοθέυτε τόσο εύκολα. Προσωπικά απο εδώ και πέρα σε χωριά και απομακρυσμένα μέρη θα βάζω 100ρα.
Εχει φίλτρο η guglatech, μια... κάλτσα που μπαίνει στην εισαγωγή καυσίμου και κρατάει τα σκουπίδια.

Το 22006 λέει ότι ταιριάζει στο Τ7.

 
Top Bottom