Ίσωμα τα κάγκελα

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Καλημέρα

Ήρθε η ώρα να φέρω τα κάγκελα μου στα καλά τους, που στο trOFFy τα είδαν όλα της δεξιάς μεριάς, και από παλαιότερα και της αριστερής. ('κάναν καλή δουλειά)

Το ερώτημα είναι: είναι ασφαλές να τα τραβήξω με το βίντζι πάνω στη μηχανή, ή να τα βγάλω;

Αν δεν τα βγάλω, υπάρχει περίπτωση να ξεριζώσω το σπείρωμα;
Αν τα βγάλω πως μπορώ να εξασφαλίσω ότι θα ταιριάζουν οι τρύπες μετά;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλημέρα

Ήρθε η ώρα να φέρω τα κάγκελα μου στα καλά τους, που στο trOFFy τα είδαν όλα της δεξιάς μεριάς, και από παλαιότερα και της αριστερής. ('κάναν καλή δουλειά)

Το ερώτημα είναι: είναι ασφαλές να τα τραβήξω με το βίντζι πάνω στη μηχανή, ή να τα βγάλω;

Αν δεν τα βγάλω, υπάρχει περίπτωση να ξεριζώσω το σπείρωμα;
Αν τα βγάλω πως μπορώ να εξασφαλίσω ότι θα ταιριάζουν οι τρύπες μετά;
Καλημέρα Κυριάκο.
Αν έβαζες κάποιες φωτό του σημείου που θες να ισιωσεις θα βοηθούσε...
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλημέρα. Αν μπορείς να είσαι σίγουρος για τη σωστή κόντρα/στήριξη της μηχανής, θα σου έλεγα πάνω με βίντσι.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Εγώ λέω, ειδικά για αφρικα, να τα βγάλεις οπωσδήποτε για να μην την ακούσουν οι βάσεις.
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Το πιο σωστο ειναι να τα βγαλεις και να τα βιδωσεις σε καπια αλλη βαση .Δηλαδη να αντικαταστησεις την μηχανη με κσποια βαση σταθερη ουτως ωστε τα καγκελα να ειναι πιασμενα εκει που πρεπει να ειναι χωρις να κινδυνευουν να στραβωσουν (πετσκαρουν) η αλλαξουν οι γωνειες της μοτο.
Δεν ξερω ποσο "πηραν" αλλα αν εχεις σκοπο να τα βαψεις μετα , καλο θα ηταν να τα ζεστανεις με ενα φλογιστρο στο τραβηγμα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Βγαλτα Κυριάκο, μην ασκήσεις τέτοιες δυνάμεις απάνω στη μηχανή, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το ζέσταμα είναι must σε αυτές τις δουλειές, γιατί κουρμπαρεις/ισιώνεις όπως ακριβως θες.

Μπορείς να τριψεις μετά όλη την επιφάνεια με τροχουδακι και σπυριδοχαρτο, και μετά να το περάσεις 2 χέρια χρώμα σε σπρευ.

Ειναι πιο γρήγορο απ'οσο φαίνεται.
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Καλημέρα Κυριάκο.
Αν έβαζες κάποιες φωτό του σημείου που θες να ισιωσεις θα βοηθούσε...




Αυτά είναι τα κάγκελα και πιάνουν στο μαρσπιέ. Λόγω του μεγάλου μήκους βραχίονα λυγίζουν και εύκολα.

Το χρώμα, όπως βλέπετε, δεν είναι πρόβλημα. Μην ανησυχείτε... :ha
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Το πιο σωστο ειναι να τα βγαλεις και να τα βιδωσεις σε καπια αλλη βαση .Δηλαδη να αντικαταστησεις την μηχανη με κσποια βαση σταθερη ουτως ωστε τα καγκελα να ειναι πιασμενα εκει που πρεπει να ειναι χωρις να κινδυνευουν να στραβωσουν (πετσκαρουν) η αλλαξουν οι γωνειες της μοτο.
Δεν ξερω ποσο "πηραν" αλλα αν εχεις σκοπο να τα βαψεις μετα , καλο θα ηταν να τα ζεστανεις με ενα φλογιστρο στο τραβηγμα.
Το σκέφτηκα αυτό με τη βάση-υποκαταστατο μηχανής αλλα δύσκολο να βρω τέτοια κατασκευή εδώ...

Βγαλτα Κυριάκο, μην ασκήσεις τέτοιες δυνάμεις απάνω στη μηχανή, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Το ζέσταμα είναι must σε αυτές τις δουλειές, γιατί κουρμπαρεις/ισιώνεις όπως ακριβως θες.

Μπορείς να τριψεις μετά όλη την επιφάνεια με τροχουδακι και σπυριδοχαρτο, και μετά να το περάσεις 2 χέρια χρώμα σε σπρευ.

Ειναι πιο γρήγορο απ'οσο φαίνεται.
Με θέρμανση θα γίνει πιο εύκολα δουλειά, θα θέλει να πειραματιστώ αρκετά βεβαιά μέχρι να ξαναταιριάξουν.
Εκτός αν συνδιάσω τελικά θέρμανση με βίντσι πάνω στη μηχανή :p
Αν ενισχύσω το σημείο της βίδας με ιμάντα γύρω απο το σκελετό, να βοηθήσει άραγε;
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450




Αυτά είναι τα κάγκελα και πιάνουν στο μαρσπιέ. Λόγω του μεγάλου μήκους βραχίονα λυγίζουν και εύκολα.

Το χρώμα, όπως βλέπετε, δεν είναι πρόβλημα. Μην ανησυχείτε... :ha
Έρχονται και πάνω στη μηχανή τα συγκεκριμένα χωρίς να στραβώσουν οι βάσεις. Χιλιοδοκιμασμένο
 

Shogun

Ρόδα, τσάντα και κοπάνα!
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Chris
Μοτό
Tenere 700 '21
Adv. 1090 '18
Sv650s '01
Vespa 200px '89
Αν έχουν πάρει πολύ και δεν έρχονται με χέρια κ ματσόλα επάνω στη μηχανή, βγάλτα, φτιάξε καλιμπρα να μη σου φύγουν τα κέντρα και φέρτα στα ίσια τους.

Sent from my super duper pooper scooper!
 

desert fox

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Σε αναμονη......
Εκτός αν συνδιάσω τελικά θέρμανση με βίντσι πάνω στη μηχανή :p
Αν ενισχύσω το σημείο της βίδας με ιμάντα γύρω απο το σκελετό, να βοηθήσει άραγε;
ειναι παρακινδυνευμενο Κυριακο. μπορει να καψεις ( λειωσεις ) τα καπακια της μοτο.
Ακομα και λαμαρινα να βαλεις ενδιαμεσα . οι θερμοκρασιες ειναι μεγαλες.
Αν ειναι να μην τα βγαλεις μονο με τραβηγμα και οσο ερθουν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το σκέφτηκα αυτό με τη βάση-υποκαταστατο μηχανής αλλα δύσκολο να βρω τέτοια κατασκευή εδώ...



Με θέρμανση θα γίνει πιο εύκολα δουλειά, θα θέλει να πειραματιστώ αρκετά βεβαιά μέχρι να ξαναταιριάξουν.
Εκτός αν συνδιάσω τελικά θέρμανση με βίντσι πάνω στη μηχανή :p
Αν ενισχύσω το σημείο της βίδας με ιμάντα γύρω απο το σκελετό, να βοηθήσει άραγε;
Αν βάλεις φωτιές με τα κάγκελα πάνω στο μηχανάκι, πρόσεχε γιατί δίπλα είναι το τεποζιτο και από mechanized pirate θα γίνεις mechanized astronaut :p
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω λεω να τα βγαλεις, και να τα πιασεις σε μεγγενη, ο ιδιος μοχλος που εχουν που τα κανουν να στραβωνουν ευκολα θα βοηθησει και στο ισιωμα.

Αφου τα φερεις εκει που θελεις και δοκιμασεις οτι κουμπωνουν παλι, βαλε με κολληση ενισχυσεις στα σημεια που στραβωσαν γιατι απαξ και στραβωσει και ξεστραβωσει μια φορα το μεταλλο , την επομενη θα στραβωσει ακομη περισσοτερο...
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας!:)

Λαμβάνοντας όλες τις απαντήσεις υπ'όψιν...
Δοκιμάζω, λοιπόν, να τα φέρω στα ισια τους με ήπια έλξη (χέρια) και αν δεν έρθουν, τα δουλεύω εκτός μηχανής.
Τεχνητή βάση αδύνατον να φτιάξω με τα μέσα που διαθέτω, οπότε θα καταφύγω στην καλλιτεχνική μου πτυχή...
Στη μέγγενη με το δώρο του Προμηθέα, on steroids (προπάνιο).
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας!:)

Λαμβάνοντας όλες τις απαντήσεις υπ'όψιν...
Δοκιμάζω, λοιπόν, να τα φέρω στα ισια τους με ήπια έλξη (χέρια) και αν δεν έρθουν, τα δουλεύω εκτός μηχανής.
Τεχνητή βάση αδύνατον να φτιάξω με τα μέσα που διαθέτω, οπότε θα καταφύγω στην καλλιτεχνική μου πτυχή...
Στη μέγγενη με το δώρο του Προμηθέα, on steroids (προπάνιο).
Θα σου πω πως τα φέρνω εγώ αλλά σε καμία περίπτωση δε θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου ούτε θεωρώ πως είναι λύση για κάποιον που προσέχει το μηχανάκι του...
1 Τράβηγμα απότομο και δυνατό με τα χέρια ενώ κάποιος κρατάει καλή κόντρα (και όσο έρθει). Αν είναι σε γωνία που αφήνει κάποια απόσταση μεταξύ των κάγκελων και των πλαστικών προχωράμε:
2 Μηχανάκι στο σταντ, κάποιος να κρατάει κόντρα, μπότα εντούρο, καβάλα στο μηχανάκι, καθιστός σχετικά πίσω στη σέλα, κλωτσιά με το πέλμα/ φτέρνα και με ώθηση όσο γίνεται προς την εξωτερική πλευρά.
3 Κι άλλο τράβηγμα με το χέρι

Με τα συγκεκριμένα κάγκελα μου δουλεύει κάθε φορά και δε στραβώνει καμία βάση.

υ.γ.1 Εννοέιται πως δε θα υπάρχει συμμετρία ούτε ακρίβεια αλλα θα πετύχεις να αυξήσεις την απόσταση ανάμεσα στα κάγκελα και στη μηχανή.
υ.γ.2 Με το μαλακό στην αρχή αν το δοκιμάσεις
υ.γ.3 Μη γελάτε!!!
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Κυριάκο κοίτα να δεις τι θα κανεις

- Θα πας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και θα βρεις ένα επιβατηγο/οχηματαγωγο βαπόρι.

- Θα βρεις τον λοστρομο και θα του ζητήσεις ένα παλαγκο του ενός τόνου και 2 ιμάντες για τα στόρια(ξέρουν αυτοί).

- θα κρεμάσεις τον έναν ιμάντα σε κάποιο σημείο του γκαράζ του βαποριου τον σταθερό γατζο του παλαγκου, και με τον άλλο γατζο στην αλυσίδα θα περάσεις τον άλλον ιμάντα, ο οποίος (ιμάντας) θα περνάει από το καγκελο στο στραβωμενο σημείο, αφού βέβαια έχεις ξαπλώσει το μηχανάκι κατάχαμα.

- Αρχίζεις και βιραρεις με το παλαγκο μέχρι να ισιώσει το καγκελο.

Απλό, δωρεάν, γρήγορο, φιλικό στο μηχανάκι και κάνεις και καινούργιους φίλους.

Αύριο θα σου στείλω σχεδιάγραμμα.

Παρακαλώ
:friendship:
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Κυριάκο κοίτα να δεις τι θα κανεις

- Θα πας στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης και θα βρεις ένα επιβατηγο/οχηματαγωγο βαπόρι.

- Θα βρεις τον λοστρομο και θα του ζητήσεις ένα παλαγκο του ενός τόνου και 2 ιμάντες για τα στόρια(ξέρουν αυτοί).

- θα κρεμάσεις τον έναν ιμάντα σε κάποιο σημείο του γκαράζ του βαποριου τον σταθερό γατζο του παλαγκου, και με τον άλλο γατζο στην αλυσίδα θα περάσεις τον άλλον ιμάντα, ο οποίος (ιμάντας) θα περνάει από το καγκελο στο στραβωμενο σημείο, αφού βέβαια έχεις ξαπλώσει το μηχανάκι κατάχαμα.

- Αρχίζεις και βιραρεις με το παλαγκο μέχρι να ισιώσει το καγκελο.

Απλό, δωρεάν, γρήγορο, φιλικό στο μηχανάκι και κάνεις και καινούργιους φίλους.

Αύριο θα σου στείλω σχεδιάγραμμα.

Παρακαλώ
:friendship:
Κι αυτό δουλευει καλα!! :ha

αλητες!!
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Απλό, δωρεάν, γρήγορο, φιλικό στο μηχανάκι και κάνεις και καινούργιους φίλους.
Κρατάω το καινούριοι φίλοι. :friendship:

Παλάγκο έχουμε και στη στεριά. Αλλά ο ναυτικός στοιχείο του θα μας στείλει... Το μόνο πλεονέκτημα στο καράβι είναι ότι εαν δεν δουλέψει η ομαλή ανύψωση, αφήνεις μπόσικα στην αλυσίδα και ρίχνεις το άφρικα απο το χείλος του καταστρώματος. Μετά το ψαρέυεις πάνω, και ή εχεις ένα άφρικα με ίσιο κάγκελο, ή ένα μόνο κάγκελο.


υ.γ.2 Με το μαλακό στην αρχή αν το δοκιμάσεις
Ορέστη, ενδιαφέρον... αλλά θα παραμείνω στο αρχικό σχέδιο... :ha
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Καλημέρα

Ήρθε η ώρα να φέρω τα κάγκελα μου στα καλά τους, που στο trOFFy τα είδαν όλα της δεξιάς μεριάς, και από παλαιότερα και της αριστερής. ('κάναν καλή δουλειά)

Το ερώτημα είναι: είναι ασφαλές να τα τραβήξω με το βίντζι πάνω στη μηχανή, ή να τα βγάλω;

Αν δεν τα βγάλω, υπάρχει περίπτωση να ξεριζώσω το σπείρωμα;
Αν τα βγάλω πως μπορώ να εξασφαλίσω ότι θα ταιριάζουν οι τρύπες μετά;
Στο δικό μου το βάζω ανάμεσα σε δύο κολώνες και χρησιμοποιώ δύο ιμάντες με καστανιές, καργαρω και από τις δύο μεριές καβαλάω και την κουνάω δεξιά αριστερά. Καργαρω καιβπαλι το ίδιο. Σταματάς όταν φτάσουν στην απόσταση που θες και οι τρύπες ταιριάζουν πάντα ακόμα και αν αφαιρέσεις τα κάγκελα.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Top Bottom