Έλληνες Δημιουργοί !!!!!

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
O Ασυμβίβαστος.............. ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΦΑΣ.

Η Ελλάδα έχει τα ωραία της, την ηλιοφάνεια και την ατμόσφαιρα, το κέφι και τα τοπία της.

Έχει όμως και κάτι μαύρες τρύπες που καταπίνουν αδιακρίτως κόσμο, ιδέες, μορφές και ταλέντα.
Ο Θανάσης Λέφας δεν είναι πια μαζί μας. Πέρασε "απέναντι" στις 27 του Δεκέμβρη 2005, σε μια κατάληξη που δεν αξίζει σε κανέναν, βυθισμένος στην ανέχεια και τον πόνο από την επάρατη νόσο. Στα πενήντα πέντε του έφυγε στη σκιά, την ίδια που τον κατέτρεχε τα περισσότερα χρόνια της ζωής του, την ίδια που τον ακολουθούσε και του έκρυβε τον ήλιο. Κάποιοι θα αναρωτηθείτε ποιος είναι ο Θανάσης Λέφας. Και αυτό είναι το πιο οδυνηρό στοιχείο που θα μείνει στην ιστορία. Μια τέτοια μορφή, ένα μυαλό σε άλλη συχνότητα, δημιουργός και εφευρέτης δεν ευτύχησε να δει κάτι από το έργο του να βρίσκει τον δρόμο προς την αναγνώριση. Θα έπρεπε να είναι γνωστός σε όποιον οδηγεί μοτοσυκλέτα, ένας Rossi της Μηχανολογίας που θα μείνει θρύλος για τους "λίγους" που τον αναγνώριζαν και τους ακόμη λιγότερους που τον γνώρισαν. Από την άλλη, δεν είμαι ο πιο κατάλληλος να μιλήσω για αυτόν, το μεγαλείο ή το έργο του, παρότι έχουμε περάσει κάποιες ώρες συζητώντας. Ακούγοντας ή μάλλον προσπαθώντας να αποκωδικοποιήσω τους χρησμούς του. Για την αντίληψή του, για τις μοτοσυκλέτες, τα εργοστάσια, τους κατασκευαστές και το "marketing" -όπως όριζε μονολεκτικά το θηρίο που κρατά δεμένη την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας. Τοποθετήσεις με πολύ πάθος, πίκρα, πείσμα, αλλά και ελπίδα. Ο Θανάσης Λέφας επέμενε σε αυτό που έκανε, γιατί το αγαπούσε, αλλά δεν έπαψε και να ελπίζει ποτέ.

Για αυτόν υπήρχε η μοτοσυκλέτα το όχημα και η "μοτοσυκλέτα" ως ιδέα. Αυτές που κυκλοφορούσαν στους δρόμους και παράγονταν κατά χιλιάδες από τα εργοστάσια και "εκείνες" που σχεδιάζονταν για να είναι "μοτοσυκλέτες", αλλά δεν κυκλοφορούν στους δρόμους. Ποια η διαφορά; Η μοτοσυκλέτα είναι αρεστή και δημοφιλής επειδή εμπεριέχει τον κίνδυνο, πίστευε ο Λέφας. Και όσο εξελίσσεται στον δρόμο που έχει πάρει, θα συνεχίσει να τον εμπεριέχει. Η "μοτοσυκλέτα" είναι κάτι άλλο, πιο αποτελεσματικά σχεδιασμένη και δεν είναι επικίνδυνη.

(Δανείζομαι αποσπάσματα από την παρουσίαση της μοτοσυκλέτας του στους 2ΤΡΟΧΟΥΣ το 1996).

"Μοτοσυκλέτα είναι να θέσεις τον εαυτό σου στον κίνδυνο, με κάπως συνοπτικά στοιχεία (ότι τον ελέγχεις). Τη στιγμή που θα δοθούν τα πλήρη στοιχεία ως προς την ασφάλεια του αναβάτη, η "μοτοσυκλέτα" θα πάψει να υπάρχει."

Οι αντιρρήσεις του επικεντρώνονταν κυρίως στη μορφή του μπροστινού συστήματος των μοτοσυκλετών. Και κάπου εδώ ξεκινά η ιστορία του Θανάση Λέφα. Ποτέ δεν απέκτησε τα πτυχία που να πιστοποιούν την ιδιότητά του. Τα γράμματα που ήξερε ήταν λιγοστά. Όσα του χρειάζονταν για να αναζητά τη γνώση και τα δεδομένα μέσα από συγγράμματα και βιβλία. Όχι όμως και για να αποδείξει με τα γραπτά του ότι είναι ικανός για ένα πτυχίο.
Ξεκίνησε την καριέρα του μετατρέποντας έναν κινητήρα χωρίς γνώσεις. Λύνοντας "μάθαινε" και κατανοούσε, δένοντας επινοούσε και εξέλισσε. Ήταν γεννημένος για αυτό και είχε ξεκάθαρη εικόνα της κατάστασης:

"Σήμερα ο κόσμος δεν έχει το θάρρος να εμπιστευτεί το ένστικτο. H βασική δημιουργική λειτουργία είναι: ένστικτο-φαντασία-λογική-πράξη. Όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, που είμαστε φορτωμένοι μια καμπούρα με φόβους, οι πράξεις των άλλων γίνονται λογική για τον καθένα μας, πεδίο όπου οργιάζει η φαντασία μας, βάζοντας το ένστικτο να λειτουργήσει για την επιβίωσή μας μόνο."

Δίνοντας τροφή στο ένστικτό του δημιουργούσε διαρκώς. Ξεκίνησε να τροφοδοτεί τη φαντασία του με τα στοιχεία που γεννούσε το ένστικτο όσο οδηγούσε τη μοτοσυκλέτα. Και τα έκανε πράξη. Ξεκίνησε να φτιάχνει την πρώτη του μοτοσυκλέτα, ένα πρωτοποριακό trial, και παράλληλα να σχεδιάζει και να εξελίσσει το "εναλλακτικό" του μπροστινό σύστημα. Τρία χρόνια αργότερα, είχε κατασκευάσει από το μηδέν μια μοτοσυκλέτα trial. Ο κινητήρας, φτιαγμένος εξ' ολοκλήρου από τον ίδιο με ατελείωτες ώρες στον τόρνο, έδινε λύσεις σε προφανή προβλήματα. Κύλινδρος, στρόφαλος και κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν στην ίδια ευθεία. Ο άξονας του ψαλιδιού περνούσε μέσα από τον άξονα του γραναζιού κίνησης. Έλειπε το πιρούνι της μοτοσυκλέτας που δεν είχε ακόμη ολοκληρωθεί.

"Έβαλα ένα συμβατικό πιρούνι για να τελειώσει η μοτοσυκλέτα. Με κούρασε όμως και αμέσως την παράτησα για να ασχοληθώ ολοκληρωτικά με το μπροστινό που ετοίμαζα."

Αργότερα ακούστηκε ότι τα σχέδια έφτασαν μέχρι την Aprilia, όμως η συνεργασία δεν προχώρησε για λόγους που εύκολα μπορεί κανείς να φανταστεί. Υπήρχε εκ διαμέτρου αντίθετη προσέγγιση στο θέμα?

"Τα χρήματα είναι το μέσον. O τρόπος είναι οι γνώσεις. Η τεχνολογία ζητάει το πολύπλοκο. Και δέχτηκα το δεδομένο της πολυπλοκότητας..."

Κάπου εδώ υπεισέρχεται η παράμετρος της δυσκολίας που αντιμετώπισε στην επικοινωνία του με τους ανθρώπους. Θα τον χαρακτήριζες εύκολα ιδιότροπο, δύσκολο, απόμακρο, δηλαδή όλα όσα δεν ήταν στην πραγματικότητα. Το περιβάλλον, η κοινωνία, τού ζητούσαν "στοιχεία" και συμβατική επικοινωνία, ενώ ο ίδιος διέθετε μόνον ουσία, πράξεις και ένα μυαλό φευγάτο. Στοιχεία που τον έφερναν μονίμως σε αμυντική στάση, συνειδητοποιώντας καθημερινά ότι τα μοναδικά πόδια που είχε να στηριχτεί ήταν τα δικά του. Δεν είναι τυχαίο ότι ελάχιστοι άνθρωποι έμειναν κοντά του μέχρι το τέλος, τον στήριξαν ο καθένας με τον τρόπο του.

Ο Διονύσης Χοϊδάς για τον οποίο έλεγε: "Διαφωνούμε. Άλλο ένστικτο εγώ, άλλο εκείνος. Τα δύο ένστικτα όμως δίνουν μια λογική. Μια κοινή λογική. Έχω ανάγκη το ένστικτό του και εκείνος το δικό μου".

Δυο τρεις κοντινοί φίλοι διατηρούσαν επαφές στους δύσκολους τελευταίους μήνες, όπως και ο Νάσος Ηλιόπουλος που δεν έπαψε να στηρίζει τον ίδιο και τα σχέδιά του και στον οποίο ζήτησε να παραμείνει η μοτοσυκλέτα που κατασκεύασε.

Με κατασταλαγμένες απόψεις όχι μόνο για τη μοτοσυκλέτα αλλά και για τη ζωή, έριχνε συστηματικά "γροθιές στο μαχαίρι". Μόνιμα "ματωμένος", δεν παραιτήθηκε ποτέ από την προσπάθεια.

"Σαν "μηχανικός" στάθηκε απέναντι στο σημαντικότερο πρόβλημα:
Η μοτοσυκλέτα ήταν λιγότερο ασφαλής από όσο επέτρεπαν οι θεωρητικές γνώσεις ου ανθρώπου να είναι. Σαν Θανάσης Λέφας, δεν μάσησε απέναντι στην προσπάθεια."

Θεωρούσε θεμελιώδες σφάλμα στον σχεδιασμό την περιστροφή του λαιμού και μαζί της ανάρτησης για την κίνηση του τροχού και την αλλαγή κατεύθυνσης. Δεν έμεινε στα λόγια, αλλά κατασκεύασε τη δική του εκδοχή, εφαρμόζοντας αυτά που πίστευε.
Χρειάστηκαν 15 χρόνια για να κυλήσει στον δρόμο, όμως κατάφερε να την υλοποιήσει.

"Το ζητούμενο δεν ήταν να φτιαχτεί μια μοτοσυκλέτα που, ντε και καλά, θα ήταν σταθερή με κάστερ 12 μοιρών. Το ζητούμενο ήταν να αποδειχθεί ότι μια σουπερμπάικ μπορεί να στρίβει σαν παπί, να συμπεριφέρεται στην πόλη σαν 250άρα και να καταπίνει την ευθεία με την ευστάθεια των "κυβικών" της και όχι των "κιλών", ανέφερε το άρθρο. Για να καταλήξει ο Γιάννης Μιχάλης στη δοκιμή της "Δεν ξέρω ειλικρινά, δεν ξέρω πώς γίνεται να είναι σε όλα και ταυτόχρονα "υπέρ". Υπέρ-σταθερή, υπέρ-ευέλικτη και υπέρ-ασφαλής."

Ένα "δώρο" προς τη μοτοσυκλέτα που δεν ξέρω με ποια διαδρομή θα έφτανε στον πολύ κόσμο, σε εμάς. Μια κληρονομιά χωρίς κληρονόμους που κινδυνεύει να χαθεί για πάντα μαζί με τον δημιουργό της, αν δεν γίνει σπουδή σε κάποιο Πανεπιστήμιο.

Ο Θανάσης Λέφας έδωσε τον ορισμό του ασυμβίβαστου και τον έκανε πράξη σε όλη του τη ζωή. Ήταν "ένας" και μάλλον δεν θα υπάρξει άλλος στην Ελλάδα. Στη συνέντευξη που είχε δώσει στο 0-300 το 2000, ανέφερε ότι "είχαμε κανονίσει συνάντηση με τον John Britten (τον Αυστραλό "Λέφα"), να μιλήσουμε για σοβαρά θέματα, αλλά πέθανε και δεν συναντηθήκαμε ποτέ."
Τώρα θα έχουν όλο τον χρόνο να συζητήσουν...

ΠΗΓΗ κειμένου : choundras@0300.gr
 

Marion

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Μαριάνα
Μοτό
bmw gs 1200 .....θα ηθελα να ειχα!!
Όταν διαβάζω τέτοια άρθρα,αισθάνομαι μια πίκρα για όλα αυτά τα "ωραία" μυαλά που είχαν-έχουν την ικανότητα αλλά δεν έχουν την δυνατότητα να το πάνε πιο πέρα.....Μου έρχεται στο μυαλό τώρα ,που είχα γνωρίσει έναν καθηγητή τεχνικού λυκείου μαζί με τους μαθητές του , απο ένα χωριό έξω από το Μεσολόγγι (μου διαφεύγει το όνομα). Οι οποίοι είχαν κατασκευάσει ένα παπί να "καίει" νερό ,ουσιαστικά να κάνει καύση του υδρογόνου. Είχαν πάρει την πιστοποίηση της πατέντας και είχαν συναντηθεί με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για παραπέρα ενέργειες, αφού περίμεναν κανένα 6μήνο τους είπαν οτι το Μετσόβιο δεν έχει κονδύλια για χρηματοδότηση για παραπέρα έρευνα και κατασκευή. Όμως να κάνει έρευνα και πειράματα το Μετσόβιο πάνω στα πετρέλαια μεγάλης πετρελαιοπαραγωγικής εταιρείας μπορεί και εκεί είναι και η απάντηση γιατί δεν ασχολήθηκε με την παραπάνω περίπτωση !!!! Δυστυχώς όπως συχνά λέω.....για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή..........και γεμίζω αγανάκτηση και αει σιχτιρ.
Στην περίπτωση του Θανάση Λέφα ,ας ελπίσουμε να βρεθεί κάποιος συνεχιστής και να αξιοποιήσει όλα αυτά που με τόση αγάπη και μεράκι ο Θανάσης κατάφερε να επινοήσει και να κατασκευάσει ώστε να δικαιωθεί ....
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Στέργιο ευχαριστώ για το άρθρο.



Δεν θα πω τον γνώρισα...αλλα ενα μεσημέρι στην Επίδαυρο τον έφερε στο τραπέζι μας στο Στορκ ένας φίλος.

Μεγάλη μορφή.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Εχω ηδη κατεβασει τις φωτο και προσπαθω να καταλαβω τα τι και πως.

Παντως ο Μαστρας ειχε στοχο και οραμα.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Και εγω, αναθεμα και αν καταλαβα πως στριβει, πως δουλευει η πισω αναρτηση εκει κατω κτλ κτλ...

Εχουμε περισσοτερες πλγροφοριες, ή φωτογραφιες;
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Και εγω, αναθεμα και αν καταλαβα πως στριβει, πως δουλευει η πισω αναρτηση εκει κατω κτλ κτλ...

Εχουμε περισσοτερες πλγροφοριες, ή φωτογραφιες;
Ουτε εγω,γι αυτο κατεβασα τις φωτο ελπιζοντας να καταλαβω.

Για δες εδω https://www.facebook.com/konstantinos.tsatsakis/posts/1233946723298226
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Το σύστημα είναι πολύπλοκο. Ένα σενάριο που έκανα με το φτωχό μου το μυαλό είναι δίνοντας κλήση στον πίσω τροχό στρίβει. Αυτό γίνεται μάλλον με εντολή που παίρνει από το τιμόνι. Το ψαλίδι επίσης μπορεί να είναι διπλό. Αυτό που με μπερδεύει είναι ο εμπρός τροχός και τα συστήματα που έχει.
Στέργιο εσύ άνοιξες το θέμα βοήθησε την κατάσταση.

Κώστας R1150GS
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Θα έλεγα ότι, η μοτοσυκλέτα φαίνεται καθαρά ότι δεν έχει σασί, επίσης το μπροστινό είναι ίδιας φιλοσοφίας με το telelever αλλά διαφορετικής πρακτικής, η όλη προσπάθεια μου θυμίζει σύστημα διεύθυνσης φορτωτή!!!

@forester γνώμη???
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αν τον "καταλαβαινε" εστω κι ενας θα εφτανε αμεσα στην παραγωγη..Θυμηθηκα εναν παλιο μου μηχανικο που εκανε το beverly να καιει νερο..Τους το προτεινε-φανταζεστε σε ποιους-κ τωρα νοικιαζει ξαπλωστρες στο Langaui της Ταυλανδης..

adv phone
 

THANOSG

Μέλος
Περιοχή
ΛΑΡΙΣΑ-ΤΡΙΚΑΛΑ
Όνομα
Θάνος
Μοτό
K1200GT
Θυμάμαι που το διάβαζα το άρθρο σε περιοδικό όταν ήμουν φοιτητής (πέρασαν γύρω στα 20 χρόνια, πως περνάνε τα άτιμα) , μου είχε κάνει εντύπωση τόσο ο δημιουργός όσο και η υλοποίηση του σχεδίου!!

Από την άλλη δεν μου κάνει εντύπωση που δεν πέρασε ποτέ στην παραγωγή μιας και θεωρώ

-πως οι εταιρείες μας δίνουν την εξέλιξη με μέτρο ώστε όλα να έχουν φέρει τα έσοδα που θέλουν οπότε κάτι τέτοιο θα πάρει πολύ χρόνο να το οδηγήσουμε!

-φανταστείτε τα μαστόρια έκφραση όταν αντικρύσουν κάτι τέτοιο στο συνεργείο!!
 

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Παιδιά ο άνθρωπος το έκανε για πίστα. Φαντάσου να το έχεις και να θες να κάνεις αναστροφή η να ξεπαρκαρης ρε αδελφέ! !!:D:D:D

Κώστας R1150GS
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα έλεγα ότι, η μοτοσυκλέτα φαίνεται καθαρά ότι δεν έχει σασί, επίσης το μπροστινό είναι ίδιας φιλοσοφίας με το telelever αλλά διαφορετικής πρακτικής, η όλη προσπάθεια μου θυμίζει σύστημα διεύθυνσης φορτωτή!!!

@forester γνώμη???
Λεφας....
Κορρες....
Δρ. Δ. Χοιδάς.....


Τι να πω εγω ρε φιλος;;;;;
Γνωριζω μεσα απο τα γραπτα τους και τις δημοσιευσεις τους, οπως επισης και τις κατασκευες τους, αυτούς τους μεγαλους Ελληνες απο τα μεσα το 80.
Δυστυχως εχω χασει τα παλια τευχη Μοτο, 4Τ και R&D που ειχαν διεξοδικες αναφορες σ αυτους και στο εργο τους. Οπως και στο εργο του "Μπουμπη", σε σχεση με εκκεντροφορους και διαφορικα. Το διαφορικο χωρις γρανάζια το ξερετε;;;;; Ποτε δε μπηκε στην παραγωγη αυτούσιο, όμως ένα είδος του υπαρχει σε κορυφαίες εκδόσεις κάποιων.... -τι αλλο;;;- SUBARU IMPREZA :cool:
Το εικονιζόμενο μηχανακι το μελετουσα χρόνια. Οχι, δεν το καταλαβα ποτε πληρως. Πως θα μπορουσα αλλωστε;
Υπήρχε αρθρο σχετικο σε καποιο μοτο, με πληρη σχεδια και μαλιστα κομματι-κομματι. Αν το ειχα τωρα, μπορει να βγαζαμε μια ακρη. Δεν το εχω ομως.
Υποσχομαι ομως να ερθω σε επαφη με τον Δρ. Διονυση Χοιδα κι αυτος θα μας φωτισει. Υπομονη.

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Λεφας....
Κορρες....
Δρ. Δ. Χοιδάς.....


Τι να πω εγω ρε φιλος;;;;;
Γνωριζω μεσα απο τα γραπτα τους και τις δημοσιευσεις τους, οπως επισης και τις κατασκευες τους, αυτούς τους μεγαλους Ελληνες απο τα μεσα το 80.
Δυστυχως εχω χασει τα παλια τευχη Μοτο, 4Τ και R&D που ειχαν διεξοδικες αναφορες σ αυτους και στο εργο τους. Οπως και στο εργο του "Μπουμπη", σε σχεση με εκκεντροφορους και διαφορικα. Το διαφορικο χωρις γρανάζια το ξερετε;;;;; Ποτε δε μπηκε στην παραγωγη αυτούσιο, όμως ένα είδος του υπαρχει σε κορυφαίες εκδόσεις κάποιων.... -τι αλλο;;;- SUBARU IMPREZA :cool:
Το εικονιζόμενο μηχανακι το μελετουσα χρόνια. Οχι, δεν το καταλαβα ποτε πληρως. Πως θα μπορουσα αλλωστε;
Υπήρχε αρθρο σχετικο σε καποιο μοτο, με πληρη σχεδια και μαλιστα κομματι-κομματι. Αν το ειχα τωρα, μπορει να βγαζαμε μια ακρη. Δεν το εχω ομως.
Υποσχομαι ομως να ερθω σε επαφη με τον Δρ. Διονυση Χοιδα κι αυτος θα μας φωτισει. Υπομονη.

Στάλθηκε από το SM-T800 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για το διαφορικο εχω ακουσει μονο....τα μπουμπάκια ειχα την τυχη και να το οδηγισω σε 106 εκδοση....

Μακαριβνα ακουσουμε κι αλλα!!!

;) :D

ADVride.gr
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επικοινώνησα με Δ.Χ.
Δυστυχώς, δεν έχει ούτε τα R&D των οποίων ήταν αρχισυντάκτης ο ίδιος.
Τα σχετικά με το μηχανάκι του Λέφα, τα είχε δημοσιεύσει στους 2Τ το 1996, ή 1997 και στο R&D το 2006. Μόνο αυτό μπόρεσε να μου πει. Τα θυμάμαι καλά τα άρθρα του, όχι όμως τόσο που να μπορώ σήμερα να πω με λεπτομέρεια το "τι " και "πώς"....Αν κάποιος έχει παλιά τεύχη των εν λόγω περιοδικών, ή έχει άκρη σε παλιά βιβλία - περιοδικά, θα βοηθούσε!

Aυτό ψάχνουμε:

 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Παρεμπιπτόντος και όλως τυχαία, και το διαφορικό που έλεγα είναι στο ίδιο τεύχος!!!!!
(Σύστημα SI-Drive Subaru......Το ίδιο το σύστημα δεν είναι το διαφορικό χωρίς γρανάζια, μιας και όλο το θέμα έχει να κάνει με το κεντρικό διαφορικό των Impreza με SI-Drive. Όμως τα ίδια αυτοκίνητα διέθεταν εμπρός διαφορικό suredrive, το οποίο προέρχερται από το Ελληνικό διαφορικό χωρίς γρανάζια*!!!! Και είχαμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο από το 2004 έως το 2010 . Απίστευτη εμπειρία στριψίματος!!!!)


*ΤΣΙΡΙΓΚΑΚΗΣ ο δημιουργός.... ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kostas r1150gs

Μέλος
Περιοχή
Ν ΜΟΥΔΑΝΙΆ
Όνομα
konstantinos
Μοτό
Bmw r1150gs
Διαβάζοντας το δεύτερο άρθρο που έβαλε ο Στέργιος και βλέποντας καλύτερα τις φωτογραφίες μάλλον βρήκα πως στρίβει. Φαίνεται στην πιο κάτω φωτογραφία.

Το τιμόνι έχει δύο μπράτσα που κινούν τα έμβολα του μπροστινού συστήματος. Αυτα με την σειρά τους στρίβουν τον τροχό δεξιά και αριστερά ανάλογα προς τα που στρίβουμε. Το θέμα είναι ότι με αυτό το τρόπο η μηχανή στρίβει σαν τρένο γιατί η ρόδα δημιουργεί κάποιο φαινόμενο. Το φαινόμενο αυτό το γράφει στο άρθρο. Έτσι η μηχανή όχι μόνο δεν φεύγει στην στροφή αλλά κλειδώνει προς τα μέσα. Αυτά από μένα. Μιλάμε ο άνθρωπος ήταν απίστευτος.

Κώστας R1150GS
 
Top Bottom