Ένα ακόμα BMW έμεινε από μηχανική βλάβη...

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
ΧΑ, σας την έσκασα! Έτσι νομίζατε!!!
Τα BMW, τα παλιά τουλάχιστον, με μοτοσυκλετιστές που πιάνουν λίγο τα χέρια τους, μπορεί να παθαίνουν βλάβες δε μένουν όμως σχεδόν ποτέ και επισκευάζονται επιτόπου με υλικά που τυχαίνει να βρεις (σπάγγο, πέτρες, tire up κτλ) Μία τέτοια ιστορία θα σας πω εδώ.
Κάναμε που λέτε ωραία και καλά τη βόλτα μας στα πλαίσια των μαθημάτων ασφαλούς οδήγησης που διοργανώνει το ινστιτούτο Μοτοθέσις μέσω της ΛΕΜΑΝ εδώ στην Κρήτη και ξαφνικά το Κ1100 LT του 1996, ενός εκ των εκπαιδευτών, σβήνει και μένει πίσω...
Στάση αναγκαστικά και λύσιμο σε δευτερόλεπτα των πλαστικών από τον αναβάτη Βαγγέλη των πλαστικών για να δούμε τι γίνεται.








Χμμ, τι γίνεται, πολύ γρήγορα τα έβγαλε, πως τοκανες αυτό το μαγικό ρε Βαγγέλη;
Το "μυστικό" αποκαλύπτεται γρήγορα. Το μηχανάκι το είχε πάρει πριν κάτι μήνες μεταχειρισμένο, πάμφθηνα και δεν είχε ευκαιρία ακόμα να το σουλουπώσει. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατημένο και κάθε βλάβη την επισκεύαζε πρόχειρα με tire up. Σέλα, πλαστικά και ποιος ξέρει τι ακόμα ήτανε πρόχειρα στερεωμένα και βγαίνανε με τη σκέψη.
Ωχ, κακό αυτό, τον βλέπω και ιδρώνει , να δούμε τι θα ξεφουρνίσει το σαράβαλο!
Τραβάμε μιζιές, δε παίρνει μπροστά. Μίζα δουλεύει πάντως και δίνει ρεύμα. Μπαταρία ελέγχεται, όλα καλά. Ασφάλειες μία χαρά. Τρόμπα; Όταν ανοίγει ο διακόπτης ακούγεται ένα τσικ και τίποτε άλλο, σημάδι ότι η τρόμπα παίρνει ναι μεν ρεύμα, δε γυρνάει όμως. Ρούφηξε προφανώς κάποιο σκουπίδι και κόλλησε.
Βγάλσιμο καπακιού του ρεζερβουάρ και αφαίρεση τρόμπας (είναι χωσμένη εκεί μέσα). Για να δούμε...

ΑΜΑΝ!!!



Αυτό το αφρώδες που έχει τυλίξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης με tire up (και που δεν είχε βάλει ο ευλογημένος πια! ) για να κάθεται στη θέση της η τρόμπα, έχει λιώσει μέσα στο ρεζερβουάρ κάνοντας τα πάντα εκεί μέσα γεμάτα κομματάκια.

Το φίλτρο της τρόμπας σκισμένο στη μία πλευρά, χάλια και αυτό...




Το ντεπόζιτο γεμάτο από υπολείμματα του αφρώδους υλικού.

 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Εδώ χρειάζεται δουλειά! Βγάλσιμο όλου του ντεπόζιτου, καθάρισμα, αλλαγή των ελαττωματικών ανταλλακτικών, καινούργια tire ups έστω ρε αδερφέ, αμάν! Αυτά όμως εδώ, στη μέση του πουθενά, σε ξεχασμένες γωνίες της Κρήτης, δε γίνονται. Άμεση προτεραιότητα είναι να ξεκολλήσει η τρόμπα και να συνεχίσουμε τη βόλτα. Όταν με το καλό επιστρέψει ο Βάγγος σπίτι, ξέρει τι και πως να κάνει.





Μας φτάνει εν τω μεταξύ και το άλλο γκρουπ των τριών, βρίσκουμε ένα ζευγάρι καλώδια, ελευθερώνουμε τους πόλους και κάνουμε τη γνωστή διαδικασία...





Με τα καλώδια στη μπαταρία ακουμπάμε τις άκρες της τρόμπας μία έτσι....





...και μία αλλιώς!



Τι γίνεται στο έτσι και τι στο αλλιώς τώρα. Η τρόμπα λογικά πρέπει να αρχίσει να ρουφάει ή να φυσάει καύσιμο (αέρα στην προκειμένη). Μάλιστα, παίρνοντας ρεύμα απευθείας από τη μπαταρία, η ισχύς της είναι στο φουλ. Έτσι, ή θα το ρουφήξει και κομματιάσει το σκουπιδάκι ή θα το φυσήξει και θα το φτύξει. Αυτό στη θεωρία τουλάχιστον. Γιατί στη πράξη το πράγμα χωλαίνει. Πρέπει να έχει τραβήξει πολύ πράμα γιατί πέρα από το τσικ στην αρχή, η τρόμπα δε κουνεί!
Χτύπημα με τη πένσα στο αξονάκι μπας και ξεμπλοκάρει (Letherman ο Βαγγέλης των 180 ευρώ, πολύ καλό. Εγώ έχω ένα των 6 ευρώ του Lidl, λιγότερα εξαρτήματα, κάνει και αυτό δουλειά όμως). Χτύπημα σε πέτρα, ξανά στο ρεύμα, αυτή η διαδικασία κράτησε 15-20 λεπτά!!!

 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
Επιτυχία!!! Επιτέλους η τρόμπα αρχίζει να μουρμουρίζει ευχαριστημένη! Τη διαδικασία από εκεί και μετά την έχω καταγράψει σε βίντεο που μπορείτε να δείτε παρακάτω. Εντωμεταξύ βέβαια πρόλαβα να χάσω δύο από τις τέσσερις βίδες της τάπας του ρεζερβουάρ όταν πήγαν να το βγάλω φωτογραφία. Μία μέσα και μία κάπου στο φέριγκ. Οι βίδα στο ρεζερβουάρ βρέθηκε εύκολα, για αυτή στο φεριγκ χρειάστηκε να κόψουμε 2-3 tire up, να τα ξαναδέσουμε με σπάγκο (δε κρατούσαμε δικά μας tire up, παράλειψη, το ξέρω) και όλα καλά, βρέθηκε και αυτή. Αναλυτικά, στο παρακάτω βίντεο:


 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Εκτός από την ασφαλή οδήγηση, ο Θωμάς βοηθάει και σε ασφαλείς επισκευές αντλιών; Πολυτάλαντος.
 

vpentza

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
βασίλης
Μοτό
R1200GS SE 2010
ο τίτλος με προβλημάτισε......αποδείχθηκε όμως ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της, "έμεινε" μεταξεταστέος στη συντήρηση της συγκεκριμένης μοτό !!!!
τα BMW δε σπάνε, δε χαλάνε και το προσδόκιμο της ζωής τους υπολογίζεται να είναι μεγαλύτερο του ...αναβάτη τους...
εύγε στους μάστορες ...των δρόμων....
 

N4pSt3R

Lost Balkaneros
Περιοχή
Ορεστιάδα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
BMW F800gs
Σας γούσταρα!!!
 

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
εγω θα κοιταγα καλυτερα μεσα στο ντεποζιτο με την βοηθεια ενος αναπτηρα:yew:, μπράβο στα παιδιά για την επιτόπια επισκευή!
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
στα παλια τα χρονια ειχα ενα k100rs κε η αντλια οπως μου ηπε ο μηχανηκος μου ειναι ολοιδια με του μινι (δεκαετιας του 80)η οποια στοιχιζει μηδαμινα πραματα (ευρω)
 

Markas

Μέλος
Περιοχή
Ηράκλειο Κρήτη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
BMW F800GS
Yamaha WR250R
εγω θα κοιταγα καλυτερα μεσα στο ντεποζιτο με την βοηθεια ενος αναπτηρα:yew:, μπράβο στα παιδιά για την επιτόπια επισκευή!
Το είπαμε και αυτό, έχει συμβεί σε διάφορους, μη το γελάς!:thumbsdown:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Είχα k100
Ένα θα πω !!!!
Διαμάντι !!!!!!!!!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
:yew::yew:
 
Top Bottom