Αλλαγη μοτο μετα απο f650gs (μονοκυλινδρο)

xisor98

Μέλος
Όνομα
Ιασων
Μοτό
BMW F 650 GS 2004
Καλησπερα στην ομαδα. Εχω ενα bmw f650gs(μονοκυλινδρο) του 2004, εδω και 3 χρονια και σχεδον 40.000χλμ ( 92000χλμ κοντερ).
Σκεφτομαι καιρο τωρα να κανω αλλαγη ιδανικα σε κατι με παραπανω αλογα (65+) παρομοιου στυλ με την τωρινη μοτο.
Γενικα η αληθεια ειναι μου εχει βγει ψιλοακριβη η συντηρηση της μοτο μου για τις οικονομικες δυνατοτητες μου ( 25χρονων φοιτητης, ανεργος).
Σημειωνω οτι ολα τα αναλωσιμα λαδια,φιλτρα,αλυσιδες,τακακια,δισκοπλακες και μικροεπισκευες τα κανω μονος μου, οποτε το μονο που με ξινισε σχετικα
ειναι θεματα με ψυγειο, τρομπες νερου. Την αγαπαω αυτη την μοτο και δεν την βλεπω μονο σαν ενα μεταφορικο μεσο, οποτε και ας εχει "παραπανω" εξοδα απο ιαπωνικα
γουσταρω να τα δινω. Η αλλαγη γινεται για κατι πιο καινουριο σχετικα + οτι θελω να την πουλησω πριν τα 100.000χλμ για να πουληθει λιγο πιο ευκολα χωρις να χασω πολλα χρηματα.
Να σημειωσω οτι με καλυπτει σαν μηχανη, και μαρεσει το στυλ οδηγησης. Αλλα θα ηθελα μια 6η, να μπορει να φτασει τα 190, και να ειχε λιγο πιο ψηλη αποσταση απο το εδαφος

Στο δια ταυτα τωρα, υψος 1,70, 70κιλα, όπου την μοτο μου με 78εκ σελα την παταω μια χαρα (Δεν ειχα ποτε πιο ψηλη μοτο και παντα με φοβιζε η ψηλοτερη σελα).
Μπατζετ ιδανικα 4000 αλλα μπορει να φτασει εως τα 6500. Καθημερινη χρηση με αρκετα ταξιδακια, 90 δρομος, 10 χωμα στην φαση αυτη αλλα με ορεξη για χωμα.
Ονειρικο μηχανακι θα ηταν ενα f800gs, αλλα με προβληματιζει για αρχη το υψος σελας ( διορθωνεται μεν)
,την ακριβη σχετικα συντηρηση και η τιμη που ξεκιναει στα 6000 ( ψαχνω για κατι με κατω απο 70.000χλμ).
Αλλη επιλογη ειναι το f650gs δικυλινδρο οπου εμφανισιακα με καλυπτει, και ειναι πιο κοντα στο μπατζετ μου, χαμηλη σελα χωρις μετατροπες, αλλα δεν εχει ακτινες στους τροχους και δεν βρισκεις πολλες αγγελιες με εξτρα, συγκεκριμενα ποδια απο κατω., αλλα και παλι bmw με ολα τα καλα και κακα που πανε με αυτο το ονομα.

Περα απο αυτα κοιταω και λιγο τα v strom και τα παλια, αλλα και καινουρια τυπου 2020 xt που υπερβαινει το μπατζετ, αλλα ειναι αξιοπιστο μηχανακι και εχει καλη μεταπωληση.
Αποτι εχω δει δεν εχει πολλες δυνατοτητες για χωμα, ακομα και το xt μοντελο. Το σκεφτομαι σαν μεταβατικο μηχανακι, να παρω ενα κανω την δουλεια μου, χωρις να μου στερησει πολλα και μολις βρεθει η οικονομικη δυνατοτητα, σταθεροτητα μελλοντικως να παρω κατι αλλο.

Και τελευταια επιλογη που γλυκοκοιταζω ειναι το daytona maverick 500 οπου βγαινει καινουριο στα 5800 με πληρες εξοπλισμο, καγκελα,χουφτες,ποδια και 2 χρονια εγγυηση με επεκταση στα 4 αν θες. Το εχει ενας φιλος 2 χρονια τωρα, 30000 χλμ και δεν του εχει βγαλει κατι περα απο μια καμμενη πισω λαμπα και μια κορνα. Δεν εχω ψαχτει παραπανω για αυτο το μοντελο.
Σαν μηχανακι ειναι σαν το τωρινο που εχω, με διαφορα οτι ειναι λιγο πιο ψηλο. Μου αρεσει λιγο το σεναριο οτι λογω εγγυησης θα εχω 2 χρονια το κεφαλι μου ησυχο αλλα πιστευω θα το βαρεθω συντομα. Δεν ξερω τι παιζει με την μεταπωληση αν και στο καρ εχει ολες και ολες 5 αγγελιες μτχ. Ειναι αραγε επειδη ανεβαινει αγγελια και το παιρνουν γρηγορα ή οτι οποιος το παιρνει του αρεσει και δεν το πουλαει τοσο συντομα τουλαχιστον. Δεν εχει κυκλοφορησει και παρα πολυ προφανως, αλλα πχ cfmoto 650mt εχει απειρες αγγελιες, ολοι το πουλανε.
Ειδα επισης εδω στο φορουμ οτι θα το κυκλοφορει η kove, αλλα προς το παρων ακομα ο γκοργκολης το πουλαει σαν daytona 2024, μαλλον μεχρι να πουληθουν;; Με αγχωνει λιγο και αυτο τι θα σημαινει, θα υπαρχουν ανταλλακτικα προφανως, τουλαχιστον απο εξωτερικο μιας εχει βγει με 7 διαφορετικες ονομασιες, αλλα με την μεταπωληση ελλαδα τι θα γινει;;

Να σημειωσω οτι δεν εχω οδηγησει κανενα μηχανακι απο τα προαναφερθεντα, οποτε δεν εχω και καποια σχηματισμενη αποψη. Το maverick θα το δοκιμασω συντομα παντως.
Μηχανη θελω να εχω αλλαξει πριν το καλοκαιρι γιατι τα 100.000χλμ τα ξεπερναμε για πλακα. Θελω να ακουσω αποψεις, γιατι ενα χρονο τωρα ειμαι στο ψαξιμο, αλλα δεν καταληγω πουθενα. Ακουω συνεχεια απο τον πατερα (κατοχος funduro 25 χρονια,145000χλμ, αν και δεν εχει βγαλει καμια σοβαρη ζημια) κραξιμο για το gs, οτι παραπανω κυβικα/ηλεκτρονικα, παραπανω ζημιες, ακριβα σερβις και ειναι πολυ αρνητικος για αναβαθμιση, κυριως σε bmw. Ολο για κατι transalp και funduro μου λεει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο, και οτι ειναι φθηνα στην αγορα και οτι αυτα ειναι για τα "κυβικα" μου, αλλα πως το λενε, δεν θελω κατι τοσο παλιο, Να παω σε bmw και αμα μου ξινισει στα οικονομικα να αλλαξω; να παω σε vstrom και οταν ερθει η δυνατοτητα πουλιεται ευκολα,γρηγορα,χωρις να χασω πολλα λεφτα. Να παω στο maverick και να εχω το κεφαλι μου ησυχο για 2 χρονια, αλλα με φοβο την μεταπωληση;

Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το σεντονι αλλα θελω να ακουσω αποψεις περι του θεματος.
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ναι, αλλα προφανως οχι για την δικια μου μοτο, για την μελλοντικη
Γνώμη μου. Άσε την ταχύτητα. Και αυτοί που μπορουν να ταξιδεύουν με τέτοιες ταχύτητες σπάνια το κάνουν. τα 120-130 για ταξίδι είναι ταμαμ.
 

mikechios

Μέλος
Όνομα
mikechios
Μοτό
Bmw f650gs Dakar
Επειδή είμαι και εγώ κάτοχος dakar και με έχει βολεύει πάρα πολύ..από φορτωματα και καμπιγκ μέχρι καθημερινό μέσο,προβληματίζομαι για την επόμενη αγορά
Το τενερε ίσως είναι στην ίδια κατηγορία
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Στα 25 φοιτητής που ήδη ψιλοζορίζεται να συντηρήσει μονοκύλινδρο και σκέφτεται να δώσει παραπάνω χρήματα για κάτι πιο γρήγορο.

Δεν νομίζω ότι σε καίει ή πρέπει να σε καίει η αλλαγή μηχανής.

Το μηχανάκι σου θέλει ένα καλό μάζεμα μάλλον.Πόσο θα σου πάει,μπορείς να το ψάξεις.Εχει λιγότερο ρίσκο κι έξοδα από το να σπρώξεις 4000+€ για άλλο που κι αυτό κάτι θα θέλει..

Το δικό σου ήταν το πιο οικονομικό στην μετακίνηση σε σχέση με τα αντίστοιχων κυβικών τις δεκαετίας.Μή σου πω ότι και τώρα είναι πιο οικονομικό όταν πηγαίνει στρωτά σε σχέση με πολλά φρέσκα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παίζει από γνωστό maverick 500 λίγα χλμ στην εγγύηση του, πεντακάθαρο και σε τιμή μπόμπα. Είναι ευκαιρία για σένα άμα θες στείλε μου μηνυμα για λεπτομέρειες δεν το έχει βάλει ακόμα car
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Θα συμφωνήσω και εγώ με τους παραπάνω.

Δε μπορώ να σκεφτώ κάτι πιο οικονομικό στη συντήρηση από τα 500 κυβικά και πάνω. Ειδικά όταν λές ότι το τωρινό μηχανάκι το ξέρεις και τις περισσότερες συντηρήσεις τις κάνεις μόνος σου.

Σκέψου μόνο ότι ένα 800αρι μηχανάκι έχει σήμα 120€. Όλα ανεβαίνουν!
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Το οικονομικό μπαγκραουντ του 25 φοιτητή άνεργου απο μόνο του λεει οτι δεν θα έπρεπε να εχει μοτό αφου δεν υπάρχουν έσοδα για συντηρηση θεωρητικά. Παρόλα αυτα στα 25 δεν σκέφτεσαι τοσο λογικα (ουτε σε μεγαλύτερες ηλικίες όπως τα 35 για παράδειγμα). Οποτε παιζεις με γούστα. Εγω θα πω παρε αυτο που θα γουσταρεις πιο πολυ οταν το Καβαλάς και ή που θα βρεις την άκρη να το συντηρείς ή που θα ξενερωσεις και θα το πουλησεις. Η ζωή συνεχίζεται. Κερδισμένος δεν βγαινει κανεις μπλέκοντας με τους τροχούς είτε δυο είτε παραπάνω ολο κατι θα ζητήσουν. Επίσης η γνώση έρχεται απο τα λαθη και τα λαθη απο τις πράξεις. Αυτο πιστευω εγω για εμενα. Δεν προτείνω σε εσένα ή σε κανέναν να κανει αυτο που σου λεω απαραίτητα απλα ειναι μια οπτική. Ο καθένας ξερει τι δυνατότητες εχει οικονομικές και μεχρι ποσο μπορούν αυτές να αλλάξουν στο άμεσο μελλον και κρίνει. Επίσης με 4000 αδβεντουρ δεν παίζει της προκοπής .. αυτο που εχεις σε ντακαρ ειναι βαλιου φορ μανει.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Εχω ενα bmw f650gs(μονοκυλινδρο) του 2004,
αλλαγη ιδανικα σε κατι με παραπανω αλογα (65+) παρομοιου στυλ με την τωρινη μοτο.
Γενικα η αληθεια ειναι μου εχει βγει ψιλοακριβη η συντηρηση της μοτο μου για τις οικονομικες δυνατοτητες μου ( 25χρονων φοιτητης, ανεργος).


γουσταρω να τα δινω.
Η αλλαγη γινεται για κατι πιο καινουριο σχετικα



Μπατζετ ιδανικα 4000 αλλα μπορει να φτασει εως τα 6500. Καθημερινη χρηση με αρκετα ταξιδακια, 90 δρομος, 10 χωμα στην φαση αυτη αλλα με ορεξη για χωμα.



Και τελευταια επιλογη που γλυκοκοιταζω ειναι το daytona maverick 500

Να σημειωσω οτι δεν εχω οδηγησει κανενα μηχανακι απο τα προαναφερθεντα, οποτε δεν εχω και καποια σχηματισμενη αποψη.

Μηχανη θελω να εχω αλλαξει πριν το καλοκαιρι

Ευχαριστω για τον χρονο σας και συγνωμη για το σεντονι αλλα θελω να ακουσω αποψεις περι του θεματος.
Cf 450 5990
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
γιατι daytona και οχι voge 525?
Μια χαρά κι αυτό και ωραιο στη καβάλα. Εγώ έτυχε και ανέφερα το maverick επειδή αυτή τη περίοδο ξέρω ένα που πουλιέται σε καλή τιμή.

Αντικειμενικά βέβαια αυτά όλα θα του φανούν πιο ξενερωτα από το μονοκύλινδρο που έχει σε ροπές.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Κοιτα και σε ελαφρως μετχ/νο VOGE 500DS/DSX.Eξαιρετικο μηχανακι.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Σαν πρώην κάτοχος f800gs , πιστεύω ότι δεν έχει τρελή διάφορα από ένα 500αρι δικυλινδρο σε έξοδα κ θεωρώ πως αξίζουν αυτά τα παραπάνω έξοδα, είναι μια μηχανή που θα κάνεις κυριολεκτικά τα πάντα.Η μόνη μου ένσταση είναι οι τιμές που ζητούν ένα νεφρό για 15ετιας μηχανή..
 
Top Bottom