Αλλαγη μανετες φρενου+συμπλεκτη κομπλε...με αφτερμαρκετ

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σκεφτομαι να αλλαξω τις μανετες φρενου και συμπλεκτη στο GS.Πληρες συστημα με την αντλια και λοιπα...Εχω δει κατι ωραιες universal αλουμινιου σε κοκκινακι μουρλια!Στυλ σαν αυτες...


καποια ερωτηματα που εχω προς γνώστες ειναι τα εξης...:thumbsdown:

Κατ'αρχας το ποτηρακι για τα υγρα φρενου παιζει ρολο αν ειναι μεταλλικο ή πλαστικο;Ή το σχημα του εαν δεν ειναι αυτο το "γκουμουτσέ" και βαλω κανα τετραγωνο πιο διακριτικο παιζει να μην κανει;...:cautious:

Κατα δευτερον σκεφτομαι εαν κανει για τη χρηση που θελω,ασφαλτο χωμα,να βαλω κοντες μανετες,αν θα με βολεψουν ή να βαλω κανονικες οπως εχει τωρα...Οι ρυθμιζομενες αξιζουν ή τζαμπα κοπος;:oops:

Περα απο τα 22mm για να πιανουν στο τιμονι μου,παιζει να προσεξω κατι αλλο ωστε να ειναι συμβατες με το 800αρι;Εχουν καποια σημεια που δεν κανουν για ολες τις μοτο;Ή ειναι universal και δεν τρεχει τιποτα επιλεγουμε οποια μας αρεσει οπτικα;:happy:
Απο αντοχες με προβληματιζουν λιγο αλλά σωζεται η κατασταση απο τις χουφτες...ή οχι;...:rolleyes:
Για βοηθατε...:):friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τις μανέτες της φωτό ,στο ίδιο χρώμα ακριβώς ,σε "κοντή" έκδοση ,τις φοράω στο Τενερε εδώ κ 3 χρόνια ,χωρίς απολύτως κανένα πρόβλημα λειτουργίας ή αντοχής.
Οι κοντές βολεύουν καλύτερα ,αφού αφήνουν χώρο για 2 δάκτυλα στα γκρίπ ,όταν είναι πλήρως πατημένες.
Το ότι είναι ρυθμιζόμενες ,επίσης βολεύει.

Αρχικά έβαλα την μακριά (ΟΕΜ SIZE) έκδοση ,αλλά έσπασαν στις πρώτες πτώσεις εκατέρωθεν ,λόγω μακριού στελέχους.
Οι κοντές δεν έχουν ακουμπήσει ποτέ πουθενά σε όποια πτώση.

Προσωπικά ...Δεν θα έβγαζα την brembo αντλία μου ,για να την αντικαταστήσω με Κινέζα.
Ούτε θα βασιζόμουν στις αντοχές Κινέζικων βάσεων στήριξης για συμπλέκτη κ φρένο.

Αν θέλεις να προχωρήσεις στην αλλαγή ,πάρε κ βάλε μόνο τις μανέτες.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε καμια περιπτωση δεν θα εβαζα τρομπα φρενου κινεζικη ή αλλη no name
Μονο τo δοχειο των υγρων ομως αν σφραγιζει σωστα δεν νομιζω οτι θα εχει προβλημα ΑΝ φυσικα η ποιοτητα του ειναι τετοια ωστε να αντεχει την διαβρωση απο τα υγρα και να αντεχει και σε χτυπηματα σε καποια πτωση
Εν ολιγοις αν θελεις αλλαξε μονο τις μανετες!

Εχω βαλει εδω και περιπου 2 χρονια τετοιες αλουμινενιες μανετες, σπαστες και με ρυθμιζομενο μηκος, κινεζικες, σε τιμη χωμα και ειναι ακομα σαν καινουριες παρ' ολο τον ιδρωτα που εχουν φαει και τις ψιλοτουμπες (εχω κλειστες χουφτες)
 

tzigis

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα /Συβοτα Θεσπρωτίας
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F650gs twin
P200
Avon 300
Καλημέρα !! Άλλαξα τις μακέτες με κοντές και ρυθμιζόμενες και όλα καλά και αρκετά πιο βολικές από τις μαμισιες στις περισσοτερες περιπτώσεις !
Στις ρυθμίσεις όμως όσο αφορά αυτήν του συμπλέκτη την έχω τέρμα ανοιχτή γιατί όταν την μάζευα είχα την εντύπωση ότι δεν γινόταν σωστά η αλλαγή (μια μικρή αίσθηση πατηναρισματος με το παραμικρό άγγιγμα από την μια , η σκληρότερο κούμπωμα σε άλλες ρυθμίσεις λόγο ότι δεν γινόταν όλη η διαδρομή +ότι δυσκολευόμουν να βρω την νεκρά )
Μέτα από ένα πέρασμα από τον μάστορα και έλεγχο, η άποψη του ήταν ότι η Μοτορα μας έχει ελάχιστες ανοχές όσο αφορά την παραμέτροποιηση της διαδρομης και ότι καλό θα ήταν η διαδρομή να εκτελείται ολόκληρη .
Μικρό όμως το κακό μιας και ο σκοπός μου ήταν το μέγεθος της Μανέτας και όχι τόσο η διαδρομή της ..από την άλλη πιστεύω ότι φορώντας γάντια χειμερινά στα κρύα η μεγαλύτερη Μανέτα του συμπλέκτη είναι λίγο πιο βολική .
Στο φρένο όμως η αίσθηση είναι πολύ καλή αφού την έφερα ακριβώς εκεί που ήθελα και με 2 δάκτυλά πραγματοποιώ το μεγαλύτερο μέρος εκτός από τα ζόρικα που μπαίνει και τρίτο δάκτυλο ..
 

chaosm

Μέλος
Σκεφτομαι να αλλαξω τις μανετες φρενου και συμπλεκτη στο GS.Πληρες συστημα με την αντλια και λοιπα...Εχω δει κατι ωραιες universal αλουμινιου σε κοκκινακι μουρλια!Στυλ σαν αυτες...


καποια ερωτηματα που εχω προς γνώστες ειναι τα εξης...:thumbsdown:

Κατ'αρχας το ποτηρακι για τα υγρα φρενου παιζει ρολο αν ειναι μεταλλικο ή πλαστικο;Ή το σχημα του εαν δεν ειναι αυτο το "γκουμουτσέ" και βαλω κανα τετραγωνο πιο διακριτικο παιζει να μην κανει;...:cautious:

Κατα δευτερον σκεφτομαι εαν κανει για τη χρηση που θελω,ασφαλτο χωμα,να βαλω κοντες μανετες,αν θα με βολεψουν ή να βαλω κανονικες οπως εχει τωρα...Οι ρυθμιζομενες αξιζουν ή τζαμπα κοπος;:oops:

Περα απο τα 22mm για να πιανουν στο τιμονι μου,παιζει να προσεξω κατι αλλο ωστε να ειναι συμβατες με το 800αρι;Εχουν καποια σημεια που δεν κανουν για ολες τις μοτο;Ή ειναι universal και δεν τρεχει τιποτα επιλεγουμε οποια μας αρεσει οπτικα;:happy:
Απο αντοχες με προβληματιζουν λιγο αλλά σωζεται η κατασταση απο τις χουφτες...ή οχι;...:rolleyes:
Για βοηθατε...:):friendship:
Κώστα αν θες πήγαινε στον Τάκη (εκεί που κάνεις Service τη μηχανή σου ) και πες του να σου δείξει τις μανετες που πήρα για το ktm. Τις έχω αφήσει εκεί με κάποια άλλα πράγματα για τοποθέτηση. Να δεις ποιότητα και μετά σου λέω τι και πως. Όσο για τρόμπα μην κάνεις κανένα αστείο και βάλεις τις κλασικές cnc γιατί σε βλέπω να μένεις άμεσα
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Κώστα αν θες πήγαινε στον Τάκη (εκεί που κάνεις Service τη μηχανή σου ) και πες του να σου δείξει τις μανετες που πήρα για το ktm. Τις έχω αφήσει εκεί με κάποια άλλα πράγματα για τοποθέτηση. Να δεις ποιότητα και μετά σου λέω τι και πως. Όσο για τρόμπα μην κάνεις κανένα αστείο και βάλεις τις κλασικές cnc γιατί σε βλέπω να μένεις άμεσα
Θα περασω να τις δω...θενκς :)
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Πιο οικονομική λύση είναι μεταχειρισμένες ημιακτινικές μεταχειρισμένες απο ducati.Ψάξε στο ebay και στο car.Για καινούριες πας σε brembo ή accossato.Αν σε ενδιαφέρει μόνο του φρένου και θες καλυτερη αίσθηση δες ακτινικές απο r1 ή gsxr.Ανάλογα την περίπτωση μπορεί να χρειαστείς άλλο σωληνάκι φρένων.Επίσης ποτηράκι ή ενσωματωμένο δοχείο δεν παίζει κανένα ρόλο.Πιο φασαριόζικο είναι το ποτηράκι.Θέλει και βάση.Ενώ το ενσωματωμένο είναι πιο απλό και λιτό.
 
Top Bottom