Δυστυχώς για άλλη.μια φορά το κράτος δείχνει ότι, όταν δεν μπορεί να ελέγξει κάτι, εφαρμόζει την τακτική "πονάει κεφαλι-κοψει κεφάλι"
Απαγόρευσαν σε ΟΛΑ τα ιστορικά οχήματα να κυκλοφορούν (εκτός αν πήγαιναν ΦΟΡΤΩΜΕΝΑ στην έναρξη ενός ιστορικού ράλι), επειδή δεν μπορούσαν να περιορίσουν την κυκλοφορία τους τις καθημερινές. Κι έτσι, μαζί με τα ξερα (τους εξυπνακηδες που τα είχαν δηλωμένα ιστορικά και έκαναν βόλτες όποτε ήθελαν) καιγονται και τα χλωρά (οι γνήσιοι λάτρεις των κλασσικών, που τα προσέχουν και τα συντηρούν σαν καινούρια, και το μόνο που θέλουν είναι να τα κινούν κάποιες Κυριακές).
Ενώ η λύση είναι τόσο απλή που την έχουν εφαρμοσει μέχρι και ασφαλιστικές όπως η interamierican by the mile...βάζεις ένα box της εταιρείας που παίρνει σήμα από κεραίες κινητής, και καταγράφει όλα τα χιλιόμετρα που γράφει το όχημα, μαζί με ημερομηνίες...
Τους βάζεις έναν περιορισμό στις ημέρες και στα ετήσια χιλιόμετρα (πχ κίνηση μόνο Κυριακες και μέχρι 1000χλμ το χρόνο) και το πρόβλημα λύθηκε...
Αν η συσκευή αποσυνδεθεί, κίτρινη κάρτα. Αν γίνει δεύτερη φορά, αυστηρό πρόστιμο, ίσο με τα τέλη κυκλοφορίας που θα είχε το όχημα αν ήταν με κανονικές πινακίδες, και αφαίρεση πινακίδων για ένα διάστημα...
Μερικές φορές τα πράματα είναι τόσο απλά...αλλά μιλάμε για κρατος
Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk