Έτσι απλά και αδιευκρίνιστα

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Πάρτα μαρμαρά:pointu::pointu:

Καλά να πάθεις! Όλοι το θέλουν το βέλος;):):yew::yew::yew:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εσύ θα το χαρίσεις. ...
Ποιος θα το θέλει, δεν μας λες....:p

advφον!!
ολος ο κοζζζζμος αγαπη μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
παρακολουθωντας παραπλευρο θεμα μπερδευτηκα !!!!!!
μνημη θερμοκρασιας μεταλων!!!!
τονε πινουμε τωρα !!!!
και τι θα κανω εγω τωρα που αυτα που εβαλα ειναι απο 69 μηχανες !!!!!
θα εχω και 69 θερμοκρασιες!!!!!!
ρε φουστη μου!!!!
τι τα θελετε αυτα!!!
για να με μπερδευετε!!αφου εχουμε πει το καλυτερο σχεδιο ειναι αυτο που δεν υπαρχει!!!!!!!!
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
παρακολουθωντας παραπλευρο θεμα μπερδευτηκα !!!!!!
μνημη θερμοκρασιας μεταλων!!!!
τονε πινουμε τωρα !!!!
και τι θα κανω εγω τωρα που αυτα που εβαλα ειναι απο 69 μηχανες !!!!!
θα εχω και 69 θερμοκρασιες!!!!!!
ρε φουστη μου!!!!
τι τα θελετε αυτα!!!
για να με μπερδευετε!!αφου εχουμε πει το καλυτερο σχεδιο ειναι αυτο που δεν υπαρχει!!!!!!!!
Μην ανησυχεις Αστεριε τα δικα σου μεταλλα δεν συμμετεχουν στα παραπανω.
Διοτι αν ειχαν μνημη θα ειχαν ανεβει επανω και θα σε ειχαν πλακωσει με αυτα που τους κανεις!:friend:

p.s.
Γενικως και ειδικως η ολη συνθεση ειναι η χαρα του μηχανουργου...
Και μπραβο στους μηχανικους σου ...6η μερα κι ακομα δουλευει:laugh:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μην ανησυχεις Αστεριε τα δικα σου μεταλλα δεν συμμετεχουν στα παραπανω.
Διοτι αν ειχαν μνημη θα ειχαν ανεβει επανω και θα σε ειχαν πλακωσει με αυτα που τους κανεις!:friend:

p.s.
Γενικως και ειδικως η ολη συνθεση ειναι η χαρα του μηχανουργου...
Και μπραβο στους μηχανικους σου ...6η μερα κι ακομα δουλευει:laugh:
Απο το στόμα σου και στων θεών τα αυτιά Πασκουάλε μου ειναι μεγάλη έγνοια !!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
τέλος του μίνα έχουμε κόντρα μόνο να είσαι έτοιμος Στεργιο
Γατάκι εσένα περίμενα και οι θεοί με άκουσαν !!!!!!!!!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
έχεις ακόμα 15 μέρες να κοιμασαι ήσυχος γιατι μετα θα εχει πονο μονο
Αν και οπως καταλαβαίνεις θα είσαι μουσαφίρης θα σε πληγωσω ανεπανόρθωτα αλλά μετα θα σε πάω στην πλησιέστερη ταβέρνα για να σε ισιωσω !!!!!!!!!!!
 

enkefalos

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
TUAREG 660
Αν και οπως καταλαβαίνεις θα είσαι μουσαφίρης θα σε πληγωσω ανεπανόρθωτα αλλά μετα θα σε πάω στην πλησιέστερη ταβέρνα για να σε ισιωσω !!!!!!!!!!!
τώρα που το λες μπορεί και να χάσω καμια αλλαγη ταχύτητας
 

alkinoos

Μέλος
Επαγγελματίας
Τελικά όμως ΔΕΝ έχεις πει τι έκανες στη μηχανή. Μόνο σκόρπια πράγματα από εδώ κ από εκεί, μια απλή αναφορά στο ότι δουλεύει τελικά κ ότι ο μηχανικός έβαλε πράγματα από πολλές μηχανές από άλλες χρονολογιες...
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
παρακολουθωντας παραπλευρο θεμα μπερδευτηκα !!!!!!
μνημη θερμοκρασιας μεταλων!!!!
τονε πινουμε τωρα !!!!
και τι θα κανω εγω τωρα που αυτα που εβαλα ειναι απο 69 μηχανες !!!!!
θα εχω και 69 θερμοκρασιες!!!!!!
ρε φουστη μου!!!!
τι τα θελετε αυτα!!!
για να με μπερδευετε!!αφου εχουμε πει το καλυτερο σχεδιο ειναι αυτο που δεν υπαρχει!!!!!!!!
Μεγάλε Κάγκουρα πολυτελείας Στέργιο :p εσυ δεν έχεις πρόβλημα γιατί άλλαξες τα κουζινέτα στροφάλου και έχεις ενισχύσει το μοτέρ σου πάνω κάτω, δηλ έχεις κάνει ουσιαστικά ένα καλό ριμπιλτ (αγγλιστι rebuilt) στον κινητήρα σου.

Προσεξε τωρα γιατί παλιά με τους καγκουρες εκκεντροφορους δε μ ακουσες, το στρωσιμο να μην εισαι συντηρητικός να κάνεις πλήρης κύκλους θερμανσης για 1.500 χιλ, (όχι συντομες βολτίτσες) και απλα ορυκτελαια μέχρι 8.000 χιλ ώστε να στρωσουν τα πιστόνια-ελατήρια, αλλιώς θα μείνει σφιχτο το μοτερ σου κ δε θα σε αρέσει.
Μετα βαλτου φουλ συνθετικά 10w 50 ή 60 κ σκίστο δε παθαινει τίποτα.

Κ αμα θελήσεις special πρόγραμμα by Johngs1100 είμαι στη διάθεσή σου να το κάνουμε ραπτομηχανή κ να κεντάς με ελαχιστη καταναλωση k safe λειτουργία, ομαλή ροπή από ρελαντί μέχρι κοφτάρισμα και μέγιστη δύναμη μέχρι τα κόκκινα.. Εχεις το πλεονέκτημα της international εμπειρίας μου με σύριζα τιμές ελληνικής κρίσης :p

Α.. τσέκαρε την πίεση της αντλίας βενζίνης ανακάλυψα ένα θεματάκι στην απόδοσή των 1200gs που δε λύθηκε στην περιβόητη ανάκληση, μετα τις 7.500 η πίεση δεν επαρκεί και φτωχαινει επικίνδυνα τα μιγματα.. Μια πρωτη πρόχειρη εκτίμηση είναι ότι διαπιστωσαμε ότι η αντλία της ανάκλησης δίνει 3,75 bar, με απαιτούμενη πίεση τουλάχιστον 4 bar και ιδανική τα 4,2 bar, χώρια που ειναι no brand name.. Διευκρινιστικά η μέτρηση αφορά κ ισχύει αμεσα επάνω στην αντλία κ όχι στα μπεκ μετα το ρυθμιστη regulator πίεσης, που εκεί σύμφωνα με το manual απατειται σταθερα 3,5 bar που πέφτει μετατις 6.500 στα 3,2 ελεω αδυναμίας την αντλίας.
Πρακτικά για να καταλάβουμε το "μέτρο" σύγκρισης 1200 κυβικά σε 8000 στροφές είναι σαν 1600 κυβικά σε 6.000 στροφες (αυτοκίνητο πχ.) και εκει οι αντλίες δεν είναι κάτω από 4,2 bar το οποίο ειναι οριακό.

Ιδού και η "check" φωτό της πτωχής αντλίας που με άφησε άυπνο 2 εβδομάδες κ το διάγραμμα- απόδειξη το οποίο ψάχνουμε ακόμα με τον φίλο Στράτο που μου εμπιστευτηκε την μηχανή του μαζί κ με 2 επίσημες αντιπροσωπείες (χαλαρά) κ φίλους αρχιμηχανικούς, ο ένας εκ των οποίων είναι προσωπικός έμπιστος φίλος κ γνώστης του προβλήματος..

Πληροφοριακά να πω ότι το πρόβλημα διαπιστώνετα εύκολα αν η μέση κατανάλωση στο καντραν και τα εναπομήναντα χιλιόμετρα αυτονομίας διαφωνούν μακράν με την πραγματικότητα.. εκει υπάρχει ηλεκτρονική (confuse) ασυμφωνία μέτρησης.

Πάνω οι δοκιμές-χαρτογραφησεις-δυναμομετρήσεις - αποτελέσματα, κάτω τα AFR, δηλ, το μίγμα ανα στροφές.
προσεξε τι γίνεται στο AFR με τα σκαμπανεβάσματα στις μεσαίες και την φθίνουσα πορεία- πτώση στις ψηλές !! Υπόψη ότι όσο ανεβαινει η καμπύλη AFR τόσο πτωχαινει το μίγμα. Δηλ. το 13:1 είναι πλουσιότερο από το 14:1..







εδιτ¨: Με αυτες τις selfies φωτο σας με τα duck face γελαω ακόμα, περιττό να σου πω ότι χθες τσικνοπέμπτη καταγράφηκα στις φωτογραφικές μηχανές φίλων μιμούμενος (χωρίς αξυρισιές) με επιτυχία το στυλ σας!! :yew:

 
Τελευταία επεξεργασία:

alkinoos

Μέλος
Επαγγελματίας
Γιαννη, εχω την εντυπωση ότι κάνεις λάθος.
Η ιδανική πίεση είναι 3.2 bar κ όχι 4.2 που γράφεις. Επίσης θα πρέπει να τσεκάρεις τον ρυθμιστή πίεσης υπό φορτίο (4η-5η) κ όχι στατικά.
Στα 4.2 bar πιστεύω ότι θα κατουρανε τα μπεκ, δε θα ψεκαζουν, ειδικά αν έχει περάσει κ το ελάχιστο σκουπίδι.

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Γιαννη, εχω την εντυπωση ότι κάνεις λάθος.
Η ιδανική πίεση είναι 3.2 bar κ όχι 4.2 που γράφεις. Επίσης θα πρέπει να τσεκάρεις τον ρυθμιστή πίεσης υπό φορτίο (4η-5η) κ όχι στατικά.
Στα 4.2 bar πιστεύω ότι θα κατουρανε τα μπεκ, δε θα ψεκαζουν, ειδικά αν έχει περάσει κ το ελάχιστο σκουπίδι.

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος.
Καταλαβαίνω τι λες Αλκη, αυτη ήταν η πρωτη μας σκέψη- δε μπερδευομαι γιατι το ψάχνουμε ακόμα όλοι οι εμπλεκόμενοι, το μπέρδεμα γίνεται με την πίεση μετα τον ρυθμιστη (regulator), που ναι το manual δινει 3- 3,5, αλλά η αντλία πρέπει να δίνει πολύ παραπάνω για να πετύχεις το σταθερο 3,2 bar σε όλες τις στροφές μέχρι τα κόκκινα!!
Γεγονός που δεν επαληθεύεται στις μετρήσεις καυσανάλυσης που κάναμε.. Εχω μετρήσει 10 αντλίες από αυτοκίνητα (saxoραλα) κ όλες δίνουν 4,2 bar, o ρυθμιστής τους είναι στα 3,5 κ με πρόγραμμα το πας μέχρι και 11:1, ενω στα gs δεν.. πάει. την μπλε γραμμή καυσανάλυσης που βλέπεις πανω είναι με την μαμά παλιά αντλία προ ανάκλησης και με μαμα χαρτινο φιλτρο που και πάλι "κολώνει" μετα τις 7.500.
Εχω ζητησει διαθέσιμες αντλίες 1200gs προ κ μετα ανακλησης από αντιπροσωπεία για να τις τσεκάρω άμεσα στον πάγκο με μπαρόμετρο και 12v. Θέλω τουλάχιστον 4 bar για να βάλω στο μηχανάκι που δυναμομετρήσαμε και καυσαναλύσαμε παραπάνω ωστε με πρόγραμμα να εξομαλύνουμε τα μίγματα σταθερα στο τερμα γκριπ γκαζιου στο 13 εως 12,5:1 που ειναι κ το αγαπημένο μου με στοχο τα 112 άλογα.

πx. Ιδού τι κάναμε σε ενα 1150R με μαμα αντλία, αυτό κατα την άποψή μου είναι το σωστό και safe στις ψηλές στροφές στον αερόψυκτο boxer : Σταθερα στο 13:1 με τερμα ανοιγμα ξεζουμισμα της αντλίας :
Πάνω (μπλε γραμμη) το μαμα πρόγραμμα, κάτω (κοκκινη) το Johngs1100 chip-πρόγραμμα stage 5 :
Σταθερα στο 13:1 με τερμα ανοιγμα κ ξεζούμισμα της αντλίας που αποδίδει μέχρι τα κόκκινα :

Υπόψη με Κ/Ν φίλτρο στο μηχανάκι, de-cat exhaust, ελεύθερο τελικό, κ όμως η αντλία άντεξε και απέδωσε σταθερότατα!!

 
Τελευταία επεξεργασία:

alkinoos

Μέλος
Επαγγελματίας
Δε μας τα λέει καλά η αντλία σου...
Λοιπόν δοκίμασε το εξής.
Βρες κάποιο Beverly 500 κ ξήλωσε του το τρομπακι. Συνήθως φοράνε μεταλλική της walbro. Δεν κάνει θόρυβο κ ανεβάζει αρκετή πίεση για την δουλειά που θες.
Πρόσεξε μόνο να την στερεωσεις καλά γιατί ανεβάζει τόση πίεση που πετάει το oring έξω.
Αντίστοιχο πρόβλημα, έτσι το λύσαμε σε Ζ750.
Μη δοκιμάσεις αυτοκινηταδικια τρομπα, βγάζει πολύ θόρυβο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τελικά όμως ΔΕΝ έχεις πει τι έκανες στη μηχανή. Μόνο σκόρπια πράγματα από εδώ κ από εκεί, μια απλή αναφορά στο ότι δουλεύει τελικά κ ότι ο μηχανικός έβαλε πράγματα από πολλές μηχανές από άλλες χρονολογιες...
Κεφαλές απο 07 μοντέλο με λίγα χλμ
Με ελεχγο και τρίψιμο βαλβίδων
Αλαγη Τσιμουχακια βαλβίδων
Με ξεμπιμπικιαζμα των οδων εισαγωγής και εξαγωγής
Μπιιστονια ελατήρια πύροι βοσνερ τα οποία ηταν για το μοντέλο 1200st και τα οποία βρήσκαν στις κεφαλές στο σημείο της κουρμπας τους (κατέβασμα της κουρμπας πιστονιων απο δράκο περίπου στα μαμά
Περίπου !!!!μη με ρωτήσεις ποσο δε ξέρω !!!
Μη με ρωτήσεις ακριβή συμπίεση δε ξέρω !!!
Λιγο παραπάνω απο μαμά )
Αλαγη κουζινετων μπιέλας μιας γλυστρας
Αυτά και τωρα στρώνω
 

enkefalos

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗ
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Μοτό
TUAREG 660
Κεφαλές απο 07 μοντέλο με λίγα χλμ
Με ελεχγο και τρίψιμο βαλβίδων
Αλαγη Τσιμουχακια βαλβίδων
Με ξεμπιμπικιαζμα των οδων εισαγωγής και εξαγωγής
Μπιιστονια ελατήρια πύροι βοσνερ τα οποία ηταν για το μοντέλο 1200st και τα οποία βρήσκαν στις κεφαλές στο σημείο της κουρμπας τους (κατέβασμα της κουρμπας πιστονιων απο δράκο περίπου στα μαμά
Περίπου !!!!μη με ρωτήσεις ποσο δε ξέρω !!!
Μη με ρωτήσεις ακριβή συμπίεση δε ξέρω !!!
Λιγο παραπάνω απο μαμά )
Αλαγη κουζινετων μπιέλας μιας γλυστρας
Αυτά και τωρα στρώνω
Τους εκκεντροφορους ξεχασες Στεργιο :muted:
 
Top Bottom