Όταν τα καταστήματα ''moto'' μας αντιμετωπίζουν με σοβαρότητα ...

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Στις 31 Ιουλίου 2014, αγόρασα κι εγώ ένα μπουφανάκι, καλοκαιρινό, για το μηχανάκι μου.

Πήγα λοιπόν σε γνωστό κατάστημα της πόλης μου (Θεσσαλονίκη), ο υπάλληλος ευγενέστατος, εξυπηρετικός, να μου δείξει το ένα, να μου δείξει το άλλο, ένα νούμερο μεγαλύτερο, ένα νούμερο μικρότερο … τελικά αποφάσισα.

Αυτό θα πάρω !

Με ‘γειά σας !

Ευχαριστώ !

Το πλήρωσα, το πήρα (μπαγαζιέρα), έφυγα.

Στο σπίτι μου το έβγαλα από τη σακούλα, το φόρεσα και πάλι μπροστά στο καθρέφτη, με καμάρωσα ξανά και ξανά. Κούκλος.

Το έβαλα στη κρεμάστρα του, και στη ντουλάπα μου.

Ως εδώ όλα καλά.

Παρασκευή, 15 Αυγούστου, αποφασίζω να πάω μια βολτίτσα, να κάψω λίγη βενζινούλα, εεε να κάνω και λίγα χολιομετράκια.

Το μπουφανάκι μου λοιπόν το καινούριο, το μηχανάκι μου, βρουμμμ πρώτη, δευτέρα … σε 15 λεπτάκια είμαι στην εθνική.

Μπράβο ρε συ !!!!

Τι μπουφανάρα πήρα ρε γαμ…. μου !!!!!

Τι αίσθηση είναι αυτή !!!!

Τι δροσιά !!!!

Δροσιά ????

Λίγο πριν τα διόδια των Μαλγάρων, πως κάνω έτσι και σκύβω, το καινούριο μου το μπουφανάκι ορθάνοιχτο μπροστά. Κρατιέται κάτω στη μέση από την ένωση του φερμουάρ, το υπόλοιπο ανοιχτό μέχρι κάτω από το λαιμό που είναι το μεταλλικό κομμάτι που κουμπώνει και ξεκουμπώνει.

Πάει η ‘’μπουφανάρα’’ μου.

Πάει και διάθεσή μου.

Το παλιομπουφάν στη μπαγαζιέρα και ξεκινάω να συνεχίσω με το T-Shirt και με τα νεύρα ‘’τσατάλια’’, τη βολτίτσα μου.

Πήγα με το καλό. Με το καλό γύρισα σπιτάκι μου μετά από 450 χιλιόμετρα.

Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να πάω στο κατάστημα αυτό, να δω τι θα κάνουμε με το ελαττωματικό αυτό προϊόν που μου πουλήσανε.

Μετά τις καλημέρες και τα πρωινά χαμόγελα κλπ κλπ κλπ στο δια ταύτα ….

Χωρίς πολλά λόγια, ο υπεύθυνος το καταστήματος που με εξυπηρέτησε, και αφού είδε πως το μπουφάν είχε επάνω του κάποια εντομάκια, κάποια μυγάκια, κάποια κουνουπάκια, μου εξήγησε ευγενέστατα πως δεν μπορεί να μου το αντικαταστήσει με κάποιο καινούριο, αλλά μπορεί να το στείλει στον κατασκευαστή να μου αλλάξουν το φερμουάρ με ένα καινούριο.

Τέλεια.

Σωστή αντιμετώπιση νομίζω.

Δεν θα ασχοληθώ εγώ καθόλου.

Απλά θα περιμένω σε μερικές μερούλες να μου τηλεφωνήσουν να πάω να το πάρω έτοιμο, επισκευασμένο.

Κλείνοντας θέλω να επισημάνω τον επαγγελματισμό του συγκεκριμένου καταστήματος.

Κρατώ όμως μία επιφύλαξη, μέχρι να ολοκληρωθεί όλη αυτή η διαδικασία.

Αφού τελειώσουν όλα, θα σας πω τις επόμενες ημέρες και πιο είναι το συγκεκριμένο κατάστημα.

Ή θα το δυσφημήσω λοιπόν, ή θα το διαφημίσω.

Έχω την εντύπωση πως μεταξύ μας μπορούμε να τα αναφέρουμε όλα αυτά ανοιχτά, ώστε μέσα από κάποιες τέτοιου είδους συναλλαγές μας, να γνωρίζουν και αυτοί που διατηρούν τέτοια καταστήματα, πως είναι εξ’ ίσου σημαντικό με τις πωλήσεις τους, το να εξυπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα τους πελάτες τους. Εμάς.

Καλά χιλιόμετρα σε όλους σας.

Λεωνίδης Χρύσανθος …
 

Viper4

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Suzuki GSR ABS K7
Ό,τι και αν γίνει πάντως, το φερμουάρ μπορείς άνετα να το αλλάξεις και σε κάποιον ράφτη με ελάχιστο κόστος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Και εγω εύχομαι να πάνε όλα καλά. ..
Όσο για την "δυσφημιση"....Πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί, γιατί πρώτον ακούμε μόνο την πλευρά του αγοραστή και δεύτερον, πρέπει να έχουμε στο νου μας και την νομική πλευρά ....
Είναι λεπτά θεματα και πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. ...
Δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα. ...Έτσι και αλλιως
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Χωρίς καμία διάθεση αντιπαράθεσης ή οτιδήποτε άλλο πέραν της απλής αναφοράς...

Ένα ρητό λέει: "Το άσχημο νέο κυκλοφορεί επτά φορές γρηγορότερα από ένα καλό νέο..." Καλό θα είναι, αν είναι να "βαθμολογούμε" ένα κατάστημα, μία υπηρεσία, έναν επαγγελματία κλπ. να αναφέρουμε και πόσες φορές εξυπηρετηθήκαμε σωστά, αγοράσαμε αντικειμενικά σε καλή τιμή ή το προϊόν (ή η υπηρεσία) ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες μας...

Τότε νομίζω θα είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί!
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Βασικά εδω ειναι τι θα σου κάνει η εταιρία κ όχι ο έμπορος που απλά μεσολαβεί!

Προσοχή μονο το φερμουάρ να ειναι κατάλληλο μη σου βάλει ότι να ναι σε ενα ράφτη γιατι θα εχεις θέμα σύντομα!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ειναι πολυ ευκολο και ελαχιστα δαπανηρο να επιδιορθωθει ενα φερμουαρ...ισως κ απλουστερο απ'οτι πιστευουμε.Φυσικα αν δεν ξερει καποιος τον τροπο ή ακομη κι αν δεν θελει καν να ασχοληθει,το σωστοτερο ειναι να απευθυνομαστε σε ενα ειδικο καταστημα ή ραφειο.
Τωρα σε ενα νεο μπουφαν,δεν νομιζω να φταιει σε κατι ο πωλητης ή το μαγαζι πωλησης εαν χαλασε ενα φερμουαρ.Εχεις απολυτο δικιο να ζητας αντικατασταση και πολυ καλα εκανες κ απευθυνηθηκες στο καταστημα.δε σημαινει αυτο βεβαια οτι εφταιγε το μαγαζι ή ακομα κ το ιδιο το μπουφαν γι'αυτο.Για παραδειγμα ακομα κ μια τριχα ή ενα στραβο κουμπωμα να εγινε με το φερμουαρ,μισο δοντι να στραβωσε ή να μην πατησε σωστα μπορει να εγινε η ζημιά...Ισως και να ταν ελλατωματικο εξ'αρχης αλλά αυτο πιθανον να φαινοταν κ απο το πρωτο κιολας κουμπωμα...
Πολυ σωστα επραξε το καταστημα και σε στηριζει ως τωρα.
Προσοχη ομως γιατι οπως λενε κ τα παιδια παραπανω μια δυσφημιση και μαλιστα για αιτια που ισως κ να μην ευθυνεται το μαγαζι,μπορει να μην ειναι κ τοσο δικαιο αλλά και να επιφερει και παρατραγουδα.Ανευ λογου πιθανον αφου συνηθως αν υπαρχει σωστη προσεγγιση απο την πλευρα μας αλλά και επαγγελματισμος απο το καταστημα,ολα μπορουν να διορθωθουν...
Κρατησε μας ενημερους αν κ το πιθανοτερο σεναριο ειναι να συνεχισει η αψογη συνεργασια σου εως τελους...
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ό,τι και αν γίνει πάντως, το φερμουάρ μπορείς άνετα να το αλλάξεις και σε κάποιον ράφτη με ελάχιστο κόστος.
Φιλαρακι αστο εσυ...:rolleyes:αμεσως να μας την Επείς επειδης εχουμε ΜπεΜβε κι εχεις Σουτζουκι-σαν...τς σΕ ΛΛΛΛεω...:mooning::wacky:
 

Viper4

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Suzuki GSR ABS K7
Φιλαρακι αστο εσυ...:rolleyes:αμεσως να μας την Επείς επειδης εχουμε ΜπεΜβε κι εχεις Σουτζουκι-σαν...τς σΕ ΛΛΛΛεω...:mooning::wacky:
Χαχαχα λίγα τα λόγια σου για το σουτζούκι μου μέγα μπεμβεδάκια! Αν και από ότι κατάλαβα εσύ θες ακόμα και το φερμουάρ να γράφει BMW πάνω!!! χεχεχε
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Εγώ παιδιά έκανα απλά μία αναφορά στο γεγονός.
Ασφαλώς και το μαγαζί δεν έχει ευθύνη για το αν κάποιο προϊόν που πουλάει εάν είναι και ελαττωματικό ακόμα.
Έχει όμως μεγάλη σημασία η από εκεί και πέρα αντιμετώπιση του καταστήματος προς το πελάτη.
Άλλωστε ήμουν αρκετά προσεκτικός νομίζω στο να προσπαθήσω να μην εκτεθεί κανείς.
Και πέρα απ' όλα αυτά, όταν ήρθε η στιγμή να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο του καταστήματος, δόθηκε λύση άμεσα και κατά τη γνώμη μου η καλύτερη.
Το πρόβλημα όπως είπε και ο ''Viper4'', είναι μικρό. Με ένα πολύ μικρό κόστος επισκευάζεται.
Επιμένω ακόμα όμως στην άποψή μου, πως θα πρέπει τα καταστήματα αυτού του είδους, να μας αντιμετωπίζουν με λογική πρώτα απ' όλα, και όχι με καχυποψία.
Στο τέλος, αυτά τα μαγαζιά θεωρώ ότι είναι ''ειδικά''. Απευθύνονται κυρίως σε εμένα που οδηγώ μηχανάκι, αλλά κι εγώ από την άλλη, όταν χρειαστώ κάτι για τον εξοπλισμό μου, σε αυτόν θα απευθυνθώ ...
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Ο επαγγελματιας ξεχωριζει απο τις λεπτομερειες.
Ζουμε αναμφισβητητα σε μια εποχη που ολοι εχουν καλα προιοντα και σε καλες τιμες.
Και ειναι οι λεπτομερειες, το χαμογελο η καλημερα και η ευκινησια στην αντιμετωπιση των οποιων αναγκων του πελατη που ''κανουν τη διαφορα''.
Χρυσανθε σε εσενα μπραβο για την οπτικη γωνια:)
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Στις 31 Ιουλίου 2014, αγόρασα κι εγώ ένα μπουφανάκι, καλοκαιρινό, για το μηχανάκι μου.

Πήγα λοιπόν σε γνωστό κατάστημα της πόλης μου (Θεσσαλονίκη), ο υπάλληλος ευγενέστατος, εξυπηρετικός, να μου δείξει το ένα, να μου δείξει το άλλο, ένα νούμερο μεγαλύτερο, ένα νούμερο μικρότερο … τελικά αποφάσισα.

Αυτό θα πάρω !

Με ‘γειά σας !

Ευχαριστώ !

Το πλήρωσα, το πήρα (μπαγαζιέρα), έφυγα.

Στο σπίτι μου το έβγαλα από τη σακούλα, το φόρεσα και πάλι μπροστά στο καθρέφτη, με καμάρωσα ξανά και ξανά. Κούκλος.

Το έβαλα στη κρεμάστρα του, και στη ντουλάπα μου.

Ως εδώ όλα καλά.

Παρασκευή, 15 Αυγούστου, αποφασίζω να πάω μια βολτίτσα, να κάψω λίγη βενζινούλα, εεε να κάνω και λίγα χολιομετράκια.

Το μπουφανάκι μου λοιπόν το καινούριο, το μηχανάκι μου, βρουμμμ πρώτη, δευτέρα … σε 15 λεπτάκια είμαι στην εθνική.

Μπράβο ρε συ !!!!

Τι μπουφανάρα πήρα ρε γαμ…. μου !!!!!

Τι αίσθηση είναι αυτή !!!!

Τι δροσιά !!!!

Δροσιά ????

Λίγο πριν τα διόδια των Μαλγάρων, πως κάνω έτσι και σκύβω, το καινούριο μου το μπουφανάκι ορθάνοιχτο μπροστά. Κρατιέται κάτω στη μέση από την ένωση του φερμουάρ, το υπόλοιπο ανοιχτό μέχρι κάτω από το λαιμό που είναι το μεταλλικό κομμάτι που κουμπώνει και ξεκουμπώνει.

Πάει η ‘’μπουφανάρα’’ μου.

Πάει και διάθεσή μου.

Το παλιομπουφάν στη μπαγαζιέρα και ξεκινάω να συνεχίσω με το T-Shirt και με τα νεύρα ‘’τσατάλια’’, τη βολτίτσα μου.

Πήγα με το καλό. Με το καλό γύρισα σπιτάκι μου μετά από 450 χιλιόμετρα.

Σήμερα λοιπόν αποφάσισα να πάω στο κατάστημα αυτό, να δω τι θα κάνουμε με το ελαττωματικό αυτό προϊόν που μου πουλήσανε.

Μετά τις καλημέρες και τα πρωινά χαμόγελα κλπ κλπ κλπ στο δια ταύτα ….

Χωρίς πολλά λόγια, ο υπεύθυνος το καταστήματος που με εξυπηρέτησε, και αφού είδε πως το μπουφάν είχε επάνω του κάποια εντομάκια, κάποια μυγάκια, κάποια κουνουπάκια, μου εξήγησε ευγενέστατα πως δεν μπορεί να μου το αντικαταστήσει με κάποιο καινούριο, αλλά μπορεί να το στείλει στον κατασκευαστή να μου αλλάξουν το φερμουάρ με ένα καινούριο.

Τέλεια.

Σωστή αντιμετώπιση νομίζω.

Δεν θα ασχοληθώ εγώ καθόλου.

Απλά θα περιμένω σε μερικές μερούλες να μου τηλεφωνήσουν να πάω να το πάρω έτοιμο, επισκευασμένο.

Κλείνοντας θέλω να επισημάνω τον επαγγελματισμό του συγκεκριμένου καταστήματος.

Κρατώ όμως μία επιφύλαξη, μέχρι να ολοκληρωθεί όλη αυτή η διαδικασία.

Αφού τελειώσουν όλα, θα σας πω τις επόμενες ημέρες και πιο είναι το συγκεκριμένο κατάστημα.

Ή θα το δυσφημήσω λοιπόν, ή θα το διαφημίσω.

Έχω την εντύπωση πως μεταξύ μας μπορούμε να τα αναφέρουμε όλα αυτά ανοιχτά, ώστε μέσα από κάποιες τέτοιου είδους συναλλαγές μας, να γνωρίζουν και αυτοί που διατηρούν τέτοια καταστήματα, πως είναι εξ’ ίσου σημαντικό με τις πωλήσεις τους, το να εξυπηρετούν όσο το δυνατόν καλύτερα τους πελάτες τους. Εμάς.

Καλά χιλιόμετρα σε όλους σας.

Λεωνίδης Χρύσανθος …
α ρε αξα.....τελος καλο ολα καλα;)
ετοιμασου!!! σε θελω στην επομενη μαζωξη




....εισαι για ρετσινουλα στα βομβιδια την Παρασκευη:p
 

xurxes

"καφέ#αρκούδα"
Περιοχή
Salonika
Όνομα
Basil
Μοτό
KTM 690 ENDURO R
BMW R1200 GSA
Ο επαγγελματιας ξεχωριζει απο τις λεπτομερειες.
Ζουμε αναμφισβητητα σε μια εποχη που ολοι εχουν καλα προιοντα και σε καλες τιμες.
Και ειναι οι λεπτομερειες, το χαμογελο η καλημερα και η ευκινησια στην αντιμετωπιση των οποιων αναγκων του πελατη που ''κανουν τη διαφορα''.
Χρυσανθε σε εσενα μπραβο για την οπτικη γωνια:)
ο Χρυσανθος aka Σουλης.......ειναι παλιοχαρακτηρας:p.........τι να λεμε:cool:

θα τον δειτε απο κοντα οταν θα τον φερω στα "βαπτισια".....του
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
α ρε αξα.....τελος καλο ολα καλα;)
ετοιμασου!!! σε θελω στην επομενη μαζωξη




....εισαι για ρετσινουλα στα βομβιδια την Παρασκευη:p
Μέσα ξάδερφε και στα δύο.
Για την επόμενη μάζωξη, απλά να ενημερωθώ έγκαιρα για να τακτοποιήσω τις άδειες από τις γυναίκες μου.
Για τα βομβίδια ... δεν το συζητώ, ότι ώρα μου πεις θα είμαι εκεί ...
 

nfeel

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
Triumph Tiger 800 XC/SE
Να αναφέρω και εγώ την εμπειρία μου αφού είναι σχετική.
Πριν πάρω το μηχανάκι, πάω στον Α αντιπρόσωπο και μαζί με το test ride του ζητάω να μου πει τις λεπτομέρειες χρηματοδότησης κλπ

Παράλληλα έτρεχε μια προσφορά από τη μαμά triumph με ένα μπόνους αγοράς και κάποια έξτρα.
Ο πωλητής Α λοιπόν μου κάνει εσφαλμένη ενημέρωση σχετικά με την διάρκεια της προσφοράς." Αύριο προλαβαίνεις δε προλαβαίνεις.." κ άλλα τέτοια φτηνά κόλπα που θα χρησιμοποιούσε μόνο ένας μέτριος πωλητής.
Μπήκα στο internet φυσικά όταν γύρισα σπίτι και είδα πως η προσφορά έτρεχε για ακόμα τουλάχιστον μισό μήνα +..

Πάω δεύτερη φορά στον πωλητή με σκοπό να προχωρήσω στην αγορά και να κάνω ένα τελικό test ride.
Ρωτάω ευγενικά αν υπάρχει δυνατότητα να κάνω τράμπα ένα από τα δώρα( top case με κεντρικό stand,500€ το ένα μαζί με την βάση,200 το άλλο) και ξεκινάει ένα κρεσέντο ο πωλητής "με τίποτα δεν είστε ευχαριστημένοι εσείς οι πελάτες, σας κάνουμε δώρο το ένα θέλετε το άλλο...","δεν γίνεται όχι, τα δώρα είναι αυτά".

"Μαλάκας είναι?" σκέφτομαι. "Τόσο στα @@ του ο τύπος, δε θέλει να κάνει πώληση?"
Η συμπεριφορά του για να μη πλατιάζω άκρως αντι επαγγελματική και αγενής.

Την επόμενη λοιπόν πάω στον αντιπρόσωπο Β,ο οποίος αν και αρκετά χιλιόμετρα μακρύτερα, ήταν ευγενέστατος και φυσικά δέχτηκε να μου αλλάξει το πακέτο δώρων.

Δύο test ride στον αντιπρόσωπο Α λοιπόν, αγορά με το καλημέρα στον αντιπρόσωπο Β.

Ποιος έχασε?!

Sent from GT-N7100 using tapatalk PRO
 

akis21

Μέλος
Περιοχή
Χολαργός
Όνομα
Akis
Μοτό
R1200 gs adv
Ας πω και εγω την άποψη μου απο τη μερια του μαγαζιού.
Υπαρχουν εταιρείες με αξιοπρέπεια που ετσι αντιμετωπίζουν και τον πελάτη και απο την στιγμή που κάποιο ελάττωμα παρουσιάστηκε ειναι έτοιμες να δεχτούν αντικατάσταση προϊόντος η ακόμα και επιστροφή χρημάτων.
Υπαρχουν άλλες που λογω κακής πολιτικής η άγνοιας δε δέχονται αλλαγές απλα δέχονται επισκευή ελαττωματικοί προϊόντος .
Τωρα αν το μπουφάν ειναι εισαγωγής και όχι ελληνικής κατασκευής 100% η επισκευή θα γινει απο τον μαγαζάτορα σε δικο του ράφτη.
Αν το μπουφάν ειναι όμως αδιάβροχο εδω υπαρχουν θέματα στην θερμόκοληση και στην μετέπειτα αντοχή στην βροχή.
Αυτο θέλει μονο εξειδικευμένο τεχνίτη που αποκλείεται κανένας μαγαζάτορας να ασχοληθεί.
 

leonidis

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΧΡΥΣΑΝΘΟΣ
Το τηλέφωνο χτύπησε σήμερα κατα τις 16:00.
Ήτανε το κατάστημα απο το οποίο αγόρασα το συγκεκριμένο μπουφάν.
Η φωνή στην άλλη άκρη της σύνδεσης μου έλεγε πως έγινε αντικατάσταση του φερμουάρ και πως μπορώ όποτε θέλω να πάω να το πάρω έτοιμο πλέον.
Το τηλέφωνο έκλεισε.
Η μίζα γύρισε.
Βρουμμμμμ σε δέκα λεπτάκια ήμουν εκεί.
Ο κύριος που μου μίλησε στο τηλέφωνο, ευγενέστατος, μέχρι και συγνώμη μου ζήτησε.
Το δοκίμασα, το πήρα και έφυγα.
Και τώρα εδώ, μπροστά στην οθόνη μου και πάνω απο το πληκτρολόγιο απλά αναφέρω πως η αντιμετώπιση του καταστήματος απέναντί μου μόνο ως άψογη μπορώ να τη χαρακτηρίσω.
Δεν θα αναφέρω την επωνυμία της επιχείρησης γιατί δεν ξέρω αν πρέπει, αν είναι επιτρεπτό.
Η "περιπετειούλα" μου τελείωσε λοιπόν και μάλιστα με το καλύτερο για μένα αποτέλεσμα.
 
Top Bottom