Είχε καιρό που δεν μετρούσε το RDC την πίεση του πίσω ελαστικού.Στην αρχή αργούσε να δείξει την πίεση έπειτα δεν μετρούσε καθόλου έβγαζε δηλαδή κενές παύλες
και κάποιες φορές έβγαζε το κίτρινο προειδοποιητικό τρίγωνο.Κάνοντας μία έρευνα στο διαδίκτυο έβρισκα αρκετούς παθόντες σε διεθνή φόρουμ που είχαν ακριβώς τα ίδια συμπτώματα και αλλάζοντας την μπαταρία του αισθητήρα το πρόβλημα λυνόταν .Ρωτώντας στην αντιπροσωπεία τιμή αισθητήρα μου απάντησαν 120€!Πολλά χρήματα και γιατί να μη ρισκάρω την αλλάγη ούτως η άλλως νεκρός είναι.
Έβγαλα λοιπόν τον πίσω τροχό και τον πήγα στο βουλκανιζατέρ που αλλάζω λάστιχα για βγάλσιμο του ελαστικού και βέβαια της βαλβίδας στην οποία είναι ενσωματωμένος ο αισθητήρας πίεσης .Το πήρα στο χέρι λοιπόν και πήγα σπίτι να κάνω την δουλειά με την ησυχία μου.
Αυτός λοιπόν είναι ο αισθητήρας.Χρησιμοποιώντας ένα λεπτό κατσαβίδι από αυτά που χρησιμοποιούμε για ηλεκτρονικές συσκευές άρχισα να σκάβω την μαύρη επιφάνεια η οποία είναι ένα είδος κόλλας που έχει γίνει λάστιχο.Δίχως να κάνω άτσαλες κινήσεις άρχισα να σκάβω με το κατσαβίδι στο κέντρο.Αμέσως φάνηκε η μπαταρία και προσεκτικά με το κατσαβίδι αφαίρεσα την κόλλα μέχρι το σημείο που μπορούσα να βγάλω την μπαταρία.
Προσέξτε τον επάνω πόλο(λαμάκι) της μπαταρίας, είναι κολλημένος με δύο πόντες.Προσεκτικά βάζετε το κατσαβίδι σαν να θέλετε να σκάψετε την μπαταρία και θα δείτε ότι ο πόλος ξεκολλάει από την μπαταρία.Αντίστοιχα είναι πονταρισμένη η μπαταρία και στο κάτω μέρος με τον άλλο πόλο το ξεκολλάτε και εκεί με το κατσαβίδι και έτσι αφαιρείται η παλιά μπαταρία.Στο σημείο αυτό μπορείτε να μετρήσετε με ένα πολύμετρο την μπαταρία.Αν είναι κάτω από 1,8 V τότε θέλει αντικατάσταση.
Εγώ πήρα τον αισθητήρα πήγα στο κέντρο της Αθήνας συγκεκριμένα στην πλατεία Καρύτση.Εκεί έχει πολλά μπαταριάδικα.Η μπαταρία που χρειαζόμαστε είναι CR2032 3V.Αυτό που θα πρέπει να προσέξετε είναι την κόλληση του πόλου.Αν το κάνετε με κολλητήρι θέλει γρήγορα γιατί αν ανεβάσει πολύ θερμοκρασία η μπαταρία κατά την κολλήση την καταστρέψατε.Εγώ στο κατάστημα που προμηθεύτηκα την μπαταρία τους είπα να μου κάνουν και δύο πόντες.Έχουν ειδικό κολλητήρι που δουλεύει σε συγκεκριμένη θερμοκρασία και κολλάει αμέσως.Ο αισθητήρας με καινούργια μπαταρία και με τις νέες πόντες για να σιγουρέψουμε ότι θα κάνει επαφή ο πόλος με την μπαταρία.
Το τελικό στάδιο ήταν να αγοράσω από ένα κατάστημα με εργαλεία ένα σωληνάριο απλή μαύρη σιλικόνη για να καλύψω την μπαταρία και πάλι.
Την επόμενη πήγα στο βουλκανιζατέρ για να περάσω το λάστιχο στη ζάντα με τον επισκευασμένο αισθητήρα και έφυγα να βάλω τη ζάντα στη μοτό.Το αποτέλεσμα με δικαίωσε η μηχανή έχει κάνει 1000 χλμ από τότε που το έφτιαξα και δεν έχει βγάλει κανένα θέμα.Μετράει την πίεση κανονικά...
Κόστος επισκευής :
1 ευρώ η μπαταρία + 2 η σιλικόνη!
Τα υπόλοιπα 117 που μου ζητούσε η BMW τα εβαλα βενζίνη και πηγα εκδρομή στον Όλυμπο
και κάποιες φορές έβγαζε το κίτρινο προειδοποιητικό τρίγωνο.Κάνοντας μία έρευνα στο διαδίκτυο έβρισκα αρκετούς παθόντες σε διεθνή φόρουμ που είχαν ακριβώς τα ίδια συμπτώματα και αλλάζοντας την μπαταρία του αισθητήρα το πρόβλημα λυνόταν .Ρωτώντας στην αντιπροσωπεία τιμή αισθητήρα μου απάντησαν 120€!Πολλά χρήματα και γιατί να μη ρισκάρω την αλλάγη ούτως η άλλως νεκρός είναι.
Έβγαλα λοιπόν τον πίσω τροχό και τον πήγα στο βουλκανιζατέρ που αλλάζω λάστιχα για βγάλσιμο του ελαστικού και βέβαια της βαλβίδας στην οποία είναι ενσωματωμένος ο αισθητήρας πίεσης .Το πήρα στο χέρι λοιπόν και πήγα σπίτι να κάνω την δουλειά με την ησυχία μου.
Αυτός λοιπόν είναι ο αισθητήρας.Χρησιμοποιώντας ένα λεπτό κατσαβίδι από αυτά που χρησιμοποιούμε για ηλεκτρονικές συσκευές άρχισα να σκάβω την μαύρη επιφάνεια η οποία είναι ένα είδος κόλλας που έχει γίνει λάστιχο.Δίχως να κάνω άτσαλες κινήσεις άρχισα να σκάβω με το κατσαβίδι στο κέντρο.Αμέσως φάνηκε η μπαταρία και προσεκτικά με το κατσαβίδι αφαίρεσα την κόλλα μέχρι το σημείο που μπορούσα να βγάλω την μπαταρία.
Προσέξτε τον επάνω πόλο(λαμάκι) της μπαταρίας, είναι κολλημένος με δύο πόντες.Προσεκτικά βάζετε το κατσαβίδι σαν να θέλετε να σκάψετε την μπαταρία και θα δείτε ότι ο πόλος ξεκολλάει από την μπαταρία.Αντίστοιχα είναι πονταρισμένη η μπαταρία και στο κάτω μέρος με τον άλλο πόλο το ξεκολλάτε και εκεί με το κατσαβίδι και έτσι αφαιρείται η παλιά μπαταρία.Στο σημείο αυτό μπορείτε να μετρήσετε με ένα πολύμετρο την μπαταρία.Αν είναι κάτω από 1,8 V τότε θέλει αντικατάσταση.
Εγώ πήρα τον αισθητήρα πήγα στο κέντρο της Αθήνας συγκεκριμένα στην πλατεία Καρύτση.Εκεί έχει πολλά μπαταριάδικα.Η μπαταρία που χρειαζόμαστε είναι CR2032 3V.Αυτό που θα πρέπει να προσέξετε είναι την κόλληση του πόλου.Αν το κάνετε με κολλητήρι θέλει γρήγορα γιατί αν ανεβάσει πολύ θερμοκρασία η μπαταρία κατά την κολλήση την καταστρέψατε.Εγώ στο κατάστημα που προμηθεύτηκα την μπαταρία τους είπα να μου κάνουν και δύο πόντες.Έχουν ειδικό κολλητήρι που δουλεύει σε συγκεκριμένη θερμοκρασία και κολλάει αμέσως.Ο αισθητήρας με καινούργια μπαταρία και με τις νέες πόντες για να σιγουρέψουμε ότι θα κάνει επαφή ο πόλος με την μπαταρία.
Το τελικό στάδιο ήταν να αγοράσω από ένα κατάστημα με εργαλεία ένα σωληνάριο απλή μαύρη σιλικόνη για να καλύψω την μπαταρία και πάλι.
Την επόμενη πήγα στο βουλκανιζατέρ για να περάσω το λάστιχο στη ζάντα με τον επισκευασμένο αισθητήρα και έφυγα να βάλω τη ζάντα στη μοτό.Το αποτέλεσμα με δικαίωσε η μηχανή έχει κάνει 1000 χλμ από τότε που το έφτιαξα και δεν έχει βγάλει κανένα θέμα.Μετράει την πίεση κανονικά...
Κόστος επισκευής :
1 ευρώ η μπαταρία + 2 η σιλικόνη!
Τα υπόλοιπα 117 που μου ζητούσε η BMW τα εβαλα βενζίνη και πηγα εκδρομή στον Όλυμπο