Αγορά 990 ADV

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μετά, ξανά αρχίζει αυτός ο κύκλος, ή μένουμε εκεί;;;;; :ha
Εξαρτάται.

Βλέπεις και τον Θανάση, με το ένα μάτι πίσω είναι συνέχεια.

Η μεγαλύτερη παράμετρος που βαραίνει είναι η χρήση και τι θα γίνει με το δίκτυο της "Ευρώπης". Καμία εταιρεία δεν έχει σοβαρά συνεργεία πια, τεράστια αναντιστοιχία με την premium εικόνα και θέλει πολύ χρόνο και προσπάθεια για να στήσουν δίκτυο από την αρχή.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Απο 09 και μετα οπως σου ειπαν γιατι απο τοτε και μετα μπορεις να τσιπαρεις και με ακραπα παει στα 115 .
Στα 45Κ κανει μεγαλο σερβις .Αν το χει κανει καλυτερα ειναι ενα με 50 παρα με 40 οπως καταλαβαινεις .
Αν αγοραζα σημερα 990 , θα κοιταγα σιγουρα απο κοντα αυτα και ας ειναι το πορτοκαλι το αγαπημενο μου.
Το πρώτο είναι φίλου ,κι είναι καλό.
Θεωρώ πως θα κατέβει κ στο μπάτζετ σου.
Παρ τον τηλ κ ,πες του από μένα.
Ο Ρένος είναι φοβερό κ τίμιο παιδί.
Οτι σου πεί ,θα είναι αλήθεια.


ΥΓ.1: Φυσικά ,για αποφυγή παρεξηγήσεων ,καλό θα είναι ,να το ελέγξεις σε συνεργείο-μηχανικό που να τον εμπιστεύεσαι κ να τα ξέρει.(τα 990)

ΥΓ.2: Αν δεν πιάνουν τα χερια σου ,δε σ αρεσει το μουτζούρωμα ,κ δεν εχεις χρόνο για διάβασμα , η μακροχρόνια συμβίωση με 950/990 δεν είναι εφικτή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το πρώτο είναι φίλου ,κι είναι καλό.
Θεωρώ πως θα κατέβει κ στο μπάτζετ σου.
Παρ τον τηλ κ ,πες του από μένα.
Ο Ρένος είναι φοβερό κ τίμιο παιδί.
Οτι σου πεί ,θα είναι αλήθεια.


ΥΓ.1: Φυσικά ,για αποφυγή παρεξηγήσεων ,καλό θα είναι ,να το ελέγξεις σε συνεργείο-μηχανικό που να τον εμπιστεύεσαι κ να τα ξέρει.(τα 990)

ΥΓ.2: Αν δεν πιάνουν τα χερια σου ,δε σ αρεσει το μουτζούρωμα ,κ δεν εχεις χρόνο για διάβασμα , η μακροχρόνια συμβίωση με 950/990 δεν είναι εφικτή.
Στην πρώτη παράγραφο, τα είπες ωραία, τον εφτιαξες!!!!
Στην τρίτη παράγραφο..... τον τελείωσες!!!! :ha
 

Stoumas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tiger 800
S1000XR
Φίλε el-Gatto σε ευχαριστώ πολύ!
Παιδες μηχανικός είμαι στο επάγγελμα απλά έχω να κάνω με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (βαπόρια).
Το μουτζουρωμα κ το rtfm πάει γόνατο.
Τόσα εργαλεία έχω στο σπίτι, ας λαδωθουν επιτέλους:p
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φίλε el-Gatto σε ευχαριστώ πολύ!
Παιδες μηχανικός είμαι στο επάγγελμα απλά έχω να κάνω με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (βαπόρια).
Το μουτζουρωμα κ το rtfm πάει γόνατο.
Τόσα εργαλεία έχω στο σπίτι, ας λαδωθουν επιτέλους:p
Τότε ,βρήκες τη μοτοσυκλέτα των ονείρων σου.:ok:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Φίλε el-Gatto σε ευχαριστώ πολύ!
Παιδες μηχανικός είμαι στο επάγγελμα απλά έχω να κάνω με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (βαπόρια).
Το μουτζουρωμα κ το rtfm πάει γόνατο.
Τόσα εργαλεία έχω στο σπίτι, ας λαδωθουν επιτέλους:p
Έχω έναν φίλο απ'τη σχολή. Από δόκιμος μέχρι και τώρα (πάνω από τριάντα χρόνια δηλαδή), δεν έχει αλλάξει ούτε μια φορά, έστω τα λάδια της μηχανής του μόνος του. Το πάει πάντα.... κάπου.
Τον είχα ρωτήσει πολύ παλιά:
-Γιατι δεν κάνεις το σέρβις μόνος σου, αφού το κατέχεις το άθλημα!
Η απάντηση του ήταν:
-Οταν ξεμπαρκαρω, δεν θέλω να πιανω κλειδί στα χεριά μου......

Τα τελευταία χρόνια, σιγά σιγά, αρχίζω να τον καταλαβαίνω!!!!! :ha
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το θέμα είναι να μην έχεις τα μεσιά σου και δε μπορείς να λύσεις δέσεις είτε για συντήρηση είτε για το ψάξε να βρεις τι χάλασε στο *. Εκεί αρχίζει και δυσκολεύει το πράγμα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το θέμα είναι να μην έχεις τα μεσιά σου και δε μπορείς να λύσεις δέσεις είτε για συντήρηση είτε για το ψάξε να βρεις τι χάλασε στο *. Εκεί αρχίζει και δυσκολεύει το πράγμα.
Πέρα από αυτό (γιατί έπεσες μέσα στην περίπτωση).

Όπως γράφτηκε σε άλλο νήμα, η φάση με την μοτοσυκλέτα είναι να μπορείς όταν έχεις χρόνο να βγεις να σε χτυπήσει ο αέρας, να ξεχαστείς λίγο από τις βλακείες της καθημερινότητας, να δεις κάτι νέο και να ψυχαγωγηθεις. Έβλεπα το πρωί ένα βίντεο με τον Τζόρνταν Πίτερσον που έλεγε για την ελευθερία που συμβολίζει αλλά και στην πράξη παρέχει το αυτοκίνητο (και συνέχισε με το ότι γίνεται πόλεμος εναντίον της ατομικής μετακίνησης και ελευθερίας με πρόφαση το ... καλό μας).

Την στιγμή που θα "υποχρεωθεις" να συμβιβαστείς στην ελευθερία σου γιατί πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανικού και να τρως ώρες απλά για να κυκλοφορήσει, πρέπει να ζυγίσεις αν η ευχαρίστηση είναι πάνω από την "ζημιά" του χαμένου χρόνου. Ναι θα το βαφτίσεις χαρακτήρα και επένδυση και γνώση (το τελευταίο ισχύει) αλλά δεν παύει να ανταλλάσσεται χρόνος βόλτας με χρόνο ράμπας, χρήμα βόλτας με χρήμα επισκευών.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Φίλε el-Gatto σε ευχαριστώ πολύ!
Παιδες μηχανικός είμαι στο επάγγελμα απλά έχω να κάνω με πολύ μεγαλύτερες μηχανές (βαπόρια).
Το μουτζουρωμα κ το rtfm πάει γόνατο.
Τόσα εργαλεία έχω στο σπίτι, ας λαδωθουν επιτέλους:p
Πάρε το μηχανάκι μαστροΓιώργη μου και μην ακούς κανένα, μηχανικός είσαι μη φοβάσαι τίποτα, εδώ τα είχαμε εμείς οι κουβερτιανοί που ξέρουμε μόνο από σιτηρά, κάρβουνα και μινεράλια.

Καλό ξέμπαρκο να έχεις και καλή ξεκούραση.
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Το θέμα είναι να μην έχεις τα μεσιά σου και δε μπορείς να λύσεις δέσεις είτε για συντήρηση είτε για το ψάξε να βρεις τι χάλασε στο *. Εκεί αρχίζει και δυσκολεύει το πράγμα.
Το θέμα είναι να έχεις 2ερη μηχανή , ώστε να ψάξεις, να λύσεις , να δέσεις και να ασχοληθείς με την 1η.
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Πέρα από αυτό (γιατί έπεσες μέσα στην περίπτωση).

Όπως γράφτηκε σε άλλο νήμα, η φάση με την μοτοσυκλέτα είναι να μπορείς όταν έχεις χρόνο να βγεις να σε χτυπήσει ο αέρας, να ξεχαστείς λίγο από τις βλακείες της καθημερινότητας, να δεις κάτι νέο και να ψυχαγωγηθεις. Έβλεπα το πρωί ένα βίντεο με τον Τζόρνταν Πίτερσον που έλεγε για την ελευθερία που συμβολίζει αλλά και στην πράξη παρέχει το αυτοκίνητο (και συνέχισε με το ότι γίνεται πόλεμος εναντίον της ατομικής μετακίνησης και ελευθερίας με πρόφαση το ... καλό μας).

Την στιγμή που θα "υποχρεωθεις" να συμβιβαστείς στην ελευθερία σου γιατί πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανικού και να τρως ώρες απλά για να κυκλοφορήσει, πρέπει να ζυγίσεις αν η ευχαρίστηση είναι πάνω από την "ζημιά" του χαμένου χρόνου. Ναι θα το βαφτίσεις χαρακτήρα και επένδυση και γνώση (το τελευταίο ισχύει) αλλά δεν παύει να ανταλλάσσεται χρόνος βόλτας με χρόνο ράμπας, χρήμα βόλτας με χρήμα επισκευών.
Για μένα το μαστόρεμα είναι μέρος της ικανοποίησης που μου δίνει η μηχανή. Ίσως επειδή το βλέπω από τη σκοπιά του adventure και του χώματος. Οφείλεις να μπορείς να κανείς κάποια πράγματα για να δώσεις λύση, αλιως η ελευθερία σου φτάνει μέχρι εκεί που έχει οδική. Μπορεί να παιδεύομαι με λίγα εργαλεία και στο πεζοδρόμιο έξω από το σπίτι αλλά νιώθω μια περηφάνεια ρε παιδί μου όταν τα καταφέρνω. Κι ας μην πάω βόλτα καπακι.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νίκο καταλαβαίνω τι λες, το έχω γράψει πιο νωρίς όμως. Συντήρηση και εξορκισμός των φαντασμάτων δεν είναι το ίδιο πράγμα.
 

Stoumas

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Tiger 800
S1000XR
Aldebaran ευχαριστώ πολύ κύριε συνάδελφε!

amyroukai καταλαβαίνω απόλυτα τι εννοείς. Μιας κ γινήκαμε οικογενειάρχες άνθρωποι ο χρόνος για βόλτα δεν θα ειναι απεριόριστος. Η γυναίκα δεν θα ακολουθεί, όποτε λέω να κανω το κέφι μου. Ε τι στο καλό, δεν πιστεύω να μου βγει ξινό ρε παιδιά.
 

Juohmaru!

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
S2R1000
Meoni
Πέρα από αυτό (γιατί έπεσες μέσα στην περίπτωση).

Όπως γράφτηκε σε άλλο νήμα, η φάση με την μοτοσυκλέτα είναι να μπορείς όταν έχεις χρόνο να βγεις να σε χτυπήσει ο αέρας, να ξεχαστείς λίγο από τις βλακείες της καθημερινότητας, να δεις κάτι νέο και να ψυχαγωγηθεις. Έβλεπα το πρωί ένα βίντεο με τον Τζόρνταν Πίτερσον που έλεγε για την ελευθερία που συμβολίζει αλλά και στην πράξη παρέχει το αυτοκίνητο (και συνέχισε με το ότι γίνεται πόλεμος εναντίον της ατομικής μετακίνησης και ελευθερίας με πρόφαση το ... καλό μας).

Την στιγμή που θα "υποχρεωθεις" να συμβιβαστείς στην ελευθερία σου γιατί πρέπει να πάρεις πτυχίο μηχανικού και να τρως ώρες απλά για να κυκλοφορήσει, πρέπει να ζυγίσεις αν η ευχαρίστηση είναι πάνω από την "ζημιά" του χαμένου χρόνου. Ναι θα το βαφτίσεις χαρακτήρα και επένδυση και γνώση (το τελευταίο ισχύει) αλλά δεν παύει να ανταλλάσσεται χρόνος βόλτας με χρόνο ράμπας, χρήμα βόλτας με χρήμα επισκευών.
Χωρίς να υποτιμώ σε καμία περίπτωση την αξία της βόλτας, έχω να πω ότι και το ξοδεύω χρόνο στο γκαράζ μου λύνοντας-δένοντας, ρίχνοντας μια ματιά στο μάνιουαλ, ακούγοντας τη μουσική μου, μπορεί επίσης να με "τραβήξει" από την καθημερινότητα και να είναι εξίσου αγχολυτικό, αρκεί βέβαια....

Το θέμα είναι να έχεις 2ερη μηχανή , ώστε να ψάξεις, να λύσεις , να δέσεις και να ασχοληθείς με την 1η.
 
Top Bottom