Έρευνα συνθηκών εργασίας για τους επαγγελματίες δικυκλιστές από το ΕΜΠ

DimitrisT

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Καλησπέρα σε όλους!Είμαι φοιτητής στο Ε.Μ.Πολυτεχνείο και κάνω τη διπλωματική μου αυτή την περίοδο.Το αντικείμενο λοιπόν της εργασίας είναι η Ασφάλεια των επαγγελματιών δικυκλιστών(π.χ courier,delivery).Έχουμε ετοιμάσει ένα ερωτηματολόγιο(απαιτούνται 3 λεπτά για τη συμπλήρωσή του) και το ποστάρω εδώ διότι μπορεί κάποιοι απο εσάς να εργάζεστε ή να έχετε εργαστεί ως οδηγοί courier/delivery ή/και να έχετε γνωστούς που να κάνουν αυτή τη δουλειά.Θεωρώ πως είναι σημαντικό να διαδωθεί το ερωτηματολόγιο έτσι ώστε να αναδειχθούν,μέσω της έρευνας,οι δυσκολίες και η υψηλή επικινδυνότητα του επαγγέλματος.Θα ήταν λοιπόν πολύτιμη η βοήθειά σας στην υποστήριξη αυτής της προσπάθειας,συμπληρώνοντας και διαδίδοντας το εν λόγω ερωτηματολόγιο.Ευχαριστώ. :)

Για περισσότερες λεπτομέρειες:
Η αντίστοιχη σελίδα του ερωτηματολογίου : https://goo.gl/ZIQiYN
H αντίστοιχη σελίδα στο FB : https://goo.gl/TwjpJ7
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γειά σου Δημήτρη!
Ευχαριστούμε πολύ για την προτίμηση στον χώρο και σου εύχομαι καλή σταδιοδρομία!
Το ερωτηματολόγιο θα συμπληρωθεί αργότερα από τον υπολογιστή, γιατί ήμουν ιδιοκτήτης 2 μαγαζιων delivery και έχω δει και ακούσει πολλά.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Συγχαρητηρια για την ιδεα εχουμε φιλους και μελη εδω που ειναι πανω σε αυτα τα μηχανακια και θα χαρουν πολυ να βοηθησουν και να διαδωσουν το τι συμβαινει στη δουλεια τους.
Καλη επιτυχια στην εργασια :)

adv phone
 

intruder

Μέλος
Περιοχή
Καζανη
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟς
Μοτό
SUZUKI GSX1250FA ''ADVENTURE''