παρακολουθωντας παραπλευρο θεμα μπερδευτηκα !!!!!!
μνημη θερμοκρασιας μεταλων!!!!
τονε πινουμε τωρα !!!!
και τι θα κανω εγω τωρα που αυτα που εβαλα ειναι απο 69 μηχανες !!!!!
θα εχω και 69 θερμοκρασιες!!!!!!
ρε φουστη μου!!!!
τι τα θελετε αυτα!!!
για να με μπερδευετε!!αφου εχουμε πει το καλυτερο σχεδιο ειναι αυτο που δεν υπαρχει!!!!!!!!
Μεγάλε Κάγκουρα πολυτελείας Στέργιο
εσυ δεν έχεις πρόβλημα γιατί άλλαξες τα κουζινέτα στροφάλου και έχεις ενισχύσει το μοτέρ σου πάνω κάτω, δηλ έχεις κάνει ουσιαστικά ένα καλό ριμπιλτ (αγγλιστι rebuilt) στον κινητήρα σου.
Προσεξε τωρα γιατί παλιά με τους καγκουρες εκκεντροφορους δε μ ακουσες,
το στρωσιμο να μην εισαι συντηρητικός να κάνεις πλήρης κύκλους θερμανσης για 1.500 χιλ, (όχι συντομες βολτίτσες) και
απλα ορυκτελαια μέχρι 8.000 χιλ ώστε να στρωσουν τα πιστόνια-ελατήρια, αλλιώς θα μείνει σφιχτο το μοτερ σου κ δε θα σε αρέσει.
Μετα βαλτου φουλ συνθετικά 10w 50 ή 60 κ σκίστο δε παθαινει τίποτα.
Κ αμα θελήσεις special πρόγραμμα by Johngs1100 είμαι στη διάθεσή σου να το κάνουμε ραπτομηχανή κ να κεντάς με ελαχιστη καταναλωση k safe λειτουργία, ομαλή ροπή από ρελαντί μέχρι κοφτάρισμα και μέγιστη δύναμη μέχρι τα κόκκινα.. Εχεις το πλεονέκτημα της international εμπειρίας μου με σύριζα τιμές ελληνικής κρίσης
Α.. τσέκαρε την πίεση της αντλίας βενζίνης ανακάλυψα ένα θεματάκι στην απόδοσή των 1200gs που δε λύθηκε στην περιβόητη ανάκληση, μετα τις 7.500 η πίεση δεν επαρκεί και φτωχαινει επικίνδυνα τα μιγματα.. Μια πρωτη πρόχειρη εκτίμηση είναι ότι διαπιστωσαμε ότι η αντλία της ανάκλησης δίνει 3,75 bar, με απαιτούμενη πίεση τουλάχιστον 4 bar και ιδανική τα 4,2 bar, χώρια που ειναι no brand name.. Διευκρινιστικά η μέτρηση αφορά κ ισχύει αμεσα επάνω στην αντλία κ όχι στα μπεκ μετα το ρυθμιστη regulator πίεσης, που εκεί σύμφωνα με το manual απατειται σταθερα 3,5 bar που πέφτει μετατις 6.500 στα 3,2 ελεω αδυναμίας την αντλίας.
Πρακτικά για να καταλάβουμε το "μέτρο" σύγκρισης 1200 κυβικά σε 8000 στροφές είναι σαν 1600 κυβικά σε 6.000 στροφες (αυτοκίνητο πχ.) και εκει οι αντλίες δεν είναι κάτω από 4,2 bar το οποίο ειναι οριακό.
Ιδού και η "check" φωτό της πτωχής αντλίας που με άφησε άυπνο 2 εβδομάδες κ το διάγραμμα- απόδειξη το οποίο ψάχνουμε ακόμα με τον φίλο Στράτο που μου εμπιστευτηκε την μηχανή του μαζί κ με 2 επίσημες αντιπροσωπείες (χαλαρά) κ φίλους αρχιμηχανικούς, ο ένας εκ των οποίων είναι προσωπικός έμπιστος φίλος κ γνώστης του προβλήματος..
Πληροφοριακά να πω ότι το πρόβλημα διαπιστώνετα εύκολα αν η μέση κατανάλωση στο καντραν και τα εναπομήναντα χιλιόμετρα αυτονομίας διαφωνούν μακράν με την πραγματικότητα.. εκει υπάρχει ηλεκτρονική (confuse) ασυμφωνία μέτρησης.
Πάνω οι δοκιμές-χαρτογραφησεις-δυναμομετρήσεις - αποτελέσματα, κάτω τα AFR, δηλ, το μίγμα ανα στροφές.
προσεξε τι γίνεται στο AFR με τα σκαμπανεβάσματα στις μεσαίες και την φθίνουσα πορεία- πτώση στις ψηλές !! Υπόψη ότι όσο ανεβαινει η καμπύλη AFR τόσο πτωχαινει το μίγμα. Δηλ. το 13:1 είναι πλουσιότερο από το 14:1..
εδιτ¨: Με αυτες τις selfies φωτο σας με τα duck face γελαω ακόμα, περιττό να σου πω ότι χθες τσικνοπέμπτη καταγράφηκα στις φωτογραφικές μηχανές φίλων μιμούμενος (χωρίς αξυρισιές) με επιτυχία το στυλ σας!!