Η αλλαγη της εξατμισης δεν ειναι ευκολο να φερει τοση μεγαλη διαφορα στο καυσιμο που να ειναι τοση οση να φαινεται με μπερδεματα κτλ οπως περιγραφεις. Μια αλλαγη της εξατμισης με μια ελευθερη θελει λιγοτερο καυσιμο στις μεσαιες οπου και χανει ιπποδυναμη ο κινητηρας λογω ελευθερης εξοδου και περισσοτερο καυσιμο στις υψηλες οπου και αποδιδει περισσοτερο απο την εργοστασιακη.
Μπορεις να παιξεις με την βιδα του αερα η οποια ειναι υπευθυνη για το ρελαντι αλλα και για το 25% ανοιγμα του γκαζιου.
Μηπως αλλαξες το φιλτρο με καποιο ελευθερο? Αν ναι τοτε το καρμπυρατερ εχει χασει την υποπιεση που πρεπει να εχει με αποτελεσμα να αργει να ανοιξει η μεμβρανη.
Μια χαρα μπορει να φερει αλλαγες αρκετες ωστε να δημιουργει αντιστοιχες συμπεριφορες με αυτες που περιγραφει ο φιλος...ενα ηδη φτωχο στοκ μειγμα με μια πιο ανοιχτη εξατμιση (τελικο) θα κανει τα πραγματα ακομα πιο φτωχοτερα, παντου. Στις χαμηλες ο κινητηρας δε χανει λογω ελευθερης εξοδου, χανει λογω μειωση της αποδοτικοτητα της εκτονωσης καυσιμων λογω αργοτερης διαφυγης καυσαεριων...και αυτο συμβαινει εξαιτιας της χαμηλοτερης ταχυτητας εξοδου των καυσαεριων...το οποιο μαλιστα μπορει να διαπιστωσει κανεις και με οργανο afr, οπου σε καποιες περιπτωσεις η διαφορα με εντελως ελευθερα τελικα μπορει να φτασει και τη μια μοναδα...και στα ενδιαμεσα γκαζια να παει ακομα περισσοτερο
την πιο σωστη κουβεντα μεχρι τωρα την ειπε ο σμιας, η βελονα θα δωσει σιγουρα λυση στο μπερδεμα, αλλα ισως κανει τα πραγματα αρκετα πλουσια παραπανω...προσωπικα, στο συγκεκριμενο καρμπ, θα ξεκινουσα με μιση στροφη μαξ στη βιδα καυσιμου...θα δοκιμαζα και αν ολα ηταν οκ, θα προχωρουσα με ενα νουμερο μειν παραπανω...αν παλι εβλεπα βελτιωση, θα προχωρουσα ακομα περισσοτερο με μιση θεση βελονας πιο πλουσιας (αντι να γινει αλλαγη θεσης, να μπει απλα μια λεπτη ροδελα κατω απο το κλιπ της βελονας). Μετα απ ολα αυτα, θα εμενα στην περιπτωση που απλα το γκαζι εινια περισσοτερο