Markas
Μέλος
ΧΑ, σας την έσκασα! Έτσι νομίζατε!!!
Τα BMW, τα παλιά τουλάχιστον, με μοτοσυκλετιστές που πιάνουν λίγο τα χέρια τους, μπορεί να παθαίνουν βλάβες δε μένουν όμως σχεδόν ποτέ και επισκευάζονται επιτόπου με υλικά που τυχαίνει να βρεις (σπάγγο, πέτρες, tire up κτλ) Μία τέτοια ιστορία θα σας πω εδώ.
Κάναμε που λέτε ωραία και καλά τη βόλτα μας στα πλαίσια των μαθημάτων ασφαλούς οδήγησης που διοργανώνει το ινστιτούτο Μοτοθέσις μέσω της ΛΕΜΑΝ εδώ στην Κρήτη και ξαφνικά το Κ1100 LT του 1996, ενός εκ των εκπαιδευτών, σβήνει και μένει πίσω...
Στάση αναγκαστικά και λύσιμο σε δευτερόλεπτα των πλαστικών από τον αναβάτη Βαγγέλη των πλαστικών για να δούμε τι γίνεται.
Χμμ, τι γίνεται, πολύ γρήγορα τα έβγαλε, πως τοκανες αυτό το μαγικό ρε Βαγγέλη;
Το "μυστικό" αποκαλύπτεται γρήγορα. Το μηχανάκι το είχε πάρει πριν κάτι μήνες μεταχειρισμένο, πάμφθηνα και δεν είχε ευκαιρία ακόμα να το σουλουπώσει. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατημένο και κάθε βλάβη την επισκεύαζε πρόχειρα με tire up. Σέλα, πλαστικά και ποιος ξέρει τι ακόμα ήτανε πρόχειρα στερεωμένα και βγαίνανε με τη σκέψη.
Ωχ, κακό αυτό, τον βλέπω και ιδρώνει , να δούμε τι θα ξεφουρνίσει το σαράβαλο!
Τραβάμε μιζιές, δε παίρνει μπροστά. Μίζα δουλεύει πάντως και δίνει ρεύμα. Μπαταρία ελέγχεται, όλα καλά. Ασφάλειες μία χαρά. Τρόμπα; Όταν ανοίγει ο διακόπτης ακούγεται ένα τσικ και τίποτε άλλο, σημάδι ότι η τρόμπα παίρνει ναι μεν ρεύμα, δε γυρνάει όμως. Ρούφηξε προφανώς κάποιο σκουπίδι και κόλλησε.
Βγάλσιμο καπακιού του ρεζερβουάρ και αφαίρεση τρόμπας (είναι χωσμένη εκεί μέσα). Για να δούμε...
ΑΜΑΝ!!!
Αυτό το αφρώδες που έχει τυλίξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης με tire up (και που δεν είχε βάλει ο ευλογημένος πια! ) για να κάθεται στη θέση της η τρόμπα, έχει λιώσει μέσα στο ρεζερβουάρ κάνοντας τα πάντα εκεί μέσα γεμάτα κομματάκια.
Το φίλτρο της τρόμπας σκισμένο στη μία πλευρά, χάλια και αυτό...
Το ντεπόζιτο γεμάτο από υπολείμματα του αφρώδους υλικού.
Τα BMW, τα παλιά τουλάχιστον, με μοτοσυκλετιστές που πιάνουν λίγο τα χέρια τους, μπορεί να παθαίνουν βλάβες δε μένουν όμως σχεδόν ποτέ και επισκευάζονται επιτόπου με υλικά που τυχαίνει να βρεις (σπάγγο, πέτρες, tire up κτλ) Μία τέτοια ιστορία θα σας πω εδώ.
Κάναμε που λέτε ωραία και καλά τη βόλτα μας στα πλαίσια των μαθημάτων ασφαλούς οδήγησης που διοργανώνει το ινστιτούτο Μοτοθέσις μέσω της ΛΕΜΑΝ εδώ στην Κρήτη και ξαφνικά το Κ1100 LT του 1996, ενός εκ των εκπαιδευτών, σβήνει και μένει πίσω...
Στάση αναγκαστικά και λύσιμο σε δευτερόλεπτα των πλαστικών από τον αναβάτη Βαγγέλη των πλαστικών για να δούμε τι γίνεται.
Χμμ, τι γίνεται, πολύ γρήγορα τα έβγαλε, πως τοκανες αυτό το μαγικό ρε Βαγγέλη;
Το "μυστικό" αποκαλύπτεται γρήγορα. Το μηχανάκι το είχε πάρει πριν κάτι μήνες μεταχειρισμένο, πάμφθηνα και δεν είχε ευκαιρία ακόμα να το σουλουπώσει. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε παρατημένο και κάθε βλάβη την επισκεύαζε πρόχειρα με tire up. Σέλα, πλαστικά και ποιος ξέρει τι ακόμα ήτανε πρόχειρα στερεωμένα και βγαίνανε με τη σκέψη.
Ωχ, κακό αυτό, τον βλέπω και ιδρώνει , να δούμε τι θα ξεφουρνίσει το σαράβαλο!
Τραβάμε μιζιές, δε παίρνει μπροστά. Μίζα δουλεύει πάντως και δίνει ρεύμα. Μπαταρία ελέγχεται, όλα καλά. Ασφάλειες μία χαρά. Τρόμπα; Όταν ανοίγει ο διακόπτης ακούγεται ένα τσικ και τίποτε άλλο, σημάδι ότι η τρόμπα παίρνει ναι μεν ρεύμα, δε γυρνάει όμως. Ρούφηξε προφανώς κάποιο σκουπίδι και κόλλησε.
Βγάλσιμο καπακιού του ρεζερβουάρ και αφαίρεση τρόμπας (είναι χωσμένη εκεί μέσα). Για να δούμε...
ΑΜΑΝ!!!
Αυτό το αφρώδες που έχει τυλίξει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης με tire up (και που δεν είχε βάλει ο ευλογημένος πια! ) για να κάθεται στη θέση της η τρόμπα, έχει λιώσει μέσα στο ρεζερβουάρ κάνοντας τα πάντα εκεί μέσα γεμάτα κομματάκια.
Το φίλτρο της τρόμπας σκισμένο στη μία πλευρά, χάλια και αυτό...
Το ντεπόζιτο γεμάτο από υπολείμματα του αφρώδους υλικού.