Cube
George No Brakes!!!
- Όνομα
- Γιώργος
- Μοτό
- Πριόνι.
Διαβάζοντας στα ξένα φόρουμ επι το πλείστον για την συγκεκριμένη μετατροπή πήρα την απόφαση να την κάνω και εγώ.
Έκανα την αγορά του μπροστά γραναζιου και περιμένω να έρθει από Αγγλία.
Από Ελλάδα ίδια τιμή και άγνωστο ποτέ θα φέρουν.
Κωδικός JTF 1381.16
Με κόστος 22€ με τα μεταφορικά. (Αλμυρό θα έλεγα)
Από ότι έχω διαβάσει και συμπεράνει είναι ότι εκ των πραγμάτων το cb έχει κοντό Γρανάζωμα,πολύ κοντό όμως.
1η και 2α ούτε καθαρόαιμο να ήταν. Και βέβαια όπως γράφουν όλοι ότι ψάχνουν 7η ταχύτητα αληθεύει.
Διαβαζοντας,σε θεωρητικό επίπεδο πάντα , το μηχανάκι μετά την αλλαγή γίνεται πιο ομαλό και φιλικό. Απλώνει να το πω έτσι λαό πέφτουν και λίγο οι στροφές.
Εδώ να πω όταν τα έβαλα τα δεδομένα στο Gearing Commander οι στροφές πέφτουν έως 300 και κάτι σε κάθε ταχύτητα.
Βέβαια όλα σε θεωρητικό επίπεδο γιατί στο πρακτικό,πρέπει να μπει το γρανάζι επάνω και να το δω σε καθημερινή μετακίνηση και σε βόλτα.
Όποτε αναμένετε όπως και εγώ τον ερχομό του γραναζιου για περεταιρο άποψη/προβλήματα/θετικά η αρνητικά αποτελέσματα.
Συνεχίζεται............
Έκανα την αγορά του μπροστά γραναζιου και περιμένω να έρθει από Αγγλία.
Από Ελλάδα ίδια τιμή και άγνωστο ποτέ θα φέρουν.
Κωδικός JTF 1381.16
Με κόστος 22€ με τα μεταφορικά. (Αλμυρό θα έλεγα)
Από ότι έχω διαβάσει και συμπεράνει είναι ότι εκ των πραγμάτων το cb έχει κοντό Γρανάζωμα,πολύ κοντό όμως.
1η και 2α ούτε καθαρόαιμο να ήταν. Και βέβαια όπως γράφουν όλοι ότι ψάχνουν 7η ταχύτητα αληθεύει.
Διαβαζοντας,σε θεωρητικό επίπεδο πάντα , το μηχανάκι μετά την αλλαγή γίνεται πιο ομαλό και φιλικό. Απλώνει να το πω έτσι λαό πέφτουν και λίγο οι στροφές.
Εδώ να πω όταν τα έβαλα τα δεδομένα στο Gearing Commander οι στροφές πέφτουν έως 300 και κάτι σε κάθε ταχύτητα.
Βέβαια όλα σε θεωρητικό επίπεδο γιατί στο πρακτικό,πρέπει να μπει το γρανάζι επάνω και να το δω σε καθημερινή μετακίνηση και σε βόλτα.
Όποτε αναμένετε όπως και εγώ τον ερχομό του γραναζιου για περεταιρο άποψη/προβλήματα/θετικά η αρνητικά αποτελέσματα.
Συνεχίζεται............